PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez Ramanujan 16 sie 2013, 09:05
hania33, nie da rady skontaktować się z lekarzem? Ja bym przerwał, szkoda tyle czasu się jeszcze męczyć.
Ramanujan
Offline

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez hania33 16 sie 2013, 09:18
Robinho

Dziękuję za odpowiedz , wiesz jestem w trudnej sytuacji , obecnie jestem w Niemczech, tutaj mi zapisali Mirtazepine, która niestety nie dala nic.Tylko pogorszyła mój stan , fakt spalam po niej dobrze , ale tak mnie bolały stawy i mięśnie , ze chodzić nie mogłam.Arketiks miałam zapisany jeszcze w Polsce,wiec lekarz tutaj w Niemczech postanowił po 3 miesiącach odrzucić Mirtazepine , ponieważ wyszły kiepskie wyniki krwi i się przestraszył i kazał brać Arketiks z Polski, który wcześniej odrzucił sam.Szukam innego lekarza ...gdyż ciężko mi idzie niemiecki..i jestem teraz w kropce...niby większy spokój po tym leku , lecz nadal skutki uboczne występują.
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez Ramanujan 16 sie 2013, 09:21
hania33, ponoć wielu terapeutów z Polski pracuje w Niemczech, pewnie też są nasi rodacy psychiatrzy.Może jakoś uda się kogoś znaleźć mówiącego po polsku?
Ramanujan
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez elfrid 16 sie 2013, 09:25
hania33, Skutki uboczne utrzymują się po każdym zwiększeniu dawki. Paradoksalnie gdybyś od razu zaczęła 20mg po dwóch tygodniach te uboki mogłyby ustąpić. Z reguły organizm musi dostosować się do każdej nowej dawki.
pregabalina, wenlafaksyna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2671
Dołączył(a)
09 maja 2009, 12:28

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez hania33 16 sie 2013, 09:33
elfrid

Dziękuję za pomoc, wiesz ja tydzień temu zwiększyłam z polówki do 15 mg. Wiec mogą być to skutki uboczne , tak???

Robinho

Niestety tutaj , gdzie mieszkam jest tylko 2 lekarzy , jeden do któremu nie ufam już. A drugi ma urlop..Wcale nie ma tutaj tak dużo terapeutów z Polski.
Naszukałam się , jak wariatka.Do Polski bym chciała jechać, lecz to 18 godzin, nie wiem czy wytrzymam z tymi ubokami w autokarze.
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez Ramanujan 16 sie 2013, 09:39
hania33, to rzeczywiście masz trudną sytuację. A jak daleko masz jakieś spore miasto, może tam warto kogoś poszukać?
Ramanujan
Offline

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez hania33 16 sie 2013, 09:46
Robinho

Ja właśnie szukałam w tym większym mieście jest tylko 2 psychiatrów mówiących po Polsku. Nadal szukam , lecz nie mogę nikogo znaleźć , ciągłe mam nadzieje , ze lek zacznie działać i pocieszam się...Tylko to mi pozostało.. :(
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez Ramanujan 16 sie 2013, 09:49
hania33, no to pozostaje tylko czekać. Może rzeczywiście przejdą skutki uboczne...
Ramanujan
Offline

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez hania33 16 sie 2013, 09:57
Robinho

Ja jestem cierpliwa i to bardzo, czekam i czekam..może po miesiącu coś się poprawi.Bardzo Wam dziękuję, tutaj czuje się , jak na wygnaniu, niestety sytuacja życiowa mnie zmusiła by tutaj być.Jest ciężko i to bardzo.Pozdrawiam Was serdecznie i jeszcze raz dziękuję.
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez elfrid 16 sie 2013, 10:01
hania33, tak mi się wydaje. Ja zawsze zaczynałem SSRI od minimalnej dawki terapeutycznej paro 20mg, fluo 20mg i po 2, 3 tygodniach te uboki przechodziły. Może poproś lekarza o benzo póki paroksetyna nie zaskoczy.
pregabalina, wenlafaksyna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2671
Dołączył(a)
09 maja 2009, 12:28

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez hania33 16 sie 2013, 10:11
elfrid

Tutaj nie chętnie przepisują benzo, oni raczej wszystko ziołami by zwalczali.Mam przepisany Atarax , lecz nic nie pomaga niestety , jest zbyt slaby..
Mam nerwice lekowa , zdaniem lekarza u którego byłam mam ja zwalczać sama, ja to rozumiem , lecz najpierw chyba muszę trochę dojść do siebie , by zacząć nad sobą pracować.Będę cierpliwie czekać , nic mi nie pozostało.
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez Ramanujan 16 sie 2013, 10:16
hania33 napisał(a):Mam nerwice lekowa , zdaniem lekarza u którego byłam mam ja zwalczać sama, ja to rozumiem , lecz najpierw chyba muszę trochę dojść do siebie , by zacząć nad sobą pracować.
Jakiś bardzo niekomepetentny lekarz tak musiał powiedzieć, nie idź do niego więcej. Nie wiem, jak takie bzdury można pacjentowi mówić...
Ramanujan
Offline

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez hania33 16 sie 2013, 10:17
Chyba, ze zacznę jutro od 20 mg , zobaczę czy uboki się zwiększą, chciałam najpierw by zmniejszyły się na 15 mg i dopiero wtedy wskoczyć na 20 mg.
Lecz coś mi się wydaje, ze zwiększę dawkę wcześniej.Co byście radzili??Pozostać jeszcze przy tej 15 mg , ?? Ponieważ ten lekarz kazał od razu brać 20 mg . lecz gdy tylko znalazłam forum , postanowiłam sama zwiększać co parę dni ,jak większość osób tutaj.Jak dobrze , ze znalazłam to forum.

-- 16 sie 2013, 10:20 --

Jakiś bardzo niekomepetentny lekarz tak musiał powiedzieć, nie idź do niego więcej. Nie wiem, jak takie bzdury można pacjentowi mówić...

Masz racje trafiłam na złego lekarza, fakt trzymał mnie 2 godziny , a później zamiast konkretnych leków kazał mi pisać w zeszycie cale swoje życie, niby to ma mi pomoc, jego zdaniem.Tylko , ze moim zdaniem jeszcze bardziej mnie to bzdurne pisanie by dobiło.
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 16 sie 2013, 14:03
hej,

jestem 9 dzien na pelnej tabletce parogenu. W sumie to co bylo wczesniej to pikus w porowaniu do tego co jest teraz.
Wczesniej na polwoce tabletki mialem napiecia, czasem nawet mocne. Jak nie moglem spac to wystarcyzlow walnoc dwa razy
Jacobsona i spalem. Od soboty, kiedy dostalem piwszego napadu paniki co dzien mocne napiecie, napady paniki, jakies przykre mysli.
Wczotaj caly dzien bardzo mocne napiecie tak ze az nie wychodzilem z mieszkania. Generalnie na tej polowce nie bylo az tak zle.
Teraz nie wiadomo co robic, czy czekac na paro az sie wkreci, zmniejszyc z powotem do polwki (to znomu meka z odstawieniem).
Czy brac co innego, ale co? A psychiatra na ulopie. Ciekawe jakie sa inne leki dobre na nerwice?

Wieslaw
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7732
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Przeskocz do