PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

przez Dawid@ 16 gru 2007, 21:37
Dzięki za odpowiedź i wsparcie :smile: Trudno muszę przejść te męczarnie nie mam żadnego innego wyjścia.Po prostu muszę się z tego wyleczyć i to sobie postawiłem za główny cel w leczeniu. hmmm może tak nietaktownie się spytam ,ale jak to wpływa na popęd seksualny...? I jakie miałaś objawy na początku brania? I kiedy się rozpoczęły już po kilu tabletkach?


No i jeszcze jedno moja lekarka kazała mi przyjść jak by było coś nie tak(myślę , że chyba miała na myśli lek niwelujący skutki uboczne Paxtinu??).Bo z opinii innych widzę , że brali mimo , że się męczyli...
Dawid@
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
16 gru 2007, 03:22
Lokalizacja
mam wiedzieć?

Avatar użytkownika
przez midaa 17 gru 2007, 12:40
a ja sobie brałam xetanor ok 6 miesięcy, polepszyło mi sie po 3 miesiącach i to jeszcze -nie tak do końca ( co raczej nie było wynikiem brania leku) i teraz po pół roku sama go odstawiam, brałam 10mg, bo więcej nie chciałam.to chyba była za mała dawka. z drugiej storony jak biorę więcej to odczuwam skutki uboczne, co też nie jest przyjemne.

teraz nie biorę leku 2 tyg. nic mi nie dolega, rzadnych skutków odstawiennych ect.

zresztą podobnie było u mnie z poprzednimi lekami.

trzeba to zwalczyć w inny sopsób. :lol:
mam wrażenie,że na mnie te leki nie działają.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
135
Dołączył(a)
13 gru 2007, 12:52

przez 1507 17 gru 2007, 13:06
ja przez cały czas brania tego leku miałem problemy z nastrojem po prawie 2 latach odstawiłem lek, fakt lęki ustąpiły ale miałe npady depresyjne , nagły taki jakby paraliż umysłu i zero nastroju
1507
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez Dawid@ 17 gru 2007, 13:18
1507 napisał(a):ale miałe npady depresyjne , nagły taki jakby paraliż umysłu i zero nastroju



mam nadzieję , że mnie to nie spotka.Jestem "świeżym" człowiekiem mało co jeszcze zdążyłem napakować w siebie psycho...Mam nadzieję ,że w miarę tolerancyjny będzie mój organizm.
Dawid@
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
16 gru 2007, 03:22
Lokalizacja
mam wiedzieć?

przez 1507 17 gru 2007, 13:23
ja dopiero odczułem to po pół roku zazywania jak zanikły napady paniki, a lęki kolego przeszły mniej więcej po 1,5 roku, duzo sam musisz zrobić, lwiem to z doświadczenia, tez mi jest ciężko bez leków i czasem mam chwilę zwątpienia i mam ochote iś do lekarz po leki, ale staram się przetrzymać i uczyć radzic sobie z tym
1507
Offline

przez just2ys 17 gru 2007, 15:48
jesli chodzi o sprawy sexualne nic sie takiego nie zmienilo czulam i czuje to samo normalnie:)))a zle sie czulam tzn mialam takie dziwne uczucie ja ziewalam zreszta dlej go mam takie jakby mesnie sie kurczyly nie potrafie tego dokladnie opsac poz tym tylko duzo wieksze lęki.w sumie to od pierwsze go dnia tak mialam ale teraz naprawde jest juz ok.

[ Dodano: Dzisiaj ]
mam pytanie do ciebie wolnosc czy w czasie brania paxtinu zdarzylo ci sie cos wypic jak tak to napisz jak sie czules potem.ja cxzasami mam ochote ale sie boje
dlaczego wlasnie ja...
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
20 wrz 2007, 14:16
Lokalizacja
gorzow

przez KOLET 17 gru 2007, 20:22
Xetanor jest ze mna juz od 11 miesiecy .Zostal mi przepisany w wyniku nasilajacych sie u mnie zaburzen lekowych.Dzis po tak dlugim czasie musze przyznac,ze ten lek byl strzalem w dziesiatke.




*Człowiek zle znosi samotność*
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
04 sty 2007, 17:55

przez 1507 17 gru 2007, 22:35
ja po roku wypiłem pierwsze piwo, potem to nawet dwa może trzy razy nadużyłem, ale na trzeci dzień to zawsze miałem jazdy, lepiej nie pić
1507
Offline

przez Dawid@ 18 gru 2007, 00:46
Hmmm może coś powiem wziąłem pierwszą połówkę z 3 godziny temu(tak mi kazała lekarka) i muszę powiedzieć , że czuję się śpiący i lekko "ogłupiony" no i ziewam.Na razie to tyle.Będę dopisywał jak się będę dalej czuł do tego postu.

Pozdrowienia:)
Dawid@
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
16 gru 2007, 03:22
Lokalizacja
mam wiedzieć?

przez just2ys 18 gru 2007, 14:25
wlasnie nie wiem dlaczego ale przy tym leku sie ziewa a jak juz ziewam to mam takie dziwne uczucie... :?
dlaczego wlasnie ja...
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
20 wrz 2007, 14:16
Lokalizacja
gorzow

przez 1507 18 gru 2007, 16:38
nie obserwuj skutków uboczny a własciwie nie czekaj na nie, i nie czytaj ulotki
1507
Offline

przez Dawid@ 18 gru 2007, 17:19
1507 napisał(a):nie obserwuj skutków uboczny a własciwie nie czekaj na nie, i nie czytaj ulotki


próbuję to robić.Ale dzisiaj rano obudziłem się osłabiony.Może dlatego , że pół nocy nie przespałem?Mam nadzieję , że tak.Ale wziąłem pomocniczego Clona i czuję się już dobrze , ale niestety dzień w szkole musiałem zarwać.Całe szczęście , że zbliżają się święta będę mógł spokojnie"doświadczyć" ten lek na sobie a nie w szkole...

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 4:19 pm ]
1507 napisał(a):nie obserwuj skutków uboczny a własciwie nie czekaj na nie, i nie czytaj ulotki


próbuję to robić.Ale dzisiaj rano obudziłem się osłabiony.Może dlatego , że pół nocy nie przespałem?Mam nadzieję , że tak.Ale wziąłem pomocniczego Clona i czuję się już dobrze , ale niestety dzień w szkole musiałem zarwać.Całe szczęście , że zbliżają się święta będę mógł spokojnie"doświadczyć" ten lek na sobie a nie w szkole...
Dawid@
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
16 gru 2007, 03:22
Lokalizacja
mam wiedzieć?

przez just2ys 19 gru 2007, 16:00
tez chcialam nie czytac ulotki ale odkad mam ta chorobe zawsze czytam ulotki nawet lekow przeciwbolowych i patrze oczywiscie na skutki uboczne
dlaczego wlasnie ja...
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
20 wrz 2007, 14:16
Lokalizacja
gorzow

przez 1507 19 gru 2007, 19:39
no i wtym zaczyna się proble bo jak cię coś przypadkiem ukuje i pasuje do ulotki tzn że masz skutki uboczne
1507
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

Przeskocz do