PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

seroxat i srodki przeciw bólowe

przez monika* 27 lut 2006, 12:47
dziekuje ci Moniczko. jestem sama z moim problemem i nie wiem do kogo mam sie zwrócic a wizyte u psychologa mam dopiero za miesiac.oprócz nerwicy cierpie jeszcze na migrene i teraz nie wiem czy te bóle to skutki uboczne wywolane przez lek czy migrena.
Offline
Posty
38
Dołączył(a)
22 lut 2006, 16:49
Lokalizacja
zabrze

przez drań 27 lut 2006, 18:05
Przenosze i nadrugi raz prosze nie tworzyć nowego wątku , jest już jeden wątek o tym leku.
Pozdrawiam
Offline
ExModerator
Posty
465
Dołączył(a)
28 gru 2005, 21:02

przez Moniczka 28 lut 2006, 10:02
Bole moga byc wywolane wlasnie lekiem.Kiedy zaczelam brac seroxat to dostalam takich boli,jakich swiat nie widzial.Nie moglam ruszyc glowa ani przemowic.Straszna migrena.Ale pod poduszka jakos przetrwalam.Wiedzialam,ze nie moge i nie chce mieszac lekow.Tobie tez to radze.Trzymaj sie
Moniczka
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Rexetin

przez kukubara 28 lut 2006, 12:00
Czy ktos z was wie jak sie odstawia rexetin?Za tydzien konczy mi sie ten lek a wizyte mam dopiero pod koniec marca,nie wiem co zrobic ?Moze powinnam pojechac po kolejna recepte?
Offline
Posty
347
Dołączył(a)
11 lut 2006, 14:09
Lokalizacja
wawa

przez reirei 28 lut 2006, 13:54
Tak właśnie zrób, pojedz do niego i spróbuj wejść bez "kolejki", na pewno Ci przepisze
Kto jest człowiekiem w tym samotnym świecie?
Offline
Posty
891
Dołączył(a)
04 gru 2005, 20:14

seroxat i srodki przeciw bólowe

przez monika* 28 lut 2006, 18:40
wczoraj bylam u neurologa i pani doktor przepisala mi czopki przeciwbólowe które( jej zdaniem) moge stosowac bez obaw ale mimo zapewnien ja i tak wole przecierpiec ten okres(mam nadzieje ze w koncu przejdzie) Dziekuje Ci Moniczko za wszystkie rady i za to ze wogóle jestes!
Offline
Posty
38
Dołączył(a)
22 lut 2006, 16:49
Lokalizacja
zabrze

rexetin?

przez kukubara 28 lut 2006, 21:47
A ile kosztuje rexetin bo pierwsze opakowanie dostalam za free
Offline
Posty
347
Dołączył(a)
11 lut 2006, 14:09
Lokalizacja
wawa

Avatar użytkownika
przez bibi 28 lut 2006, 22:02
u mnie około 50 zł. 30 tabletek po 20 mg
dobrze jest, dobrze jest, dobrze jest , DOBRZE JEST!
Nikt nie jest bezużyteczny na świecie, jeśli pomaga w trudnościach komukolwiek innemu.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1373
Dołączył(a)
17 paź 2005, 10:56
Lokalizacja
zgorzelec

bol glowy

przez kukubara 01 mar 2006, 19:18
POMOCY czy przy zazywaniu rexetin moge wziac tabletke przeciwbolowa jesli tak to jaka? prosze o odpowiedz
Offline
Posty
347
Dołączył(a)
11 lut 2006, 14:09
Lokalizacja
wawa

Avatar użytkownika
przez cicha woda 01 mar 2006, 19:30
Z tego co wiem to zdania na ten temat są podzielone.
Ja miałam straszne bóle głowy przy Spamilanie, zażywałam Aspirynę i nic się nie stało ale nie wiem jak to jest z twoim lekiem.
...ogólnie mówiąc "life is brutal"
poza tym wszystko doskonale...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
731
Dołączył(a)
12 wrz 2005, 12:37
Lokalizacja
UK

Proszę o radę po odstawieniu Seroxatu

Avatar użytkownika
przez molka 02 mar 2006, 11:29
Wtam wszystkich!

Niedawno dołączyłam do waszego grona - i bardzo się cieszę. Zanim napiszę coś o sobie, zacznę od pytania. Mam nadzieję , że może poradzicie mi w moim kłopocie.
Odstawiłam w sobotę Seroxat po 5 mies. przyjmowania( nerwica lękowa) i niestety odzczuwam niemiłe skutki odstawienia. :cry:
Prądy w głowie i całym ciele, zimno i dreszcze , kłopoty z zaśnięciem, zawroty głowy, lęk(umiarkowany) nie mogę ruszać głową..........to wszystko oczywiście powoduje, że zaczynam myśleć negatywnie i obawiam się , żę te objawy cielesne doprowadzą do stanu lękowego z przed leczenia ( wiecie: nie wychodzenie z domu, lęki ogólne itp.)
W związku z tym, proszę poradźcie, jak sobie dajecie radę z tymi objawami , czy ktoś z Was to przeżywał i jak sobie poradził? Może terapaia ziołami , czy homeopatia?
Bardzo proszę o radę , podpowiedź, będę wdzięczna.
pozdr.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
27 lut 2006, 15:20
Lokalizacja
warszawa

przez kukubara 02 mar 2006, 11:43
Ja biore serotax od 3 tyg i chyba daleko mi do odstawienia ,jedyne co wiem to zeby zlagodzic skutki robi sie to stopniowo,potem podobno czujesz sie lepiej ,ale nie jestem expertem
Offline
Posty
347
Dołączył(a)
11 lut 2006, 14:09
Lokalizacja
wawa

Avatar użytkownika
przez molka 02 mar 2006, 12:02
witam!
Odstawiałam ten lek stopniowo . Brałam najpierw 10 a przed odstawieniem przez kilka dni po pół tabletki.
Może rzeczywiście za krótko brałam ale ja chcę "wziąść byka za rogi" i poradzić sobie bez leków farm. o ile to możliwe...... tylko bardziej naturalnymi środkami i oczywiście pracą z samym sobą albo nad samym sobą ( okropnie ciężka praca!!!). Ale żeby tego dokonać to bardzo bym chciała dobrze się czuć fizycznie....i właśnie teraz szukam dla siebie odpowiedniej kuracji ziołowej lub homeop.

pozdr.

[ Dodano: Czw Mar 02, 2006 5:11 pm ]
Hmmmmm...chyba sobie jakos poradzę . Kupiłam krople L72, Vitaral i szukam dla siebie odpowiedniej diety i żeby nie wiem co , nie dam się! trzymajcie za mnie kciuki.
jeżeli mogę o to prosić? :oops:

pozdrawiam i też wszystkim życzę zdrówka! :lol:
w miarę możliwości włączę się do dyskusji forumowych ( mam spore doświadczenie w leczeniu nerwicy lękowej) :roll:

Molka.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
27 lut 2006, 15:20
Lokalizacja
warszawa

przez madziaq1 02 mar 2006, 21:55
czesc Molka
Ja biorę już seroxat os wrzesnia 2004 roku.Raz chciałam sobie sama odstawiać leki i doprowadziłąm się do okropnego stanu, potem ciężko mi było dojść do równowagi jak już mi się udało to kiedyś zapomniałam wziąć tabletki i mój organizm znó tak dziwnie zareagował(krecenie w głowie zreszta to mam cały czas!!!, takie prady w głowie zwłąszcza jak odwracałam głowę w lewą stronę.Teraz zaszłam w ciążę i muszę powoli odstawiać odstawIAĆ ZESZŁAM NA POŁÓWKĘ W BARDZO SZYBKIM TĘPIE teraz biore dalej połówkę i chyba nie odstawię bo mam takie zawroty głowy, prawie nic nie widzę na oczy wiem ze to jeszcze ciąża ale ledwo daję radę!!!Opowiedz coś o swoich zawrotach głowy?Ja tez nie wychodziłąm z domu.
żyć jakoś trzeba:
))))))
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
27 gru 2005, 19:33
Lokalizacja
wrocław

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości

Przeskocz do