PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

Re: bezsenność po odstawieniu SEROXATU?porady

przez kasia000 12 lis 2008, 11:51
hej podjeliśmy dec.z lekarzem--dopiero od stycznia zaczynam baardzo ale to baaardzo powoli odstawiać seroxat!trzymajcie już kciuki :D
kasia000
Offline

Re: Seroxat

przez kasia000 12 lis 2008, 13:22
lekarz mi powiedział,że seroxat czyli paroksetyna,w żaden sposób nie uszkadza mózgu!!a różne rzeczy mozna w necie wyczytać! i nie wpływa zupełnie na jego pracę!tylko wychwytuje serotoninę którą każdy w mózgu ma!!i kieruje ją w odpowiednie miejsce i tyle...nie ingeruje nam pracy mózgu seroxat...troche mi ulżyło bo naprawde mozna sie nakrecić czytając neta!
kasia000
Offline

Re: Seroxat

Avatar użytkownika
przez linka 12 lis 2008, 13:38
kasia000, a skąd w ogóle pomysł, że paroksetyna uszkadza mózg??
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Seroxat

Avatar użytkownika
przez namiestnik 12 lis 2008, 14:26
Oj nakręcić się można. I nawet poważne portale piszą, że w 2012 będzie koniec świata!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Seroxat

przez kasia000 12 lis 2008, 14:26
niestety takie głupoty czytałam gdzieś..serio!!
kasia000
Offline

Re: Seroxat

Avatar użytkownika
przez namiestnik 12 lis 2008, 14:40
wierzymy - można wiele takich rzeczy znaleźć.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: bezsenność po odstawieniu SEROXATU?porady

przez betty_boo 12 lis 2008, 16:13
juz trzymam:)
Offline
Posty
1232
Dołączył(a)
11 maja 2008, 08:58

Re: ParoMerck

Avatar użytkownika
przez ignorantia 15 lis 2008, 05:44
mam go zacząć brać (po długiej - 2 letniej przerwie nic nie brania), boje się jednak. boje się TYCIA :? .nic zobaczymy jak będzie, bo bez leku już nie wytrzymuje.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
14 lis 2008, 06:56

Re: Seroxat

przez kasia000 15 lis 2008, 09:59
i jeszcze jedno pytanie -ponudzę was troche;-))

czy seroxat odstawia sie tak samo trudno jak BENZO??
CZY MOZNA TO PORóWNYWAć WOGóLE?

Boże jak pomysle o objawach odstawiennych to mam doła MEGA! :-|
kasia000
Offline

Re: Seroxat

przez Grubcia 15 lis 2008, 14:46
Seroxat nie uzaleznia, a benzo tak
benzo odstawia sie o wiele gorzej.
Wszystkie antydepr.seroxat,efectin itp.jesli bierze sie dlugo.nalezy odstawiac powoli i nic nie powinno sie dziac ja odstawialam efectin duzo sawke po ponad roku brania,pomalu,pomalu i nie mialam zadnych ubocznych skutkow odstawienia.
a podobno efe tez sie trudno odstawia.Takze glowa do gory Kasiu,nie boj sie.
pozdrawiam
Grubcia
Offline

Re: Seroxat

przez kasia000 15 lis 2008, 16:08
dzięki GRUBCIA;-))
kasia000
Offline

Re: Xetanor

przez qmax 16 lis 2008, 10:23
Witam.
Moja historia z tym lekiem zaczela sie na poczatku br.roku bralem go az do wrzesnia myslac ze juz ze objawy ustapily odstawilem go a tu jednak NIE...pierwsze dni po odstawieniu byly takie jak uprzedzano na ulotce zamula,nieraz kolatanie serca,zawroty ale trwalo tylko to jakies 4-5 dni pozniej elegancko nic mi juz nie dolegalo az to 10 listopada kiedy poczulem znowu ze cos jest nie tak :/ jechalem wieczorem na dyskoteke i po paru godz.zaczelo mnie cos dusic w gardle i mlynek w glowie wiry itp..wiec dotrwalem do 1 i wrocilem do domu.W piatek postanowilem odwiedzic lekarza i mowie mu w czym rzecz no i przypisal mi z powrotem xetanor i klapsik od nowa trzeba sie truć.Powiedzial ze nowe badania tego leku w przepadku depresji i lęków nie powinny trwac krócej niz 2 lata wtedy objawy moga calkowicie ustapic wiec zaczolem plykac
go znowu.
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
16 lis 2008, 09:54

Re: ParoMerck

przez ma_KA 19 lis 2008, 17:29
JA BIORE TEN LEK OD MIESIĄCA I NIE MIALAM JAKIS ZNACZACYCH SKUTKÓW UBOCZNYCH. JEDYNIE BRAK APETYTU I UCZUCIE ZMECZENIA. POZA TYM CZUJE LEKKĄ POPRAWE. PODPIERAM SIE JESZCZE HYDROXIZINĄ. POZDRAWIAM. :smile:
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
14 lis 2008, 19:23

Re: bezsenność po odstawieniu SEROXATU?porady

Avatar użytkownika
przez cassis 22 lis 2008, 23:14
4 lata po 20 mg....? to bedziesz dłuuuuugo odstawiać
ja nie mogę zejść z 5 mg (choć tak prawdę mówiąc jadę na tej dawce już kilka lat i za bardzo się nie staram odstawić bo mi dobrze z taką protezą ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
86
Dołączył(a)
10 cze 2008, 21:16
Lokalizacja
Warszawa

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Alexa [Bot] i 8 gości

Przeskocz do