PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

Re: seroxat a bezsenność

przez kasia000 31 mar 2009, 12:16
na początku możesz gorzej sypiać po ok.4 tyg..wszystko wróci do normy,bedziesz spała dobrze,a z estazolamu zrezygnuj!!
kasia000
Offline

Re: seroxat a bezsenność

przez kasia29111 31 mar 2009, 12:18
wiem ze estazolam to badziewie ale mega szybko dziala i wtedy moge sie naparwde wyspac..a moze powinnam zmienic lek...?
"..Życie jest pełne niespodzianek.."
Offline
Posty
32
Dołączył(a)
27 sty 2008, 22:55

Re: seroxat a bezsenność

przez kasia000 31 mar 2009, 12:24
są inne leki na poprawienie snu,takie nie uzależniające poraomawiaj z lekarzem...a nie jest tak przypadkiem ze ty wkręcasz sobie tą bezsenność?im bardziuej o tym myślisz ,że chcesz zasnąć to poprostu sie denerwujesz i nici ze spania?ja byłam w takim błędnym kole..
kasia000
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: seroxat a bezsenność

przez kasia29111 31 mar 2009, 12:29
hmmm nie wiem juz sama,,,wczo niczym sie nei denerwowalam ani nic..polozylam sie bo chcialo mi sie spac...ale zasnac nie mkoglam i przekrecalam sie z noku na bok i bez snu mimo ze mi sie chcialo spac tak jak bym nie mogla zapasc w faze snu..hmm i co zrobilas z tym kolem??a jakie leki bralas?juz wole se walnac estazolam niz nie spac bo chodze do tylu..od tego badziewia sie uzaleznilam..wwiem czym to sie kkonczy teraz jesem ostrozniejsza...ale on jest szzybko dzialajacy..hydrozycylinum na mnie w ogole nie dziala:(
"..Życie jest pełne niespodzianek.."
Offline
Posty
32
Dołączył(a)
27 sty 2008, 22:55

Re: seroxat a bezsenność

przez kasia000 31 mar 2009, 13:22
ja biore seroxat 20 mg 4 lata,lerivon na spanko(nie uzależniający)i czasem w sytuacjach stresujących hydroxixinum..ale rzadko
kasia000
Offline

Re: seroxat a bezsenność

przez ona1 31 mar 2009, 15:09
ja biore seroxat 10mg bo narazie biore po polowce i do tego valused, ziolowy na lepszy sen i jakos spie ale z dwa lata temu jak zaczynalam brac seroxat tez mialam problemy ze spaniem
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
24 mar 2009, 13:33

Re: Seroxat

przez ona1 31 mar 2009, 15:15
dwa lata temu bralam seroxat chyba przez rok i bylo swietnie, wszystko ustapilo, rok bylo wszystko dobrze, cieszylam sie zyciem i teraz znowu wszystko powrocilo zaczelam znowu brac seroxat, biore juz 3 tydzien i nic nie pomaga... nie widze zadnej roznicy, moze potrzebuje wiecej czasu, nie wiem co o tym myslec
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
24 mar 2009, 13:33

Re: seroxat a bezsenność

przez kasia29111 31 mar 2009, 15:22
hmm i co minely tobie?bo ja nie wiem czy mam odstawic czy jeszcze sie pomeczyc...boje sie rowniez ze sie uzaleznie od estazolanum,,,ehhh
"..Życie jest pełne niespodzianek.."
Offline
Posty
32
Dołączył(a)
27 sty 2008, 22:55

Re: seroxat a bezsenność

przez kasia000 31 mar 2009, 15:36
minie..
kasia000
Offline

Re: seroxat a bezsenność

przez betty_boo 31 mar 2009, 16:00
na początku możesz gorzej sypiać po ok.4 tyg..wszystko wróci do normy,bedziesz spała dobrze,a z estazolamu zrezygnuj!!


zgadzam sie, ja na poczatku seroxatu tez nie mogłam spac ale zobacztsz z dnia na dzien bedzie coraz lepiej, tylko poczatki sa trudne!
Offline
Posty
1232
Dołączył(a)
11 maja 2008, 08:58

Re: seroxat a bezsenność

przez kasia29111 31 mar 2009, 16:03
to juz 2 tygodnie...o co come on... :( jak na fecie przepraszam za okreslnie ale tak faktycznie jest chce sie spac a nie mozna walka z wiatrakiem:(
"..Życie jest pełne niespodzianek.."
Offline
Posty
32
Dołączył(a)
27 sty 2008, 22:55

Re: seroxat a bezsenność

przez ona1 31 mar 2009, 17:06
z czasem to minie na pewno, mozesz brac dodatkowo jakies ziolowe tabletki na sen, albo pij melise
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
24 mar 2009, 13:33

Re: seroxat a bezsenność

Avatar użytkownika
przez linka 31 mar 2009, 17:28
Z tym trzeba uważac - przy niektórych antydepresantach nie wolno przyjmowac leków ziołowych.
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: seroxat a bezsenność

przez kasia000 31 mar 2009, 19:30
to weź alprox,lub hydroxyzynę podwójna dawke,poczekaj miesiac wszystko bedzie ok lek sie długo rozkręca
kasia000
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 22 gości

Przeskocz do