PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
239
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 345

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez freda 27 maja 2013, 18:15
u mnie też ten tydzień zaczął się do d.....a ostatni tydzień był super jeśli chodzi o samopoczucie.ale co tam ,przeżyjemy.i jeszcze ta pogoda....pada od południa
A już myślałam,że ją pokonałam...
Offline
Posty
915
Dołączył(a)
27 sty 2013, 17:56

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez miko84 27 maja 2013, 20:23
Tak właśnie, niestety też doświadczałem takiego "odbloku" po odstawieniu paro, czułem się wyjątkowo dobrze, ale wszystko wróciło do stanu przed braniem leku :x
miko84
Offline

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez qbazag 27 maja 2013, 20:37
hmm a u mnie dziś znaczna poprawa. Jeść w końcu mogę i prawie o chorobie nie myślę :) No oby te okresy dobrego się wydłużały to bym wrócił w miarę do normalności po poniesieniu dawki do 30mg - no nic będę pisał na bieżąco

Co do tych poranków- z tego co wiem i z własnych doświadczeń to leki preciwdepresyjne właśnie tak działają - najpierw czujesz się lepiej wieczorem potem po południu potem w południe a potem rano - nie wiem z czym to jest związane może tak jak Miko pisze z kortyzolem a może z poziomem meklatoniny i serotoniny która z rana jest na niskim poziomie

frida A na jakiej dawce teraz jedziesz znów zeszłaś do 20mg. A myślałaś zwiększyć na 30 mg na dłużej niż na dwa tygodnie?

Elissa prośba pisz na bieżąco co u Ciebie czy podnosisz dawkę czy zmieniasz lek ?Jak się czujesz?
Offline
Posty
46
Dołączył(a)
22 lut 2013, 09:38

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Dianaa 28 maja 2013, 07:44
Hej.
Dzisiaj jestem piąty dzień na Paroxinor 20mg,od wczoraj biore po pół tabletki.Jestem strasznie pobudzona,mam szczękościsk,drżenie rąk,serce wali mi jak oszalałe.Lekarz powiedział że muszę przeczekać skutki uboczne a jak będzie lepiej to zwiększać dawkę do jednej tabletki.Gdyby nie Hydroxyzyna to nie wiem czy mogłabym zasnąć.
Kolega mi mówił że jestem mocno pobudzona i nie wiem czy zgłosić się do lekarza czy przeczekać aż się organizm przyzwyczai bo szczerze to się żle czuje i wolałabym odstawić to dziadostwo.
Nikt mi nie obiecał że będzie łatwo.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
36
Dołączył(a)
19 lip 2011, 17:32

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez freda 28 maja 2013, 09:13
Dianaa radzę przeczekać,to przejdzie,ale jak zwiększysz to znów będzie gorzej,fakt-leki dziadostwo,ale jak bez nich żyć,cierpliwości życzę :D

qbazag lecę na 25mg,parę dni jeszcze i podwyższę do 30,nie jest źle ale taka rozbita jestem.no właśnie co z tymi porankami,wkurza mnie to.zamiast coś pożytecznego zrobić-gazety czytam,i to babskie szmatławce,staczam się
A już myślałam,że ją pokonałam...
Offline
Posty
915
Dołączył(a)
27 sty 2013, 17:56

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez JERZY62 28 maja 2013, 10:06
freda napisał(a):gazety czytam,i to babskie szmatławce

Masz prawo do tego co Ci sprawia przyjemność.
♪♪♪
Avatar użytkownika
Online
Posty
9038
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Dianaa 28 maja 2013, 10:14
freda napisał(a):Dianaa radzę przeczekać,to przejdzie,ale jak zwiększysz to znów będzie gorzej,fakt-leki dziadostwo,ale jak bez nich żyć,cierpliwości życzę :D

Dzięki za odpowiedz.To ile jeszcze może potrwać przyzwyczajanie się do leków?A co jak miną dwa miesiące a ja dalej będę się tak żle czuła?
Nikt mi nie obiecał że będzie łatwo.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
36
Dołączył(a)
19 lip 2011, 17:32

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez freda 28 maja 2013, 10:50
LATEK50 DZIĘKI ZA WSPARCIE,zaraz idę z dzieckiem na tańce to też się odpręże :D

Dianaazwykle uboki trwają ok 2 tygodni,nie bierz w ogóle pod uwagę opcji,że leki ci nie pomogą.nie potrzebnie się nakręcasz.wiem,że źle się czujesz,ale przetrwasz to i będzie dobrze.zajmij się czymś fizycznie,mi to pomaga(ogródek,porządki).pisz jak coś cię gnębi,od tego jesteśmy :D
A już myślałam,że ją pokonałam...
Offline
Posty
915
Dołączył(a)
27 sty 2013, 17:56

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez wpzz 28 maja 2013, 11:27
Mam do was kochani pytanie.

Czy paroksetyna wywołałą u was po dłuższym czasie uczucie pustki, brak pozytywnych emocji, brak uczucia miłości, brak zadowolenia zabawy np. z dziećmi, brak radości z filmu komediowego ?

Mam totalne zobojętnienie i czuję się jak normalnie w depresji.

A lek biore od 2005 rok a odstawienie to masakra
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
28 maja 2013, 11:04
Lokalizacja
Poznań

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez miko84 28 maja 2013, 11:28
wpzz wyjściem jest dodanie do paroksetyny innego leku który uzupełni działanie - mianseryny/mirtazapiny lub trazodonu na noc, albo wellbutrinu (to jest droższa opcja). To najlepszy wybór jeśli nie chcesz odstawiać leku. Jeśli chciałabyś odstawić to możesz próbować zmienić na wenlafaksynę która trochę mniej zobojętnia.

Dianaa musisz wytrwać, bo to całkowicie normalne, że lek tak działa z początku. Później to wszystko mija i uwidacznia się działanie przeciwdepresyjne i przeciwlękowe. Jeśli nie dajesz rady to możesz spróbować ratować się benzo - ale pamiętaj, że to wyjście krótkotrwałe i łatwo można się od tych leków uzależnić.
miko84
Offline

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez woowoo 28 maja 2013, 11:46
Hej, żeby nie było , że wpadam dać znać o tylko zlych chwilach. Dziś czuję sie o niebo lepiej... od rana! CO zmieniłam? Odstawiłam herbatę odchudzającą i byłam na 60 min spacerze. Łiiiii...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
349
Dołączył(a)
27 maja 2013, 11:54

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Dianaa 28 maja 2013, 11:51
miko84 napisał(a):Dianaa musisz wytrwać, bo to całkowicie normalne, że lek tak działa z początku. Później to wszystko mija i uwidacznia się działanie przeciwdepresyjne i przeciwlękowe. Jeśli nie dajesz rady to możesz spróbować ratować się benzo - ale pamiętaj, że to wyjście krótkotrwałe i łatwo można się od tych leków uzależnić.

Hydroxyzyna troche zmniejsza skutki uboczne ale napady lęku mam silniejsze niż wcześniej i nawet hydroxyzynka w takim wypadku nie pomaga.Poczekamy,zobaczymy jak to będzie.
Nikt mi nie obiecał że będzie łatwo.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
36
Dołączył(a)
19 lip 2011, 17:32

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez wpzz 28 maja 2013, 12:09
a zadam jeszcze pytanie jak odstawić to g.......o bo to jest katorga. Efekty odstawienne nie do wytrzymania.
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
28 maja 2013, 11:04
Lokalizacja
Poznań

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 28 maja 2013, 12:39
Ile czasu brales ten lek > i ile czasu juz odstawiasz?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości

Przeskocz do