PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez k1992 29 mar 2013, 20:28
Ja też mam takie problemy, biorę 50mg. Tylko u mnie to chyba w większości kwestia derealizacji.
Po 4,5 miesiąca jakoś depresja się nasila, nie wiem, czy czas zmienić leki, czy skorzystać ze "stabilizatora" moich wahań nastroju.
k1992
Offline

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Zalękniona21 29 mar 2013, 20:38
Czy Wy też macie straszne zaparcia i suchość górnych dróg oddechowych i przełyku, a co za tym idzie-ból :( po parogenie?
20 mg parogen
0,5 mg zomiren SR
30 mg mirtagen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
56
Dołączył(a)
29 gru 2012, 18:15

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Martiszon 29 mar 2013, 20:48
Zalękniona21, ja mam wręcz przeciwnie - lekka biegunka :(

Mam dziś kryzys. Błagam, powiedzcie mi, że te skutki uboczne miną i ten lek jest dla mnie. Dziś już 12 dzień paroksetyny a ja mam nadal mdłości. Do tego czuję jakby mi język do gardła uciekał. Czy to normalne?
Podobno lepiej płakać u psychoterapeuty niż śmiać się u psychiatry :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
162
Dołączył(a)
23 mar 2013, 01:36

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez freda 29 mar 2013, 20:56
martiszonto normalne,to dopiero 12 dzień ,poczekaj do miesiąca.trzy miesiące temu też tak się nakręcałam :D
A już myślałam,że ją pokonałam...
Offline
Posty
915
Dołączył(a)
27 sty 2013, 17:56

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez magmara 29 mar 2013, 21:12
Zalękniona21 napisał(a):Czy Wy też macie straszne zaparcia i suchość górnych dróg oddechowych i przełyku, a co za tym idzie-ból :( po parogenie?


Ja tak nie miałam, ale psychiatra mówił, że suchość w ustach to najczęstszy skutek uboczny i że zaparcia albo biegunka może wystąpić. Lek działa nie tylko na unerwienie mózgu, ale też innych części ciała - w tym jelit. Także spokojnie, to normalne a skutki uboczne w końcu miną. Przynajmniej tak wszyscy piszą :lol:
Przeszłość jest tatuażem, nikt jej nie zmaże...
Ważne, że potrafimy żyć tu razem...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
48
Dołączył(a)
20 mar 2013, 11:37

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Martiszon 29 mar 2013, 21:17
freda napisał(a):martiszonto normalne,to dopiero 12 dzień ,poczekaj do miesiąca.trzy miesiące temu też tak się nakręcałam :D


Obawiam się, że moja psychiatra odstawi mi szybciej ten lek, niż po miesiącu. Jak nie będę czuła różnicy i skutki uboczne będą nadal to pewnie będzie chciała odstawić mi ten lek :( I od początku wszystko. Chyba się załamię ;(
Podobno lepiej płakać u psychoterapeuty niż śmiać się u psychiatry :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
162
Dołączył(a)
23 mar 2013, 01:36

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez magmara 29 mar 2013, 21:24
Martiszon napisał(a):
freda napisał(a):martiszonto normalne,to dopiero 12 dzień ,poczekaj do miesiąca.trzy miesiące temu też tak się nakręcałam :D


Obawiam się, że moja psychiatra odstawi mi szybciej ten lek, niż po miesiącu. Jak nie będę czuła różnicy i skutki uboczne będą nadal to pewnie będzie chciała odstawić mi ten lek :( I od początku wszystko. Chyba się załamię ;(


No raczej nie powinna, bo na działanie leku należy czekać od 4 do 8 tygodni nawet. A bez sensu zaczynać "zabawę" z nowym lekiem jak nie odczekasz czy ten na Ciebie działa :) Ludziska tu piszą, że Paro się długo rozkręca ;P
Przeszłość jest tatuażem, nikt jej nie zmaże...
Ważne, że potrafimy żyć tu razem...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
48
Dołączył(a)
20 mar 2013, 11:37

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Martiszon 29 mar 2013, 21:29
Wiem magmara, wiem. Tylko czy moja psychiatra da temu lekowi szansę? Pozostaje mi tylko przeczekać jakoś kolejny tydzień, bo wizytę mam dopiero 10 kwietnia.

freda, czy skutki uboczne mogą się tak długo utrzymywać? Czy to jednak jest tak, że jak tyle trwają to nie powinnam dłużej tego brać? U mnie niestety jest inna historia niż u was. Ja biorę do tego mirtazapinę.
Podobno lepiej płakać u psychoterapeuty niż śmiać się u psychiatry :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
162
Dołączył(a)
23 mar 2013, 01:36

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 29 mar 2013, 21:33
U mnie niestety jest inna historia niż u was. Ja biorę do tego mirtazapinę.


Właśnie ! Dokładnie to .Nie znam tego mixu ,ale powiem Ci ,że ja to bym 10 razy gorzej to przechodził.
Dla mnie Mitra to syf jakich mało i nigdy mi nie pomogła. Co innego Paro , to super, a razem nie wiem.
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9027
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Martiszon 29 mar 2013, 21:37
Ja uważam mirtę za dobry lek. Uratowała mi życie. Brałam ją co prawda tylko 4 miesiące ale ona nie jest lekiem typowym na lęki. Stąd pomysł lekarki na dołączenie paroksetyny.

Myślę, że jak mi paro pomoże to będę schodzić z mirtazapiny ale póki nie działa coś dodatkowo to jak tu zejść z leku który brałam dotychczas? Schodzenie z niego i branie nowego to dopiero pomieszanie z poplątaniem. Sama już nie wiem.
Podobno lepiej płakać u psychoterapeuty niż śmiać się u psychiatry :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
162
Dołączył(a)
23 mar 2013, 01:36

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez freda 29 mar 2013, 21:45
martiszon u mnie poprawa przyszła po 3 tygodniach.zmiana leku nic na razie nie da,bo też będą skutki uboczne,musisz poczekjac przynajmniej miesiąc.wiem,że to trudne,ale daj lekowi czas.skoro masz skutki uboczne to oznacza,że lek się wkręca,dlatego organizm tak reaguje.myśl pozytywnie,cierpliwości :D
A już myślałam,że ją pokonałam...
Offline
Posty
915
Dołączył(a)
27 sty 2013, 17:56

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Martiszon 29 mar 2013, 21:59
freda, dzięki śliczne za wsparcie. Czyli kompletnie się nie przejmować, że te skutki uboczne to efekt zażywania dwóch leków na raz? Rety, ale mam potworny wieczór. Chyba wezmę zaraz mirtazapinę i walnę się spać (paro nasiliła jej działanie - robię się szybciej senna), bo naprawdę tracę dziś siły.
Podobno lepiej płakać u psychoterapeuty niż śmiać się u psychiatry :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
162
Dołączył(a)
23 mar 2013, 01:36

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Zalękniona21 29 mar 2013, 22:01
Ja biore paro już 3 miesiace, a zaparcia i suchość mam cały czas :(
byłam u laryngologa, bo straszne bóle tchawicy i krtani...mam przepisany lek na tą suchość..i inne zalecenia. i przełyk też wysuszony,że tak powiem :(
ja tez biore mirtagen
rano parogen 20 mg, po poludniu zomiren 0,5 mg a na noc 30 mg mirtagenu-to już od dawna
20 mg parogen
0,5 mg zomiren SR
30 mg mirtagen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
56
Dołączył(a)
29 gru 2012, 18:15

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Martiszon 29 mar 2013, 22:02
Jeszcze na obronę mirtazapiny dodam, że po tygodniu zadziałała jak z procy. Naprawdę. I to nie był efekt placebo. 4 miesiące żyłam naprawdę normalnie. Od czasu do czasu pojawiały się lęki ale przez 4 miesiące zero bezno a to dla mnie duży wyczyn. Chodziłam sama na zakupy, do kina. Potrafiłam pójść sama na spacer. Ale okazała się poprostu nie wystarczająca...

-- 29 mar 2013, 21:07 --

Zalękniona21, oooo! Naprawdę?! To mnie pocieszyłaś :) A co powiedział laryngolog? Wiesz, nie wszystko to nerwica. Ja pamiętam okropny ból w mostku - nasilił mi nerwicę. Ale jak wzięłam benzo i mi nie przeszło to wiedziałam, że to coś innego. Poszłam do lekarza i co? I się okazało, że to ból chrzęści łączący żebra z mostkiem. Wynikł z przechodzonego zapalenia...zatok! I z tego, że źle spałam (krzywo). Brałam leki na zatoki, leki przeciwbólowe i przeszło. Dlatego nie wiąż wszystkiego z paroksetyną. Myślę, że jak ją bierzesz 3 miesiące to niemożliwe jest by nagle pojawił się jakieś skutki uboczne. Bo albo je masz na początku albo potem już nie. Przynajmniej mi tak psychiatra mówiła.

Zalękniona21, od kiedy bierzesz mirtę? Długo? Jak Ci się funkcjonowało na paro+mircie przez te 3 miesiące? Było ok?
Podobno lepiej płakać u psychoterapeuty niż śmiać się u psychiatry :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
162
Dołączył(a)
23 mar 2013, 01:36

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 6 gości

Przeskocz do