PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez magnolia84 01 lis 2013, 15:43
Może jednak powinnaś skonsultować z lekarzem zwiększenie dawki
magnolia84
Offline

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez hania33 01 lis 2013, 15:48
magnolia84, Wiem i znów uboki.. :roll:
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez magnolia84 01 lis 2013, 15:49
hania nieee :))
magnolia84
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez xmarcinx92 01 lis 2013, 16:22
po jakim czasie sulpiryd zaczyna dzialac aktywizująco ? biore 2 dzien
Avatar użytkownika
Offline
Posty
172
Dołączył(a)
04 paź 2013, 11:13

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez hania33 01 lis 2013, 16:26
xmarcinx92, 8- 12 tyg , u niektórych wcześniej a jak po paro?
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez xmarcinx92 01 lis 2013, 16:34
senny jestem :) myslalem ze ta aktywizacja po sulpirydzie nastąpi odrazu :) od 1 dnia :P

-- 01 lis 2013, 16:43 --

paro biore pol tabsa rano i pol wieczorem sulpiryd rano :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
172
Dołączył(a)
04 paź 2013, 11:13

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez JERZY62 01 lis 2013, 16:56
xmarcinx92 u mnie kiedyś to prawie od razu po Sulpirydzie miałem lepszy nastrój.
♪♪♪
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9033
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Martiszon 01 lis 2013, 23:03
hania33, tak, miałam dokładnie tak samo jak Ty. Przy każdym jednym leku zdarzają się gorsze dni. Nawet tygodnie. Nie wiem czy chodzisz na psychoterapię ale przez pewne sesje zmieniał się mój nastrój i ogólne samopoczucie. Teraz akurat też mam mały dołek. Ale spokojnie da się żyć. Nie jest tak, jak było. Nie wychodziłam z domu, miałam okropne lęki, które powodowały depresję. Nie zrażaj się kilkoma złymi dniami, bo z psychoterapią czy bez niej - pamiętaj, że zdrowemu człowiekowi zdarzają się gorsze dni :) A co dopiero nam, chorym.

Niepokoi mnie mocno ta zadyszka. Siedzę i dyszę jak słoń :( Naprawdę to nerwica, czy mam znowu biegać po lekarzach i się badać? Najchętniej rzuciłabym fajki :(
Podobno lepiej płakać u psychoterapeuty niż śmiać się u psychiatry :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
162
Dołączył(a)
23 mar 2013, 01:36

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez hania33 02 lis 2013, 00:17
Martiszon, Ja kiedyś chodziłam przez 3 lata na terapie, mi nie pomogła , lecz miałam psychologa do niczego.Co do Twojego problemu z oddechem , to Cie dusi i masz nerwy , czy zadyszkę? jak to zadyszka może być od papierosów..
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Martiszon 02 lis 2013, 02:13
hania33, Niestety zadyszka :( nerwów zero. Coś mi się przypałętało w ostatnim czasie i pojęcia nie mam co to :( a wiecie jak to jest - wystarczy iskra do sporego ognia (czytaj: paniki na punkcie swojego zdrowia). No i mam zgryz, bo nie wiem - iść do lekarza czy nie iść...

Co do psychoterapii, proponuję zacząć z jakimś sensownym terapeutą (nie psychologiem - to różnica). Nie wiem w jakim jesteś wieku ale jak zamierzasz żyć po odstawieniu leków? Kiedyś przecież je trzeba odstawić...

-- 02 lis 2013, 01:15 --

LATEK1962, Moja przygoda z sulpirydem trwała krótko. Jak przeczytałam, że bardzo często powoduje mlekotok, to mi się tego badziewia odechciało. Dla facetów jest to może ok :) ale dla kobiety przed pierwszą ciążą nie polecam :]
Podobno lepiej płakać u psychoterapeuty niż śmiać się u psychiatry :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
162
Dołączył(a)
23 mar 2013, 01:36

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez xmarcinx92 02 lis 2013, 08:52
Mialem niesamowite koszmary,wstalem wyczerpany, Haniu jak u Ciebie ze snem ? moj byl realistyczny nieslychanie!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
172
Dołączył(a)
04 paź 2013, 11:13

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez hania33 02 lis 2013, 09:18
Martiszon, Jak poszukam kogoś dobrego zacznę chodzić..jak masz zadyszkę a palisz to może byc od papierosów i nie wkręcaj sobie, miałaś robiona spirometrie i prześwietlenie płuc?Bo ja sobie zrobilam i dodatkowo mam astme :(


xmarcinx92, Ja tez mam takie sny , czasem to sie boje by calkiem na glowe nie dostac.. :roll:

-- 02 lis 2013, 09:24 --

xmarcinx92, mam również dziwna gonitwę myśli,,sto myśli naraz..myślę ze minie kiedyś , przed lekiem tego nie miałam.
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez zigi7 02 lis 2013, 18:09
gonitwa myśli - medytacja , testowałem i pomaga oczyszcza wewnętrznie i pozwala zwolnić obroty umysłowi
Avatar użytkownika
Offline
Posty
194
Dołączył(a)
29 sty 2013, 20:39

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez magnolia84 02 lis 2013, 18:12
hej haniu :)) Jak się dzisiaj czujesz?
Odnośnie snów po paroksetynie, to ja mam ciągle koszmary i rano budzę się niewyspana i zmęczona :((( Po wenlafaksynie miałam dziwne sny ale nie były to koszmary, raczej jak baśnie
magnolia84
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do