PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

przez Ronin 09 paź 2007, 09:00
Ja biore seroxat pół roku ( + dłuższa psychoterapia ). Czuje się bardzo dobrze, nerwica ustapiła w 90% . Cały czas zazywam pół tabletki dziennie i to mi wystarcza. Skutki uboczne miałem na poczatku brania leku, a potem ustapiły. Została mi lekka obawa żeby kiedys nie dostać zespołu serotoninowego z ciągłego brania leku ;) ale to chyba trzeba by nieźle przecholować i brac jednocześnie inne leki.
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
27 lis 2006, 21:09
Lokalizacja
Królestwo Polskie

przez hania 09 paź 2007, 14:48
ja wzięłam xetanor tylko raz i to ćwiartkę (czyli 5 mg) i powiedziałam nigdy więcej, myślałam, że umieram, koszmar............
Offline
Posty
35
Dołączył(a)
12 lis 2006, 15:36

przez Cmx 09 paź 2007, 17:45
zawsze na poczatku tak jest, ale trzeba przetrzymac pozniej jest supeeer. Jest koszmar ale nie umrze sie. Wole na poczatu pocierpiec a pozniej miec spokoj
Cmx
Offline
Posty
22
Dołączył(a)
19 mar 2007, 13:31

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez naamah85 15 paź 2007, 12:18
ja biore Seroxat od 7 dni, tak jak przepisal mi lekarz czyli po 20mg co rano, pierwsze 4 dni to byl istny koszmar, obecnie czuje sie jzu troche lepiej, chociaz nadal prawie wogole nie moge jesc i mam spore problemy ze snem...no ale jak juz wiadomo dzialc zacznie dopiero po ok 2 tyg, wiec sie nie poddaje :) pozniej dojdzie do tego psychoterapia i mam nadzieje, ze wszystkie moje dolegliwosci (nerwica lękowa i chyba zabuzenia osobowosci) stana sie przynajmniej mniej uciazliwe :)
Offline
Posty
96
Dołączył(a)
26 lip 2007, 12:21
Lokalizacja
Łódź...

Avatar użytkownika
przez Topa 23 paź 2007, 14:53
Ok, biore seroxat 4 tygodnie. I nic. Zadnych skutkow ubocznych, no moze z tym seksem troche kiepsko. Zadnego dzialania, poza tym ze od pierwszej tabletki... przestalam plakac. ALe nie czuje sie przez to lepiej. Leki jak byly tak sa i to nonstop. Chyba dam sobie spokoj z seroxatem i w ogole z lekami, ile mozna probowac.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
87
Dołączył(a)
09 lis 2006, 12:02

przez yeti 23 paź 2007, 16:10
ja biore 3 tyg i też nic się nie dzieje... ani zlego ani dobrego... ja nawet plakać nie przesatałam... jeszcze poczekam, moze w koncu zacznie jakos działać... Topa a który to już z kolei Twój lek? Pozdrawiam:)
Offline
Posty
166
Dołączył(a)
05 kwi 2007, 21:57

Avatar użytkownika
przez Topa 23 paź 2007, 16:21
Lecze sie od 14 miesiecy, jest to moj 9. lek. I dzisiaj tez sie juz pobeczalam. POzdrawiam

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 12:26 am ]
Dzisiaj doktor zalecil mi zwiekszyc dawke z 20 do 40mg poniewaz dobrze znosze Seroxat. Czy komus pomoglo zwiekszenie dawki?
"Raj jest tam, gdzie idziesz
Pieklo tu, gdzie stoisz"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
87
Dołączył(a)
09 lis 2006, 12:02

Xetanor - Seroxat

przez roszej 30 paź 2007, 00:40
WItam. Mam taki problem właśnie skończył mi się Xetanor 20 mg biorę go na zaburzenia lękowe. Nie mogę w tej chwili iść do lekarza aby wypisał mi recepte. Mam od siostry jej niedokończony Seroxat 20mg (xetanor to jego zamiennik jak wiecie) i mam takie pytanko czy mogę wziąc ten seroxat w zastępstwie? jest ważny mam pudełeczko itd. Nie chcę zebyście pomyśleli że załuję pieniędzy albo coś ale naprawde nie moge iść do lekarza w tym momencie. Jutro rano wyjezdzam a jak nie biorę to mam straszne dreszcze. Może mi ktoś udzielić odpowiedzi.
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
14 maja 2007, 09:06

przez .Tomek 30 paź 2007, 00:44
Jeżeli jest to zamiennik i substancja aktywna st taka sama, to myślę, że można go użyć w zamian. Tylko sprawdź czy substancje czynne są takie same i nie ma tam czegoś "ekstra". A najlepiej powinieneś zadzwonić do lekarza albo coś.
Pozdrawiam.
...to tylko kolejne rozwiązanie.
Offline
ExModerator
Posty
1118
Dołączył(a)
09 sie 2007, 17:16
Lokalizacja
Daleko :)

przez yeti 30 paź 2007, 01:53
No to już sporo tego brałaś Topa :/ że też tak trudno jest trafić na lek, który jest odpowiedni dla danej jednostki:( Lekarz zaproponował mi go zmienic Seroxat na inny lek, bo już 4 tygodnie minely i nic... Pozdrawiam:)
Ostatnio edytowano 03 lis 2007, 01:17 przez yeti, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Posty
166
Dołączył(a)
05 kwi 2007, 21:57

przez naamah85 31 paź 2007, 20:01
Ja tam po seroxacie czuje sie juz swietnie (minely 3 tyg), lęki praktycznie ustapily, humor b.dobry, a powera to mam takiego, ze ledwo co moge na tylku usiedziec... normalnie mnie nosi, do tego minelo praktycznie uczucie zmeczenia i braku sil, nie mam problemow z porannym wstawaniem, nauka, wychodzeniem gdziekolwiek :)
ogolnie byloby bosko, gdyby nie brak...orgazmu :/ (normalnie blokada psychiczna i koniec)

do leków od dzisiaj zaczelam terapie i mam nadzieje, ze wkrotce sie moja udreka skonczy :)
Offline
Posty
96
Dołączył(a)
26 lip 2007, 12:21
Lokalizacja
Łódź...

przez yeti 31 paź 2007, 21:33
gratuluje naamah85! Miło czytać, że są ludzie, którym się udaje, zwłaszcza gdy traci się powoli wszelkie nadzieje, że może być kiedyś lepiej, że można z tego wyjść... Życze Ci powodzenia, oby tak dalej;)
Offline
Posty
166
Dołączył(a)
05 kwi 2007, 21:57

Avatar użytkownika
przez *maleństwo* 02 lis 2007, 14:03
Ja biore seroxat 2 miesiac i 2 dni temu zwiekszyłam dawke z połówki 20mg do 1 tabletki! poprostu koszmar! wczoraj było mi nonstop niedobrze!ciagle mam nudności!wczesniej wymiotowałam i miałam biegunke!ale ustapiło do wczoraj! ogolnie psychicznie czuje sie duuzo lepiej!nabrałam checi do działania,wychodze sama z domu, chodze po marketach itd....tylko te nudności...i takie fale goraca mam przy tym! aha i wstret do jedzenia ...głównie do miesa!!bleee!! ii miewałam kilka razy w nocy nocne pocenia , poprostu budziłam sie mokra! No i na seks tez nie mam ochoty...moge poprstu bez tego życ od kad przyjmuje ten lek!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
266
Dołączył(a)
04 gru 2006, 16:29
Lokalizacja
Kraków

przez yeti 03 lis 2007, 01:15
Topa napisał(a):Dodano: Dzisiaj o godz. 12:26 am ]
Dzisiaj doktor zalecil mi zwiekszyc dawke z 20 do 40mg poniewaz dobrze znosze Seroxat. Czy komus pomoglo zwiekszenie dawki?


Topa i jak się czujesz po zwiększonej dawce? pojawiły się jakieś efekty?

I pytanie do wszystkich, po jakim czasie brania leku poczuliście, że działa pozytywnie?
Offline
Posty
166
Dołączył(a)
05 kwi 2007, 21:57

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Ads [Bot] i 25 gości

Przeskocz do