PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez chris77 01 paź 2012, 16:41
ostrzegam przed paro, jeden z leków które najtrudniej rzucić.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
103
Dołączył(a)
22 sty 2009, 18:07

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez bigfish 01 paź 2012, 16:52
chris77, leki się nie rzuca tylko odstawia, rzucić to można palenie :? i to jest prawdziwy problem :why:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
12064
Dołączył(a)
11 gru 2010, 22:34

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez Moolik 01 paź 2012, 17:33
kto bierze z powodu fobii ?? prosze o opinie jak sie sprawdza w leczeniu tego schorzenia
Moolik
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez Iliana 01 paź 2012, 22:51
Witam,

ja bralam Parogen 3 lata temu przez prawie 1,5 roku - nie zaobserwowałam jakis problemow uzalezniajacych od tego leku, a trudnosci z odstawieniem go? Owszem, tak jak z innymi lekami a to jedynie z powodu strachu przed nawrotem nerwicy. Ale na samym koncu bralam tylko cwiartke tabletki dziennie i w koncu udalo sie go odstawic, mialam chwilowe pogorszenie nastroju, ale nie jakos bardzo i udalo mi sie nastepne pol roku przezyc normalnie, bez nawrotow, jednak niestety w zwiazku z licznymi problemami w zyciu osobistym nerwica wrocila :/ zaczelam chodzic na terapie i obylo sie bez lekow tym razem, pozniej niepotzrebnie terapie przerwalam , a teraz po kliku miesiacach moja nerwica, ataki paniki, natretny mysli wrcoily ze zdwojona sila :( doszla depresja, bardzo silna, bo dalej mam nierozwiazane problemy . Zastanawiam sie nad powrotem do Parogenu, jednak najpierw ide z powrotem na terapie i napewno nie zrezygnuje z niej tak szybko.
Co do PArogenu to chcialam dodac ze 3 lata temu naprawde z pelnym powodzeniem mi pomogl powrocic do swiata zywych :) dzieki niemu calkowicie sie wyleczylam z nerwicy i moglam normalnie zyc, funkcjonowac, tak jak wczesniej, wiec badz co badz moze tabletki to nie jest najlepsza metoda ale napewno skuteczna (gdy sa odpowiednio dobrane) i w polaczeniu z terapia moga zdzialac cuda.
Sama w to nie wierzylam zanim zaczelam go brac, bo bylo tak zle ze nie sadzialm ze jakies tabaletki wyplacza mnie z tego bagna.
Pierwsze 2 tyg brania niestety nasilily moje objawy, lęki,ale wytrzymalam i pozniej bylo juz tylko lepiej ;)
Wiec naprawde nie ma sie czego bac, poniewaz za normalne zycie warto zaplacic kazda cene.
pozdrawiam i zycze duzo zdrowia. !
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
01 paź 2012, 22:40

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez kotlet123 02 paź 2012, 07:58
jak odstawialiscie paroksetyna? chodzi mi o dawki/dni ...
3 lata - 10 mg paroksetyny.
Doraźnie Pramolan
Avatar użytkownika
Offline
Posty
77
Dołączył(a)
12 sie 2012, 15:21

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez lew 02 paź 2012, 09:40
Z 20 mg do 10 mg potem do 5 mg no i do 0. Tak około tygodnia na 10 mg potem tydzień na 5. Paradoksalnie po każdym zmniejszeniu dawki moje samopoczucie wzrastało ale ostatecznie jak dla mnie paro okazało się bezużyteczne. coś innego mi szwankuje pod kopułą chyba nie serotonina.
Poszukiwanie odpowiedniego leku przypomina poszukiwanie świętego Graala lub kamienia filozoficznego.
F40.1
Paroksetyna 20 mg 1-0-0
Lamotrygina 50 mg 1-0-1
Avatar użytkownika
lew
Offline
Posty
203
Dołączył(a)
12 wrz 2012, 11:34

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez beladin 02 paź 2012, 12:27
lew, nie dziwie się, że dla Ciebie okazała się bezużyteczna. Brałeś 20mg tylko przez 2 miesiące, więc lek nawet nie zdążył zadziałać.
beladin
Offline

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez Łuki 02 paź 2012, 13:08
Qurwa za 4 dni mam ślub , do niedzieli wszystko ładnie pięknie było. Ale od wczoraj nerwy mi marsza grają, rano sranie jak na zawołanie, uuu, stres mnie dopada, ale nie lęk, choc wczoraj musiałem się wspomóc prochem bo jak byłem u znajomego to w pewnym momencie nie wiedziałem co z sobą począć, ręce mi latały jak szalone.

Ma ktos jakieś dobre rady, myśle sobie że jakbym ćwiarę obalił przed ślubem to bym był bardziej wyluzowany.
Początek choroby grudzień 2011. Napady leku panicznego. Wychodzi na to że lękowiec ze mnie.
Offline
Posty
68
Dołączył(a)
14 gru 2011, 19:44

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez beladin 02 paź 2012, 13:28
Łuki, mi pomógł Xanax. Wziąłem w sumie 0,75mg. Po tym miałem wyj..ne na wszystko. Mógłbym się żenić nawet na środku skrzyżowania z babą z cpn'u :D ..ale ja nie musiałem pić alkoholu, bo to był cywilny a potem tylko obiadek. Jak pijesz to leki lepiej odpuść. Dostaniesz ostrego zajoba, padniesz albo się porzygasz na stół ..i to wszystko jeszcze na DVD Ci wypalą :mrgreen:
beladin
Offline

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez Łuki 02 paź 2012, 16:24
No ja mam zamiar pić więc wolałabym jakąś setkę sobie walnąć przed ślubem niż procha (z cwiarą trochę przesadziłem), z drugiej strony mam sam kierować auto więc pić też nie mogę , będe musiał wytrzymać. Ale trzeba byc dobrej myśli, choć tak się zastanwaim czy nie wziąć 0,25 xanaxu na na noc w piątek.
Początek choroby grudzień 2011. Napady leku panicznego. Wychodzi na to że lękowiec ze mnie.
Offline
Posty
68
Dołączył(a)
14 gru 2011, 19:44

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez lew 02 paź 2012, 17:41
beladin napisał(a):lew, nie dziwie się, że dla Ciebie okazała się bezużyteczna. Brałeś 20mg tylko przez 2 miesiące, więc lek nawet nie zdążył zadziałać.

No nie wiem być może, ale skoro było już na tym leku całkiem nieźle to, dlaczego potem z dnia na dzień robiło się coraz gorzej aż w końcu lek tak jakby przestał działać. Miłem łykać parocha kolejny miesiąc i czekać a nuż zacznie działać? Pewnie jakbym zwiększył dawkę to by znowu „ruszyło”, ale kogo stać żeby wciągać 30 40 mg seroxatu ? Jak dla mnie to zbyt drogo a zważywszy na to jak ten lek na mnie działał (nawet w najlepszym okresie) to chyba fatyga nie warta świeczki. Wiem, że ponoć trzeba paro przyjmować, co najmniej 3 miesiące, ale kiedy człowiek po kilku tygodniach czuje działanie leku, które kilka tygodni się utrzymuje a następnie słabnie to na prawdę nie wierzy, że ten lek jest faktycznie czymś, co może mu pomóc. Być może się mylę, ale jeśli bierzesz lek już dwa miechy i jesteś na grillu u kumpla wszyscy się śmieją żartują „chce im się” a ty siedzisz cicho nie masz nic do dodania, bo cały czas rozważasz w głowie, „czemu to gówno nie działa?”. Ja tak właśnie miąłem kompletna pustka w głowie. Pewnie ten efekt terapeutyczny w początkowych tygodniach to było czyste placebo, wiedziałem, że to silny lek na depresję i sobie wkręciłem, że działa.
Poszukiwanie odpowiedniego leku przypomina poszukiwanie świętego Graala lub kamienia filozoficznego.
F40.1
Paroksetyna 20 mg 1-0-0
Lamotrygina 50 mg 1-0-1
Avatar użytkownika
lew
Offline
Posty
203
Dołączył(a)
12 wrz 2012, 11:34

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez kotlet123 03 paź 2012, 09:36
seroxat ?
ja biorę lek PAROXINOR ta sama paroksetyna i jest super, lek kosztuje 13 zł a po refundacji zaplacilem za niego...4 zł (30 tabletek 20 mg)
3 lata - 10 mg paroksetyny.
Doraźnie Pramolan
Avatar użytkownika
Offline
Posty
77
Dołączył(a)
12 sie 2012, 15:21

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez lew 03 paź 2012, 12:23
No widzisz a seroksacik kosztuje bagatela 57 zł 30 tabletek po 20 mg. Według Wikipedii seroxat to lek oryginalny. A ja się zastanawiam co to oznacza czyli inne leki zawierające paroksetyne nie są oryginalne? Pochodzą z czarnego rynku produkowane są jak MDMA w piwnicach i specjalnie do tego przygotowanych laboratoriach? Nie zawierają tyle substancji czynnej ile jest napisane na opakowaniu? O co chodzi?
Z seroxatem stanowczo zbyt drogo wychodzi ta zabawa.
Poszukiwanie odpowiedniego leku przypomina poszukiwanie świętego Graala lub kamienia filozoficznego.
F40.1
Paroksetyna 20 mg 1-0-0
Lamotrygina 50 mg 1-0-1
Avatar użytkownika
lew
Offline
Posty
203
Dołączył(a)
12 wrz 2012, 11:34

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez kotlet123 03 paź 2012, 12:57
wiem tylko że paroxinor jest względnie nowym lekiem i 100% kosztuje u mnie 13 złotych z groszami

http://www.doz.pl/leki/p8304-Paroxinor - ulotka internetowa
http://lekoszukacz.pl/lek/Paroxinor-tab ... mg/id/3336 - cena detaliczna i po refundacji

wynika z tego ze 1 maja 2012 r. lek wszedł do obrotu (?)
3 lata - 10 mg paroksetyny.
Doraźnie Pramolan
Avatar użytkownika
Offline
Posty
77
Dołączył(a)
12 sie 2012, 15:21

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości

Przeskocz do