PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

przez Jagunia 31 sie 2007, 14:41
Ja sypiam srednio 14 godzin dziennie, tak, ze na nic juz nie starcza mi czasu. Juz boje sie października, co bedzie, kiedy przyjdzie nauka i zajęcia na 8. Ze wstydem przyznam, że w ubiegłym roku na wiele z nich po prostu nie chodziłam ,nie dało sie mnie dobudzic...A żebym przynajmniej była wyspana w ciągu tych paru godzin czuwania.
Nie ja przysypiam w każdej wolnej chwili, oczy same mi sie zamykają. Czasem, kiedy musze sie uczyc, specjalnie siadam na podłodze, w niewygodnej pozycji, ale co tam! Rano budzę się zwinięta na dywanie z książka w ręku...Śpię jak niemowlę :D
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
30 sie 2007, 15:56

Avatar użytkownika
przez cicha woda 02 wrz 2007, 21:35
Z moich doświadczeń...
Seroxat to świetny lek. W ciągu miesiąca pozbyłam się lęków i depresji. Zaczęłam żyć jak kiedyś, bez żadnych fobii. Biorę go już prawie 1,5 roku i jest jedno ale...
Nie mogę odstawić tego leku. Raz próbowałam (po konsultacji z lekarzem) zmniejszyć dawkę z 20 mg na 10 mg no i nie wyszło. Miałam straszną depresję, budziłam się i zasypiałam z płaczem. Nie mogłam normalnie funkcjonować. Po 5 dniach wróciłam do poprzedniej dawki i znowu jest świetnie. Od dawna nie mam żadnych lęków ale zaczynam się bać jednego... Tego że nigdy nie odstawię tego leku.
...ogólnie mówiąc "life is brutal"
poza tym wszystko doskonale...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
731
Dołączył(a)
12 wrz 2005, 12:37
Lokalizacja
UK

przez just2ys 20 wrz 2007, 14:39
hey pisze tutaj poraz pierwszy wlasnie dwa dni temu zaczelam brac nowy lek paxtin 20 lekarz powiedzial ze to bardzo dobry lek a ja jak narazie czuje sie po nim fatalnie mam zawroty glowy oczywiscie straszne leki jest gorzej niz jak ich nie bralam czytalam tutaj ze nie ktorym z was pomogl mozecie napisac po jakim czasie?prosze.pozdrawiam
dlaczego wlasnie ja...
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
20 wrz 2007, 14:16
Lokalizacja
gorzow

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez maateusz 20 wrz 2007, 19:28
ja biore ten lek od 3 tygodni i moge stwierdzic ze lęki naprawde przeszły
Offline
Posty
26
Dołączył(a)
28 lip 2007, 23:48

przez @gape 21 wrz 2007, 11:06
ja znalazlam sie w 10 % grupie osób , które fatalnie na ten lek zareagowaly( wszystkie mozliwe objawy uboczne ). Lekarz mówil ze to jeden z najlepszych na rynku i dobrze dziala na ludzi, niestety nie na mnie. Kazal mi natychmiast odstawic i dal narazie Pramolan i na krótko Tranxene.Narazie zadnego duzego ataku, ale leki sa tak czy inaczej.Tabletki usuwaja objawy , ale przyczyny niestety nie, a przyczyna tkwi w glowie. Kazdy poprostu inaczej reaguje na dane leki, bo kazdy ma co innego w glowie....
Offline
Posty
28
Dołączył(a)
05 sty 2007, 18:41
Lokalizacja
gdynia

przez just2ys 21 wrz 2007, 11:15
dzieki maateusz dzisiaj jest trzeci dzien i jak narazie czuje sie dobrze,zobacze jak bedzie pozniej

[ Dodano: Dzisiaj ]
hej ja biore paxtin trzeci dzien dzisiaj nie odczuwam zadnych skutkow ubocznych ale wczoraj bylo mi nie dobrze mialam leki i czulam sie dziwnie.dzisiaj czuje sie normalnie w sensie fizycznym ale psychicznym tak sobie dalej mam te leki wydaje mi sie ze to przez te tabletki bo przed nimi czulam sie lepiej tzn nie mialam az takich lekow.wiem ze trzeci dzien to jeszcze malo ale mapiszcie czy tez tak mieliscie na poczatku.lekarz kazal mi brac odrazu cala tabletke rano ,spie normalnie jak narazie zasypiam bez zadnych problemow.pozdrawiam

[ Dodano: Dzisiaj ]
hej ja biore paxtin trzeci dzien dzisiaj nie odczuwam zadnych skutkow ubocznych ale wczoraj bylo mi nie dobrze mialam leki i czulam sie dziwnie.dzisiaj czuje sie normalnie w sensie fizycznym ale psychicznym tak sobie dalej mam te leki wydaje mi sie ze to przez te tabletki bo przed nimi czulam sie lepiej tzn nie mialam az takich lekow.wiem ze trzeci dzien to jeszcze malo ale mapiszcie czy tez tak mieliscie na poczatku.lekarz kazal mi brac odrazu cala tabletke rano ,spie normalnie jak narazie zasypiam bez zadnych problemow.pozdrawiam
dlaczego wlasnie ja...
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
20 wrz 2007, 14:16
Lokalizacja
gorzow

Avatar użytkownika
przez Jenny21 21 wrz 2007, 13:48
Już prawie od roku biorę Rexetin. Na początku brałam po pół tabletki i faktycznie nie było łatwo, ale przetrwałam i potem było już coraz lepiej. Długo brałam po jednej, ale od niedawna lekarz zwiększyła mi dawkę do półtora tabletki. Ogólnie nie zauważyłam żadnych efektów ubocznych (nie licząc tego, że w pierwszych dniach było mi niedobrze). Żyje mi się lepiej, mam więcej odwagi w sobie i dużo łatwiej jest mi radzić sobie z problemami. Czasem jednak nadal się boję... Na razie jestem zadowolona, choć skuteczność tego leku ocenię pozytywnie dopiero po tym, gdy go odstawię a ataki paniki nie wrócą.
Zabawne jakie rzeczy potrafią czasem do głowy przyjść... A ja za dużo widzę, zbyt mocno czuję...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
19 wrz 2007, 12:59
Lokalizacja
Gdańsk

przez maateusz 21 wrz 2007, 18:22
jak zaczynalem brac te piguły to mialem takie jazdy ze myslalem ze naprawde zwariowalem,a poznniej wszystko zaczelo wracac do normy
Offline
Posty
26
Dołączył(a)
28 lip 2007, 23:48

przez just2ys 21 wrz 2007, 19:43
pozniej to znaczy po jakim czasie??
dlaczego wlasnie ja...
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
20 wrz 2007, 14:16
Lokalizacja
gorzow

Avatar użytkownika
przez Topa 26 wrz 2007, 17:03
Po roku fatalnych doswiadczen z lekami zaczelam wczoraj brac seroxat. Narazie zadnych skutkow ubocznych moze jestem troche senna ale naprawde tylko troche. Z podobnych bralam wczesniej Efectin i Cipralex, skutki uboczne byly staszne. Dobry znak, seroxat pokaz co potrafisz!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
87
Dołączył(a)
09 lis 2006, 12:02

Seroxat a płodność

przez UnholyOne 27 wrz 2007, 10:21
Hej mam takie pytanko, a właściwie dwa.
Biorę Seroxat od dłuższego czasu, a teraz z żoną staramy się o drugie dziecko (przy pierwszym jeszcze nie miałem problemów z nerwicą i nie brałem żadnych leków)
Minęło już kilka miesięcy a ze starań nici. Żona pytała się dwóch lekarzy czy na brak ciąży może wpływać branie przeze mnie Seroxatu-czy pogarsza on jakość nasienia. Otrzymała dwie różne odp., 1-że pogarsza się jakość, 2-że nie ma wpływu. Na badaniu jeszcze nie byłem, więc nie wiem jak to u mnie wygląda i jak jest naprawdę.
I tu moje pytania:
*Czy ktoś z Was może miał podobne doświadczenia (problemy) w tym temacie, albo np. jest ojcem mimo stosowania tego leku?
*Czy ten lek (gdyby udało się nam począć malucha), ma wpływ na zdrowie płodu-powoduje jakieś poważne (lub mniej) wady :(?
Pozdrawiam, z góry dzięki za odpowiedź.
Nerwica sux
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
13 kwi 2006, 12:49
Lokalizacja
Wawa

przez yeti 03 paź 2007, 12:42
Witam wszystkich:) dziś dołączylam do Was jeśli chodzi o branie seroxatu, to już 3 moj lek, poprzednie nie zdziałały za wiele. Przeczytałam dużo pozytywnych postów jak i negatywnych. Boje się troszke objawów ubocznych, ale piszecie, że potem ma byc lepiej - staram się być pozytywnej myśli, zobaczymy co będzie... Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)
Offline
Posty
166
Dołączył(a)
05 kwi 2007, 21:57

Avatar użytkownika
przez Topa 03 paź 2007, 21:03
Yeti, a co bralas wczesniej?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
87
Dołączył(a)
09 lis 2006, 12:02

przez yeti 04 paź 2007, 21:40
Topa napisał(a):Yeti, a co bralas wczesniej?


wcześniej brałam efectin i anafranil.
Offline
Posty
166
Dołączył(a)
05 kwi 2007, 21:57

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider], Google Ads [Bot] i 37 gości

Przeskocz do