PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez hania33 24 paź 2013, 10:53
freda, Ale dla mnie to dużo , kiedyś lęki miałam non stop...nie myślę o zmianie leku .A jak powinna działać ? By czuć poprawę kompletna?

-- 24 paź 2013, 10:54 --

freda, Myślałam o podwyższeniu dawki , lecz gdzie tutaj pójdę? nadal szukam lekarza.. :roll:

-- 24 paź 2013, 10:57 --

freda, Wiec jej działanie to kompletny zanik lęków?
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez freda 24 paź 2013, 10:59
hania33, na mnie działa super,czasami jak są dodatkowe stresy jest trochę gorzej.tak było dwa dni temu.teraz jest ok.jak jest dobrze lęków nie mam w ogóle.albo musisz poczekać,albo zwiększyć dawkę.tak ja myślę
A już myślałam,że ją pokonałam...
Offline
Posty
915
Dołączył(a)
27 sty 2013, 17:56

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez hania33 24 paź 2013, 11:01
freda, Tez miałaś duszności i przeszły?

-- 24 paź 2013, 11:03 --

freda, sama boje się zwiększać dawki , wiec wole poczekać.
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez freda 24 paź 2013, 11:09
hania33, miałam duszności przez pierwsze dwa tygodnie,po trzecim tygodniu było już bez uboków,po prostu super.trochę dziwne,że jeszcze masz uboki,może rzeczywiście trzeba podwyższyć.masz problem z lekarzem???
A już myślałam,że ją pokonałam...
Offline
Posty
915
Dołączył(a)
27 sty 2013, 17:56

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez hania33 24 paź 2013, 11:11
freda, Ale moja nerwica lękowa ujawniała się dusznościami, tak tutaj jest problem z lekarzem Polakiem.

-- 24 paź 2013, 11:12 --

freda, To nie jest ubok , miałam nerwice lękowa z dusznościami przed braniem paro.
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez freda 24 paź 2013, 11:20
hania33, więc może zwiększenie dawki coś by dało.ale powinnaś się skontaktować z lekarzem,bo bierzesz już trochę paro,a w sumie jesteś bez lekarza,i tak sobie bierzesz bez konsultacji,trochę to dziwne.a skąd masz recepty??
A już myślałam,że ją pokonałam...
Offline
Posty
915
Dołączył(a)
27 sty 2013, 17:56

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez hania33 24 paź 2013, 11:22
Jeszcze mam leki z Polski..tam mi kazała brać paro i ten tutaj później tez..lecz już do niego nie pójdę , dziwak straszny.

-- 24 paź 2013, 11:23 --

freda, Bylam u lekarzy , sama bym leków nie brała przecież..

-- 24 paź 2013, 11:28 --

freda, Narobiłaś mi teraz stracha , muszę zadzwonić do Polski do mojej Pani doktor... :(
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez freda 24 paź 2013, 11:31
hania33, więc pewnie albo musisz podwyższy dawkę,albo coś dołożyć do paro
A już myślałam,że ją pokonałam...
Offline
Posty
915
Dołączył(a)
27 sty 2013, 17:56

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez hania33 24 paź 2013, 11:35
freda, ten lekarz tutaj nic mi nie dołoży, moja Pani doktor w kraju kazała brać tylko paro, i moja mama chodzi po recepty do niej i wysyła mi leki. Moze w szpitalu się zamknąć?

-- 24 paź 2013, 11:36 --

Robie tak , jak mi kazano..idę bo nerwy mi nachodzą..
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez freda 24 paź 2013, 11:41
hania33, spokojnie kochana,bo wiesz zawsze trzeba robic,żeby było lepiej.a to tylko moje poglądy,też pędzę,pa
A już myślałam,że ją pokonałam...
Offline
Posty
915
Dołączył(a)
27 sty 2013, 17:56

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez hania33 24 paź 2013, 13:55
freda, Mi się wydaje , ze nigdy nie jest idealnie , cala tabletkę biorę 2 , 5 miesiąca , dobrze śpię , lęki są mniejsze ,
dusznosci mniejsze , czego ja mam oczekiwać , ponieważ nie wiem o co Tobie chodzi.
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez ateista 24 paź 2013, 18:53
Witam koleżanki i kolegów .

Może na początek krótko o mnie .
Mam 29lat, od 10 lat cierpię na osobowość unikającą , fobię społeczną i tzw. nerwicę natręctw .
Jest ciężko , w życiu jestem sam jak palec , nic nie osiągnąłem , bo choroba zamknęła mnie w czterech ścianach .
Nawet nie wierzę już w to że będzie lepiej. Na razie staram się zatrzymać tępo rozrastania się moich lęków .

Od dwóch tygodni znów biorę seroxat 1x1 20mg .
Jak u was to wpływa na wzrok ?
Ba ja np. pisząc teraz muszę mrużyć oczy , ciężko się składa literki i czuję takie duże zmęczenie oczu , nawet po tym jak minie to uczucie jakby gałki oczne miałyby mi wejść w tył czaszki .
Czy długotrwałe przyjmowanie lek może w jakiś sposób uszkodzić-pogorszyć wzrok ?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
18
Dołączył(a)
24 paź 2013, 18:37

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez dogomaniaczka 24 paź 2013, 21:41
ateista, nie zauważyłam u siebie problemów ze wzrokiem. :)

Ja biorę już prawie rok i myślę o odstawieniu..tym razem pod kontrolą lekarza :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6074
Dołączył(a)
21 maja 2011, 13:42

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez xmarcinx92 24 paź 2013, 22:04
Takie pytanie kupilem sobie tydzien temu omega 3,witamine b6 i b12, i ASPARGIN , czy jedzenie tego bedzie kolidowalo z paroksetyna?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
172
Dołączył(a)
04 paź 2013, 11:13

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 39 gości

Przeskocz do