PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

Re: bezsenność po odstawieniu SEROXATU?porady

przez betty_boo 05 lis 2008, 20:30
ja tez sie bałam odstawienia seroxatu ale żadne objawy odstawienne nie wystapily (bralam ok 7 ms). bałam sie tez bezsennosci, chyba najbardziej, podobnie jak Ty, ale wszystko było ok pod kontrola lekarza powoli - bedzie dobrze:)
Offline
Posty
1232
Dołączył(a)
11 maja 2008, 08:58

Re: Seroxat

przez Grubcia 05 lis 2008, 21:57
Wlasnie tego boje sie najbardziej,ze zamiennik nie zadziala :( :( :(
no to teraz sie nakrecilam,straszne!
Kasiu kiedy seroxat zaczal dzialac u Ciebie?
ja biore juz 3 tyg.i jeszcze nie dziala :(
jesli to kolejny nietrafiony lek to sie chyba zabije :(
mam juz dosc tego swinstwa,deprechy,a nic nie dziala na mnie
efectin dzialal,ale potem tez sie przyzwyczailam,duze dawki efe. strasznie drogo.
poprosze lekarza o zwiekszenie dawki do 40 mg paroxetyny,dlatego zamiennik
Grubcia
Offline

Re: Seroxat

Avatar użytkownika
przez supermoniczka 06 lis 2008, 00:35
Na każdego inaczej niestety działa. Niestety nie ma uniwersalnego leku i do tego na wszystko. 3 mam kciuki aby zadziałał jednak
Supermoniczka


Ceń słowa. Każde może być Twoim ostatnim

Dowodem odwagi nie jest umrzeć, ale żyć.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
19 sie 2008, 22:48

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Seroxat

przez kasia000 06 lis 2008, 11:17
Wiecie co zauważyłam.....jak nie czytam internetu u mnie samopoczucie super!!!jak zaczynam czytać różne fora zaraz gorzej się czuję!!!!!!!!!!!!!chyba net nie jest dla mnie ..nie potrzebnie się nakręcam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!nie macie wrażenia ,że coś w tym jest?
kasia000
Offline

Re: bezsenność po odstawieniu SEROXATU?porady

przez kasia000 06 lis 2008, 11:19
betty_boo -dziękuję!!!!!!!!!!!
kasia000
Offline

Re: Seroxat

Avatar użytkownika
przez supermoniczka 06 lis 2008, 11:41
Mi lekarz ortopeda właśnie to powiedział że mma uważać co czytamw Internecie bo niektóre informacje mogą działać że będe się niepotrzebnie nakręcać(może takich słów nie użył ale oto chodziło).
Supermoniczka


Ceń słowa. Każde może być Twoim ostatnim

Dowodem odwagi nie jest umrzeć, ale żyć.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
19 sie 2008, 22:48

Re: Seroxat

przez kasia000 06 lis 2008, 13:46
mi lekarka mówiła,ŻEBYM nic nie czytała,,,,,a ja i tak robie swoje--głupek ze mnie..typ zamartwiacza jestem!
kasia000
Offline

Re: Seroxat

Avatar użytkownika
przez namiestnik 06 lis 2008, 15:30
No dokładnie - nie wchodź w tematy o których dyskutuje się o skuteczności. To tak jak przed operacją - czym więcej czytasz tym więcej nietrafionych przypadków znajdujesz, tym większy stres.
Inni znowu nie zwracają uwagi na te nietrafione - patrzą komu się udało.

Tyle, że wiesz - mało kto pisze tak: "Było ze mną źle. Wziąłem lek. Teraz jest rewelacyjnie i super". Bo taki ktoś poprostu cieszy się, że jest dobrze i nie narzeka. Głównie czyta się o przypadkach z problemami.

Nikt nie będzie pisał - włączyłem pranie, nasypałem proszku. Wyszło czyste i nieodbarwione. Raczej ktoś napisze jak się nie udało - choć zazwyczaj się udaje.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Seroxat

przez kasia000 06 lis 2008, 16:18
DOKŁADNIE MASZ RACJĘ!!!!
kasia000
Offline

Re: Seroxat

Avatar użytkownika
przez supermoniczka 06 lis 2008, 20:08
Zgadza się. Wydaje mi się że to chyba jest nasza narodowa przypadłość, iż wszyscy wokoło muszą wiedzieć jak nam jest źle, ale nie jak nam jest dobrze. Zresztą jak widzą co niektórzy że komuś się udało to jest od razu zazdrość czy nawet zawiść, ale nikt nie patrzy dlaczego mu się udało czy co musiał poświecić aby do tego doszło, tylko mówi się "ale on ma...."
Supermoniczka


Ceń słowa. Każde może być Twoim ostatnim

Dowodem odwagi nie jest umrzeć, ale żyć.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
19 sie 2008, 22:48

Re: Seroxat

Avatar użytkownika
przez Anna R. 07 lis 2008, 21:44
Moniczko, masz rację. Zawiść i stałe narzekanie na wszystko to nasze wady narodowe. Mam wrażenie, że nawet tu jest źle widziane, jeśli komuś udaje się z powodzeniem walczyć z chorobą. Patrzy się na taką osobę podejrzliwie, a nawet z niechęcią. No cóż, nie będę udawała, że jestem załamana i nieszczęśliwa, kiedy tak nie jest. A pozostałym również życzę więcej uśmiechu i optymizmu.
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Re: bezsenność po odstawieniu SEROXATU?porady

przez betty_boo 07 lis 2008, 23:45
nie ma za co:) napisz jak sobie radzisz?

---- EDIT ----

kasiu napisz jak ci idzie?
Offline
Posty
1232
Dołączył(a)
11 maja 2008, 08:58

Re: Seroxat

przez kasia000 08 lis 2008, 09:48
włsanie--ja na przykład cieszę sie jak komus sie udało wyjść z choroby-leków...mnie to na duchu podnosi-a jak komus jest źle mnie sie udziela :( -niestety!
kasia000
Offline

Re: Seroxat

przez Grubcia 08 lis 2008, 17:07
mnie tez cieszy jak komus uda sie z tego wyjsc!
ze mna juz koniec,nie mam szans z tego wyjsc
rano,jak sie budze mam ochote wziac tabl.na sen i przespac caly dzien,
zero checi do robienia czegokolwiek,
wszystko mnie meczy,nudzi,
nie mam juz sily.
19 dzien z paroxetyna,wciaz czekam na dzialanie,nadzieja co raz mniejsza.
Grubcia
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

Przeskocz do