PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez xmarcinx92 29 paź 2013, 10:22
polecam jakis ruch,sport :) próbowałas ?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
172
Dołączył(a)
04 paź 2013, 11:13

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez hania33 29 paź 2013, 10:33
Tak , biegalam , teraz nie moge , gdyz u nas ciagle pada i silnie wieje..
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez xmarcinx92 29 paź 2013, 11:52
to polecam w domu cwiczenia, rozgrzewka,rozciaganie,przysiady :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
172
Dołączył(a)
04 paź 2013, 11:13

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez zigi7 29 paź 2013, 15:53
Hania jestes z trojmiasta?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
194
Dołączył(a)
29 sty 2013, 20:39

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez ladywind 29 paź 2013, 19:09
ateista, wzrok Ci sie nie pogorszy od tych leków, spokojnie.
Festiwal psiego mięsa? Tak. Podpisując petycję wzrasta szansa na zaprzestanie tego mordu https://secure.avaaz.org/pl/stop_the_pu ... 52&v=76652
Offline
Posty
7567
Dołączył(a)
02 lut 2012, 21:32

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez ateista 29 paź 2013, 19:21
wracając do tematu efektów ubocznych po Seroxacie.
Strasznie się pocę . Najmniejszy wysiłek fizyczny i już się ze mnie leje .

Znów chciałbym się odwołać do waszego doświadczenia. Mieliście podobne efekty uboczne ?
Czy to będzie występować przez cały czas brania paroksetyny czy tylko na początku ? Biorę już około 3 tygodni 1x1 20mg .

ps
czy moglibyście coś doradzić co brać do paroksetyny.
Jak na razie mniej się przejmuje swoimi problemami , łatwiej mi znieść kolejny dzień, ale strach ( potężny strach) ciągle pozostaje.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
18
Dołączył(a)
24 paź 2013, 18:37

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez miko84 29 paź 2013, 19:26
Ja to miałem i z czasem zmalało ale nie zniknęło mimo brania prawie przez rok. Lekki gorąc lub stres a ze mnie się dosłownie lało jak z Zinedine Zidana podczas meczu.
miko84
Offline

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez ladywind 29 paź 2013, 19:26
ateista, pocenie się przy tych lekach jest dość częstym skutkiem ubocznych, tak samo jak i szybka męczliwość po wykonaniu jakiejkolwiek czynności.
Festiwal psiego mięsa? Tak. Podpisując petycję wzrasta szansa na zaprzestanie tego mordu https://secure.avaaz.org/pl/stop_the_pu ... 52&v=76652
Offline
Posty
7567
Dołączył(a)
02 lut 2012, 21:32

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez hania33 29 paź 2013, 19:29
zigi7, Nie , obecnie jestem w Niemczech..

ateista, Ja tez się pociłam i sporo piłam napojów..czasem jeszcze mi się zdarza..masz lęki tak? ja nic nie biorę dodatkowego , niektórzy chwalą połączenie z Mitra mi nie służyła :roll:
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez ateista 29 paź 2013, 19:37
miko84 napisał(a):Ja to miałem i z czasem zmalało ale nie zniknęło mimo brania prawie przez rok. Lekki gorąc lub stres a ze mnie się dosłownie lało jak z Zinedine Zidana podczas meczu.

U mnie to samo . Wszyscy ubrani już cieplej bo się chłodniej zrobiło, a ja lekko ubrany w sklepie (klimatyzowanym) i leje się ze mnie jak z fontanyy . Kapie do oczu , krople z nosa spadają :oops:

ladywind napisał(a):ateista, pocenie się przy tych lekach jest dość częstym skutkiem ubocznych, tak samo jak i szybka męczliwość po wykonaniu jakiejkolwiek czynności.

Czyli trzeba się przemęczyć . Ważne żeby leczenie przyniosło rezultaty .

Kiedy poczuliście ( po jakim czasie) że są pierwsze poważniejsze-pozytywne efekty zażywania paroksetyny ?
Niektórzy mówią że miesiąc, inni że trzy miesiące .
Avatar użytkownika
Offline
Posty
18
Dołączył(a)
24 paź 2013, 18:37

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez zigi7 29 paź 2013, 19:39
Jak długo bierzecie paro?

Wytłumaczcie mi jedno to jest lek, czyli ma leczyć, ale po odstawieniu
leku pod dwóch latach powiedzmy wszystko wraca więc okazuje się
że to nie leczy tylko chwilowo tłumi objawy, dobrze rozumuje?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
194
Dołączył(a)
29 sty 2013, 20:39

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 29 paź 2013, 19:40
Nigdy nie miałem pocenia po Paro. lek zaskoczył z dnia na dzień. jak po 6 tygodniach nie będzie poprawy dalsze leczenie akurat tym lekiem jest wątpliwe .
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9003
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez miko84 29 paź 2013, 19:40
U niektórych poprawa jest stała, ale do tego potrzeba przemeblowania życia i zmiany swoich nawyków. Pewnej genetyki nie zmienimy więc u większości przypadków choroba wraca. Tacy jesteśmy, że łatwo wchodzimy w stare koleiny.
miko84
Offline

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez NieznanySprawca 29 paź 2013, 19:44
Kiedy poczuliście ( po jakim czasie) że są pierwsze poważniejsze-pozytywne efekty zażywania paroksetyny ?
Niektórzy mówią że miesiąc, inni że trzy miesiące .

...a inni wcale. Wszystkie odpowiedzi sa prawdziwe.
Wytłumaczcie mi jedno to jest lek, czyli ma leczyć, ale po odstawieniu
leku pod dwóch latach powiedzmy wszystko wraca więc okazuje się
że to nie leczy tylko chwilowo tłumi objawy, dobrze rozumuje?

Czasem juz w trakcie "leczenia" wszystko wraca.
Jesli nazwiemy to "leczeniem", to raczej przeciwbolowym, na jakis czas.
NieznanySprawca
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do