PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Martiszon 26 mar 2013, 20:30
miko84 napisał(a):Martiszon paroksetyna i mirtazapina działają synergicznie, chociaż w pewnych wypadkach branie mirtazapiny może przeszkodzić skutecznemu działania SSRI. Szczególnie w depresjach atypowych i przedmiesiączkowych zaburzeniach dysforycznych.

Mirtazapina z SSRI działa podwyższając poziom serotoniny który same leki SSRI mogłyby spowodować. Tzn. sama mirta nie podnosi serotoniny, sama paroksetyna podnosi do pewnego poziomu, ale te leki brane razem powodują, że paroksetyna podnosi serotoninę jeszcze bardziej. Pozatym mirta przeciwdziała pewnym skutkom ubocznym SSRI. Nie chcie się mi wertować postów wstecz ale od jakiego czasu bierzesz paroksetynę?


8 dzień dopiero! Z tego co piszesz wynika, że oba te leki wpływają na seretoninę. Czy to nie prowadzi do zespołu seretoninowego??? Nie za dużo jej wtedy w organiźmie?
Podobno lepiej płakać u psychoterapeuty niż śmiać się u psychiatry :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
162
Dołączył(a)
23 mar 2013, 01:36

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez miko84 26 mar 2013, 20:39
Mirtazapina działa na serotoninę ale tylko przez blokadę jej receptorów. Pozatym ona blokuje te receptory których "drażnienie" przez serotoninę powoduje zespół serotoninowy. Więc spokojnie.
miko84
Offline

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Martiszon 26 mar 2013, 20:45
miko84 napisał(a):Mirtazapina działa na serotoninę ale tylko przez blokadę jej receptorów. Pozatym ona blokuje te receptory których "drażnienie" przez serotoninę powoduje zespół serotoninowy. Więc spokojnie.


A sprawdziło się u Ciebie to połączenie? Lekarka dziś mi powiedziała, że dopóki nie poczuję się lepiej fizycznie, mam brać te 10mg Parogenu i 30mg Remirty. Potem dopiero będzie decyzja czy zwiększać dawkę paro.
Najbardziej mnie jednak martwiło to poczucie bezpieczeństwa na obu tych lekach.

Dziś 8 dzień Parogenu, jest zdecydowanie lepiej niż wczoraj, choć do stanu sprzed jego brania jeszcze nie wróciłam :( żebym chociaż nogi silniejsze miała i taka słaba nie była...mam nadzieję, że to minie, bo bardzo liczę na ten lek!
Podobno lepiej płakać u psychoterapeuty niż śmiać się u psychiatry :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
162
Dołączył(a)
23 mar 2013, 01:36

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez magmara 26 mar 2013, 21:08
Mnie 9 dnia zrobiło się lepiej, więc trzymam kciuki żebyś jutro się obudziła w lepszym stanie ;)
Przeszłość jest tatuażem, nikt jej nie zmaże...
Ważne, że potrafimy żyć tu razem...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
48
Dołączył(a)
20 mar 2013, 11:37

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Martiszon 26 mar 2013, 21:31
magmara, dziękuję Ci pięknie. Mam nadzieję, że będzie jak u Ciebie :) Czy Ty też po tym leku wybudzasz się w nocy? Bo ja się wybudzam na chwilę ok.4. Chwilę się męczę i idę spać dalej ale jednak.
Podobno lepiej płakać u psychoterapeuty niż śmiać się u psychiatry :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
162
Dołączył(a)
23 mar 2013, 01:36

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 26 mar 2013, 21:38
Chwilę się męczę i idę spać dalej ale jednak.

Zdrowi ludzie bez depresji i lęków mają tak samo , a co niektórzy nawet i gorzej , tak więc nie szuakj dziury w całym ;) .lek zaskoczy w końcu i u Ciebie i zobaczysz będziesz skakać z radości :yeah:
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9027
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Martiszon 26 mar 2013, 21:46
Kalebx3, Dziękuję :) Dziś już mam się dużo lepiej, niż wczoraj. Mam nadzieję, że z czasem zacznie się to wszystko regulować. Bardzo Wszystkim Wam dziękuję za wsparcie! :) :) :)
Podobno lepiej płakać u psychoterapeuty niż śmiać się u psychiatry :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
162
Dołączył(a)
23 mar 2013, 01:36

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 26 mar 2013, 21:55
Wszystkim Wam dziękuję za wsparcie! :) :) :)


Dziękuję również , Twój Przypadek też mnie czegoś uczy- działa to w obie strony.I każdy coś dobrego dostaje.
Jednak wydaje mi się ,że najlepszym podziękowaniem będzie , gdy Ty któregoś ( już pięknego ) dnia pomożesz jakiemuś zagubionemu nieszczęśnikowi z depresją na Paroksetynie na tym pięknym Forum ;) .
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9027
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Martiszon 26 mar 2013, 23:48
[/quote]
Dziękuję również , Twój Przypadek też mnie czegoś uczy- działa to w obie strony.I każdy coś dobrego dostaje.
Jednak wydaje mi się ,że najlepszym podziękowaniem będzie , gdy Ty któregoś ( już pięknego ) dnia pomożesz jakiemuś zagubionemu nieszczęśnikowi z depresją na Paroksetynie na tym pięknym Forum ;) .[/quote]

A czegóż to mój przypadek Cię nauczył? Chyba tego, że są ludzie z gorszą skłonnością do paniki niż myślałeś co? ;)

Jeszcze nie uciekam z forum. Chcę poprawić swoje samopoczucie a póki co zaczynam czuć jedynie stan sprzed brania parogenu. Zobaczymy jak mi pójdzie zwiększenie dawki, bo obawiam się, że się bez tego nie obejdzie :(
Podobno lepiej płakać u psychoterapeuty niż śmiać się u psychiatry :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
162
Dołączył(a)
23 mar 2013, 01:36

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez magmara 27 mar 2013, 10:34
Martiszon ja miałam jeszcze gorzej. Budziłam się codziennie punkt 4.30 i do rana już nie mogłam spać. Teraz budzę się jakoś po 5 i czasami mi się uda zasnąć.

-- 27 mar 2013, 09:39 --

Martiszon napisał(a):

Dziękuję również , Twój Przypadek też mnie czegoś uczy- działa to w obie strony.I każdy coś dobrego dostaje.
Jednak wydaje mi się ,że najlepszym podziękowaniem będzie , gdy Ty któregoś ( już pięknego ) dnia pomożesz jakiemuś zagubionemu nieszczęśnikowi z depresją na Paroksetynie na tym pięknym Forum ;) .[/quote]

A czegóż to mój przypadek Cię nauczył? Chyba tego, że są ludzie z gorszą skłonnością do paniki niż myślałeś co? ;)

Jeszcze nie uciekam z forum. Chcę poprawić swoje samopoczucie a póki co zaczynam czuć jedynie stan sprzed brania parogenu. Zobaczymy jak mi pójdzie zwiększenie dawki, bo obawiam się, że się bez tego nie obejdzie :([/quote]

Mnie też Twój przypadek uczy - tego, że masz te same myśli co ja, te same schizy, podobnie się czujesz - co mnie jeszcze bardziej uświadamia w tym, że to tylko siedzi w głowie i trzeba uzdrowić u siebie podejście do pewnych spraw. Cały czas z tym walczę.
Przeszłość jest tatuażem, nikt jej nie zmaże...
Ważne, że potrafimy żyć tu razem...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
48
Dołączył(a)
20 mar 2013, 11:37

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez miko84 27 mar 2013, 12:02
Martiszon brałem samą paroksetynę i samą mirtazapinę, dwóch tych leków razem nie chciałem brać, bo już sama paroksetna i mirta powodowała u mnie senność...
miko84
Offline

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez Wasyl 27 mar 2013, 12:05
Witam biorę Arketis już prawie 5 tygodni miewałem różne dni raz bardzo dobre a w pewnych momentach fatalne , od 3 dni jest dużo gorzej nie wiem czy lek przestał działać czy o co w tym chodzi , nie wiem co robić nadal twardo brać lek czy go rzucić
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
02 mar 2013, 20:18

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Martiszon 27 mar 2013, 12:06
miko84, a u mnie nie powoduje :( ciekawe czy to oznacza, że jestem jakimś beznadziejnym przypadkiem :(

magmara, czy ja wiem czy to schizy? To reakcja na leki, nie moja głowa. Ataki paniki - owszem dzieją się w naszej głowie ale samopoczucie po lekach to już chyba nie są schizy.

Dziś 9 dzień. Jest kicha. Mam wielki niepokój, nie wiem czym spowodowany, jakaś taka depresyjna jestem. Ścisk w gardle. Nie czuję się najlepiej...

-- 27 mar 2013, 11:07 --

Wasyl, a może za mała dawka? Poszukaj też przyczyny trochę u siebie. Nie zawsze to "wina" leków. Może miała w Twoim życiu miejsce jakaś stresująca sytuacja która akurat pogorszyła Twój stan?
Podobno lepiej płakać u psychoterapeuty niż śmiać się u psychiatry :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
162
Dołączył(a)
23 mar 2013, 01:36

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez Wasyl 27 mar 2013, 12:25
Właśnie nic takiego nie miało miejsca zawsze staram sie być pogodny i uśmiechnięty osoby które znam były by w dużym szoku gdybym powiedzial im o moich problemach, mam myśli że boje się że sobie coś zrobię napewno są mniej intensywne ale zaczęły pojawiać się w osobie trzeciej czyli np. zabij się , zabij kogoś wiem że sam sobie je wymyślam ale myśle że to może jakieś głosy i trafie na jakiś oddział albo zrobie to naprawde nie wiem mo
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
02 mar 2013, 20:18

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości

Przeskocz do