PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Stifler19 04 paź 2013, 21:48
edytka1976 a myślisz że skąd masz tego powera? :D połączenie fajek i 30 mg ;p ten zestaw Cie porządnie spiduje jak widzisz i wprawia w optymizm ;d ja np. jak paliłem słabsze fajki to spokojniej sie czułem, a jak zmieniałem na mocne to po kilku dniach wyraźnie większą energie miałem....teraz bez fajek nawet podwyższanie paro nie pomaga...bromazepam nawet euforycznie nie działa bez fajek teraz...wziąłęm wczoraj buspiron do paroksetyny i dzisiaj bardziej wyluzowany jestem, ale wciąż nie jest to ten normalny stan gdy paliłem fajki, a już miesiąc minął...
Paroksetyna 60 mg Nikotyna
Clonazepam 0.5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
283
Dołączył(a)
21 cze 2012, 02:18

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez hania33 04 paź 2013, 22:56
Zacznę palić papierochy :D
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez xmarcinx92 04 paź 2013, 23:04
hania33 napisał(a):Zacznę palić papierochy :D


nie rób tego razem damy rade :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
172
Dołączył(a)
04 paź 2013, 11:13

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez hania33 04 paź 2013, 23:18
xmarcinx92, :D Dzieki :D
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 05 paź 2013, 02:08
xmarcinx92, jak na Cibie dziala zamulajaco to znaczy ze dziala dobrze, tak ma dzialac. Bedzie dobrze po 3 tygodniach.
Wsztko Ci minie po jakism czasie. Na mnie wieksza dawka dzialala teraz dzialala za bardzo pobudzajaco, a mnie to niepotrzebne. Kiedys jak go zaczynelem brac to
dzialal wlaśnie tak że chcialo sie spac. Minelo nie wiem kiedy. Nprawede dobrze bylo po jakies pol roku jak sie rozkrecil.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7732
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez hania33 05 paź 2013, 09:04
xmarcinx92, Wiec czekamy pol roku :D
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez xmarcinx92 05 paź 2013, 12:22
czekamy :) ale dziś widze w ostrych kolorach,czuje sie jak by ktos masował moje dłonie ...nie chce mi sie isc na trening :( brak motywacji

-- 05 paź 2013, 21:05 --

Czy ktos z forumowiczów brał lek w dawce 10 mg ? mysle ze to powinno zmniejszyc sennosc, dzisiaj na treningu wogole nie mialem siły czulem ze moje mięsnie to flaki a jeszcze wczoraj bylo wszystko dobrze...to 3 dzien na dawce 20 mg...zmniejszam na 10 było lepiej...HELP ME
Avatar użytkownika
Offline
Posty
172
Dołączył(a)
04 paź 2013, 11:13

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 06 paź 2013, 03:15
Biorę cały czas 10 mg i bardzo chciałbym poczuć sie senny, tutaj popatrz która godzina a ja pisze:), z drugiej strony śpię do 11. Przy wchodzeniu na ten lek tak jest, każdy odczuwa jaką zmianę w tym co bylo. Na pewno już troche postów na ten temat poczytałeś. Przy zmianach dawek leku zawsze konsultuj się z lekarzem chociażby telefonicznie. Chodzi o to, żeby ktos mial na tym kontrole. Na mnie ten lek tak jakoś cieleśnie nie działał, wiec ciężko mi powiedzieć. Chyba nie zwracałem na to uwagi zresztą. Wiem ze miałem drgawki palców, więcej cielesnych spraw nie pamiętam. Mnie tutaj pisali, ze po 10 dniach przechodzą skutki uboczne i chyba bym się z tym zgodził.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7732
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez hania33 06 paź 2013, 09:14
xmarcinx92, Poczekaj..jeszcze , zdrowie jest ważne.

wieslawpas, mi tez palce latały :D
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez xmarcinx92 06 paź 2013, 13:13
Macie racje poczekam, tez jestem senny a w nocy nie spie...mam nadzieje ze to przejdzie!!!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
172
Dołączył(a)
04 paź 2013, 11:13

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 06 paź 2013, 15:09
Mnie lataja i teraz, szczegolnie ze jakis tak nauczylem sie pisac na komuterze ze prawa reka pisze tylko droma palcami. xmarcinx92, duzo ci juz nie zostalo, przeczekaj i tak lek wchodzi dobrze. Bez fajerwerkow.
hania33, chyba maz juz jakas stabilizaje?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7732
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez hania33 06 paź 2013, 15:39
wieslawpas, czasem jest ok, czasem nie ...takie wahania..

-- 06 paź 2013, 15:42 --

Sam pisales , ze poprawa zupelna moze nastapic po pol roku..
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez xmarcinx92 06 paź 2013, 21:02
porażka co dzisiaj sie zle czuje zmniejszam dawke do 10 mg to moj 7 dzien ledwo lapie oddech nie wiem co sie ze mną dzieje to chyba nie jest lek dla mnie

-- 06 paź 2013, 21:59 --

pomimo relanium serce dalej wali jak dzwon ,napewno zmniejszam dawke do 10 mg czy ktos brał w tej dawce na dłuższą mete ?

-- 06 paź 2013, 22:48 --

Albo może 15 mg ... nie wiem juz sam 20 to dla mnie za dużo

-- 06 paź 2013, 22:57 --

zresztą nie moge sam zmieniac dawki wiec zostane przy tych 20 mg napewno to przejdzie po tygodniu....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
172
Dołączył(a)
04 paź 2013, 11:13

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 07 paź 2013, 01:46
Hania bez przesady po pol roku jest jest juz super, ale po dwoch miesiasach jest całkiem OK.

xmarcinx92, nie takie jazdu ludzie maja. Dla mnie to byl horror, każy przez to przechodzi. 10 mg to nie jest dawka terapeutyczna tylko potrzymujaca, jak schodzisz z leku. Jak niedobrze sie czujesz to wez chodziac zadzwon do tego lekarza, może powie ci żebyś wchodził stopniowo
10 mg i po jakims czase kolejne 10 mg. Na pewno musisz sobie dac ores ulgowy w tym co robisz. Idziesz na trenig, tam widzisz ze sie meczysz, to wpadach poplpch, serce Ci wali i tak dalej. Wyluzuj jak zaczynasz to brac. Przez jakis czas trudno jest funkcjonować jak wczesnej. Później wszytko wraca do normy.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7732
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Przeskocz do