PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

przez wioletta 21 lut 2006, 23:55
ja zaczynalam od jednej tabletki seronilu,teraz biore dwie,bo dopiero te dwie tak naprawde mnie leczą.NIEdobre jest branie jak najmniejszej dawki,tylko branie odpowiedniej dawki.Uwierz mi tez sie balam i zwlekalam z tą drugą tabletką.teraz biore dwie i wszystkie objawy ustąpily.Normalnie funkcjonuje i nie zamierzam odstawiać leków,bo jak powiedziala mi dzisiaj moja lekarka,to nie zapalenie pluc,że poda sie antybiotyk i przejdzie.NERWICE LECZY SIE DOBRZE ,ALE POD WARUNKIEM ,ZE WEZMIE SIE DO KONCA LEKI,BO MOZE SZYBKO POWRóCIC

[ Dodano: Wto Lut 21, 2006 11:02 pm ]
PEWNIE żE MOżNA PRZEżYC NAWET TRZY tygodnie bez tabletki,bo wlasnie przez ten czas jest w organizmie ta ostatnia,także trzy dni to jest pryszcz.JAslucham swoich specjalistów i super na tym wychodze
wiki
Offline
Posty
39
Dołączył(a)
14 lut 2006, 22:54

przez ela 22 lut 2006, 02:55
Korek!.To moja psycholog swego czasu powiedziala mi "albo ja albo lekarstwo".Zaufalam jej.I wiesz.Jestem jej cholernie wdzieczna za to.Bo okazalo sie ,ze po odstawieniu lekarstwa(powoli)i tylko regulanych spotkaniach z nia POMOGLO.Oczywisicie masz racje, pomoglo w moim przypadku.Ja zapytalam tylko czy Moniczka probowala choc jeden dzien "przezyc"bez lekarstwa.Kazdy pisze tu o swoim doswiadczeniu.Trzymam kciuki za Ciebie Moniczko! :lol:
ela
Offline
Posty
43
Dołączył(a)
10 lut 2006, 01:45

Avatar użytkownika
przez KOREK 22 lut 2006, 03:41
Po co przerywac branie lekow na jeden,czy nawet dwa dni?
W jakim celu?

Zeby cos sobie udowodnic! Tylko co?

elu widze ,ze brałas jakies leki i je powoli odstawiłas.Trafiłas tez z tym psychologiem.Gratuluje.Leki na poczatek.A pozniej wizyty u psychologa.

Wspaniale,ze POMOGLO... :D

Ale chyba masz racje.Zadałas tylko pytanie a ja sie tu czepiam.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
470
Dołączył(a)
05 lis 2005, 22:53

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez Moniczka 22 lut 2006, 08:51
Lekarz psychiatra uwaza,ze aby isc do psychologa,czy na jakakolwoek terapie to najpierw trzeba lekami wyeliminowac objawy leku,bo inaczej to czlowiek nie spojrzy na siebie z perspektywy i nie bedzie gotow do terapii.
Moniczka
Offline

przez wielanek 22 lut 2006, 11:01
Witam
Ja jestem na seroxacie po raz drugi. I jestem za tym, żeby słuchac lekarza.
W chwili obecnej biore rano 1 tabl 20 mg. I działa. Choc zaczęłam funkcjonowac dopiero po prawie 3 tygidnich
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
16 lut 2006, 10:28

przez Sonia 22 lut 2006, 11:43
Moniczka napisał(a):Ja sie nie boje zaczac zwiekszac dawke.Boje sie,co bedzie potem jak przyjdzie do odstawiania.Organizm sie przyzwyczai i wroci nerwica

Moniczko to co napisze nie bedzie przyjemne ale niestety tak z reguły jest w nerwicy,że leki tylko usuwaja objawy i po odstawieniu wszystko wraca,bo nie ma co chamować objawów. Więc nie ma mowy o tym,że nerwica wróciła, bo ona cały czas była tylko zostały wyeliminowane jej objawy. A przyczyny nerwicy i tak pozostaja nie rozwiązane, dlatego należałoby rozejrzeć się za jakims psychologiem.
Offline
Posty
117
Dołączył(a)
24 paź 2005, 10:50

Avatar użytkownika
przez BulletproofCupid 22 lut 2006, 12:29
Sonia napisał(a):
Moniczka napisał(a):Ja sie nie boje zaczac zwiekszac dawke.Boje sie,co bedzie potem jak przyjdzie do odstawiania.Organizm sie przyzwyczai i wroci nerwica

Moniczko to co napisze nie bedzie przyjemne ale niestety tak z reguły jest w nerwicy,że leki tylko usuwaja objawy i po odstawieniu wszystko wraca,bo nie ma co chamować objawów. Więc nie ma mowy o tym,że nerwica wróciła, bo ona cały czas była tylko zostały wyeliminowane jej objawy. A przyczyny nerwicy i tak pozostaja nie rozwiązane, dlatego należałoby rozejrzeć się za jakims psychologiem.

Psychoterapia - Owszem!
A leki - są różne. Te akurat są od leczenia.
Out of order
Posty
128
Dołączył(a)
20 sty 2006, 18:41
Lokalizacja
Stamtąd

przez Sonia 22 lut 2006, 14:34
BulletproofCupid napisał(a):A leki - są różne. Te akurat są od leczenia.

Co ty nie powiesz?
Wiem co mówię bo seroxat brałam baaardzo długo i po każdym stopniowym odstawieniu objawy nerwicy wracały, więc chyba prosty wniosek się nasuwa, nie? Zreszta to nie jest tylko moje spostrzeżenie, ale wiele osób, które dość długo zmagają się z nerwicą i leczeniem za pomocą chemii też tak mają.
Offline
Posty
117
Dołączył(a)
24 paź 2005, 10:50

Avatar użytkownika
przez BulletproofCupid 22 lut 2006, 17:15
Sonia napisał(a):
BulletproofCupid napisał(a):A leki - są różne. Te akurat są od leczenia.

Co ty nie powiesz?
Wiem co mówię bo seroxat brałam baaardzo długo i po każdym stopniowym odstawieniu objawy nerwicy wracały, więc chyba prosty wniosek się nasuwa, nie? Zreszta to nie jest tylko moje spostrzeżenie, ale wiele osób, które dość długo zmagają się z nerwicą i leczeniem za pomocą chemii też tak mają.

W takim razie przepraszam - już kilka razy tłumaczyłem tu czym są benzodiazpiny, stąd moje spaczone nastawienie. Sam na antydepresanty jestem zupełnie uodporniony.
Pozdrawiam
Out of order
Posty
128
Dołączył(a)
20 sty 2006, 18:41
Lokalizacja
Stamtąd

Tanio Sseroxat w Warszawie?

przez Kontika82 22 lut 2006, 17:37
Wiecie gdzie w Warszawie Seroxat kosztuje ok 42-43zl, a nie 50zl? bo wiem ze mozna za te cene kupic tylko nie wiem gdzie
Offline
Posty
24
Dołączył(a)
20 lut 2006, 13:59

seroxat i srodki przeciw bólowe

przez monika* 27 lut 2006, 12:05
witam.biore seroxat od pieciu dni i mam straszne bóle glowy,czy moge zażyc jakis lek przeciwbólowy?
Offline
Posty
38
Dołączył(a)
22 lut 2006, 16:49
Lokalizacja
zabrze

Avatar użytkownika
przez cicha woda 27 lut 2006, 12:07
Ja też miałam bóle głowy po jednym z leków i brałam wtedy tabletki przeciwbólowe.
Myślę że zwykła aspirynka nie zaszkodzi.
...ogólnie mówiąc "life is brutal"
poza tym wszystko doskonale...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
731
Dołączył(a)
12 wrz 2005, 12:37
Lokalizacja
UK

seroxat i srodki przeciw bólowe

przez monika* 27 lut 2006, 12:13
dziekuje bardzo za odpowiedz.ja juz sama nie wiem co mi wolno a czego nie.
Offline
Posty
38
Dołączył(a)
22 lut 2006, 16:49
Lokalizacja
zabrze

przez Moniczka 27 lut 2006, 12:26
Moniko,konsultowalam to z wieloma lekarzami i farmaceutami.Niestety,biorac taki lek jak seroxat nie wolno zazywac innych lekow-co by Ci kto nie mowil.One nie tylko zaklocaja dzialanie seroxatu ale i zle oddzialuja na Twoje samopoczucie.Gdy sie bierze seroxat czesto pojawiaja sie meczace objawy typu bole glowy,brzucha,nudnosci,poczucie nierealnosci.Przeczekaj je,tak jak ja to robie.Chocby mi glowa pekala nie biore innych srodkow-pozwalam organizmowi przyzwyczaic sie do paroksetyny(seroxatu).Jezeli bole sa jednak nieznosne,lepiej skontaktuj sie ze swoim lekarzem.
Moniczka
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 30 gości

Przeskocz do