PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez hania33 02 wrz 2013, 19:09
Nie wolno łączyć leków SSRI z inhibitorami MAO i klomipraminą. Łączenie razem z tryptofanem, sumatryptanem lub dekstrometorfanem jest ryzykowne, grozi zespołem serotoninowym. Podawanie razem z tramadolem może spowodować m.in. drgawki.
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 02 wrz 2013, 20:28
Hania a jak tam sytuacja u Ciebie? Zaskoczylo już to paro, czy jeszcze się wkręca? Mnie sie wydaje że być może u mnie działa. W sensie
takim, że lek napadlowy mam przez kilka minut. Druga sprawa, że się odciałem od generatrow leku, bo chodzilem na specjalna terepie pod tym kątem. Teraz męczą mnie takie koszmarne napady złości i napięcia. Dzis wybrobuje lek na rozluznienie - permazjum.

Jak tam sytuacja u Ciebie?

Wieslaw
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7735
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez hania33 03 wrz 2013, 00:55
wieslawpas,

U mnie dziala od kilku dni...lęki wieksze minely, mam nadzieje , ze u Ciebie rowniez ok bedzie..od czasu do czasu jeszcze drgaja mi miesnie i kreci sie w glowie , ale jest lepiej...
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 03 wrz 2013, 22:04
hej, Hana u mnie zaniknely napdady paniki, nie mialem juz od soboty. Ale mecza mnie wciaz napiecia.
A to one stanowily powod dla ktorego zaczalem brac paro. Ciekawe czy w tez odczuwacie napięcia?

Wieslaw
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7735
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez hania33 03 wrz 2013, 22:07
wieslawpas,

Jeszcze odczuwam, może przejdą, no i mięśnie drgają..wkurza mnie to..
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 03 wrz 2013, 22:22
Hania a jak odczuwasz napiecie? U mnie to jest taki jakby scisk glowy. oczywiscie napiecie odczuwam emocjonalnie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7735
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez hania33 03 wrz 2013, 22:24
wieslawpas,

U mnie jest tak , ze mam wybuchy goraca , boli czasem glowa, zawroty zostaly a napiecie glownie miesni..i drzenia paskudne..
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 03 wrz 2013, 22:28
u mnie albo miesnie nie draza, albo nie jestem tego swiadomy. Czesto Ci sie to zdarza?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7735
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez hania33 03 wrz 2013, 23:12
wieslawpas,

Tak codziennie..zaczelo sie po Mircie , teraz juz nie wiem czy po paro tez tak moze byc...
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 03 wrz 2013, 23:40
mnie po paro zwieszyly się.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7735
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez hania33 03 wrz 2013, 23:44
mogą być to mioklonie.. inaczej zrywania mięśniowe powstałe przez zmiany o różnym umiejscowieniu (rdzeń kręgowy, pień mózgu, kora mózgu i ośrodki podkorowe).

Istotą zaburzeń są krótkotrwałe skurcze (szarpnięcia) pojedynczego mięśnia lub całych grup mięśniowych.

-- 03 wrz 2013, 23:54 --

Ale moga byc to tez skutki uboczne paro..
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez edytka1976 04 wrz 2013, 00:33
pytanko, czy bioräc Paro jest wam goräco?
mi jest goräco i oblewajä mnie poty.
normalnie jakby mnie ktos wodä oblal.
czuje sie swietnie ale te cholerne pocenie wk..... mnie strasznie :cry:
Paroksetyna od sierpnia 2011 obecnie 15mg i perazin 12,5 mg doraźnie
25.09.16 odstawienie paroksetyny
27.09 16 10mg citalopram
01.10.16 20mg citalopram
Depresja mieszana.

"Przestań się zamartwiać-zacznij żyć "
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
20 lip 2013, 01:25
Lokalizacja
niemcy

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez Popiół 04 wrz 2013, 07:25
edytka no niestety ssri dają często takie skutki uboczne, serotonina jest odpowiedzialna m.in za termoregulacje organizmu stąd możesz odczuwać uczucie gorąca, ja też po ssri budzę się mokry i mam nasiloną potliwość, przy wysiłku fizycznym to już całkiem zalewa mnie pot. Możliwe że z czasem ta potliwość się zmniejszy trochę.
Popiół
Offline

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez edytka1976 04 wrz 2013, 07:28
Popiół napisał(a):edytka no niestety ssri dają często takie skutki uboczne, serotonina jest odpowiedzialna m.in za termoregulacje organizmu stąd możesz odczuwać uczucie gorąca, ja też po ssri budzę się mokry i mam nasiloną potliwość, przy wysiłku fizycznym to już całkiem zalewa mnie pot. Możliwe że z czasem ta potliwość się zmniejszy trochę.

dzieki za odpowiedz, czyli nie jestem sama w mym cierpieniu :hide: :hide: :smile:
Paroksetyna od sierpnia 2011 obecnie 15mg i perazin 12,5 mg doraźnie
25.09.16 odstawienie paroksetyny
27.09 16 10mg citalopram
01.10.16 20mg citalopram
Depresja mieszana.

"Przestań się zamartwiać-zacznij żyć "
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
20 lip 2013, 01:25
Lokalizacja
niemcy

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości

Przeskocz do