PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez chris77 29 sie 2012, 13:41
kasia000 napisał(a):to antydepresat stosowany w leczeniu bezsenności jest nawet zalecany przez dr Skalskiego spec.do leczenia zaburzeń snu,
czyli ten klozapol braleś jeszcze przed paroksetyną? i nie zmruzyłes oka na nim? czy miałeś uboczne skutki?

-- 29 sie 2012, 12:40 --

miko ma rację-wróć na parogen może zbyt szybko odstawilłeś...i dorzuć lerivon


juz nie pamiętam przez tą bezsenność to było dawno pogubiłem się wiem tylko że brałem ale nie pomagał wiec inny spróbowałem

-- 29 sie 2012, 12:42 --

miko84 napisał(a):Dobre jest połączenie lerivonu np z parogenem - obydwa leki się uzupełniają. Sam lerivon może Cię trochę zmulić i będziesz miał problemy z porannym wstawaniem.



to co mam zapropoować bo sie pogubiłem a o 14ej wychodze do lekarza, parogen z lerivonem czy mitrazypinę?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
103
Dołączył(a)
22 sty 2009, 18:07

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez kasia000 29 sie 2012, 13:54
parogen i lerivon

-- 29 sie 2012, 12:55 --

daj znać ja wrócisz
"Nastał nowy dzień, dziś swe życie zmień....."
Offline
Posty
1010
Dołączył(a)
05 lis 2010, 17:46

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez dogomaniaczka 29 sie 2012, 14:08
patryk_22, spróbuj najpierw terapii, jak nie przyniesie sama efektów po jakimś czasie spróbujesz leków. ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6074
Dołączył(a)
21 maja 2011, 13:42

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez kasz 29 sie 2012, 15:19
Niedołujcie sie tak , bedzie wszystko dobrze , jak niemoge to przez noge i dalej moge :) czasem sobie tak powtarzam ...

Ja na sen biore ketrel i zasypiam takze polecam w małych dawkach ... Niewiem jak mogłeś sie tak zameczac ,zeby niespac miesiac...?? Ja bym nie wytrzymał , wolal bym sie upijac do nieprzytomnosci niz tak cierpiec , cieszcie się !!!

Od 3 tygodni biore parogen i wszystkie skutki uboczne leku chyba zniknęły nie chodze juz zamulony nie boli mnie brzuch , czuje pozytywną energię a biore dopiero pół tabletki mam nadzieje wielką , że będzie jeszcze lepiej mi sie ukladać niż dotychczas i wam też tego życzę wariaci kcham was :D
Offline
Posty
174
Dołączył(a)
25 kwi 2012, 12:30

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez kasia000 29 sie 2012, 16:05
:D
"Nastał nowy dzień, dziś swe życie zmień....."
Offline
Posty
1010
Dołączył(a)
05 lis 2010, 17:46

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez chris77 29 sie 2012, 20:08
dziś pierwsza noc na mirtorze (mirtazepina), zaczynam od ćwiartki jutro już połówkę aż do 30mg.
jakie są wasze reakcje na ten lek, jak go oceniacie? Pani jeszcze na wszelki wypadek przepisała mi też
Trittico gdybym gorzej reagował na mirtazepine, ale na razie jadę tylko na mirtorze. co powiecie na trittico
i mirtazepine?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
103
Dołączył(a)
22 sty 2009, 18:07

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez kotlet123 29 sie 2012, 20:32
:D
3 lata - 10 mg paroksetyny.
Doraźnie Pramolan
Avatar użytkownika
Offline
Posty
77
Dołączył(a)
12 sie 2012, 15:21

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez Anika 30 sie 2012, 08:16
Witajcie. Na ParoGenie na calej tabletce (20mg) jestem 1,5 miesiaca i na dzien dzisiejszy jest zle :( :( :( TOTALNY brak uczuc , brak ochoty na wszystko :( nachodza mnie do tego mysli , że nie kocham mojego narzeczonego ... bo skoro nic nie czuje .... sluchajcie , jak sobie w tej sytuacji radzic??? wizyte u psychitary mam za miesiac. Jedne mysli juz odchodza na bok , a przyszly nastepne + ten brak uczuc :(

Nie wiem jak sobie poradzic... czy to minie... ? :(
Offline
Posty
90
Dołączył(a)
31 lip 2012, 05:37

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez miko84 30 sie 2012, 09:14
Brak uczuć niestety jest często spotykany przy paroksetynie i czasami też innych SSRI. Jeśli Twoim problemem nie były głębokie nastroje depresyjne, myśli samobójcze czy problemy z jedzeniem to radzę Ci poprosić lekarza o inny lek - najlepiej z innej grupy.

Ja byłem na paroksetynie pare miesięcy licząc, że to minie, ale nie minęło nigdy. Brak głębszych uczuć, wszystko w d... i totalny brak chęci i zapału do czegokolwiek.

Lepsze może byłyby w Twoim przypadku wenlafaksyna, mirtazapina albo wellbutrin.
miko84
Offline

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez Maciej farmaceuta 30 sie 2012, 14:21
Na paro,sertralinie jest to częste-serotonina powoduje jakby chęć zamknięcia się w sobie i zblednięcie uczuciowe(jest w porządku,jesteś wyciszony,więc po co ci inni)Lepsza jest wenlafaksyna,mirtazapina(działają też na NA-działanie się uzupełnia,częsciowo zniesione jest zblednięcie emocjonalne,więcej chęci do aktywności)Z SSRI najmniej wywołuje to fluoksetyna
Posty
359
Dołączył(a)
22 sty 2012, 03:15

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez Anika 30 sie 2012, 15:11
Miko84 i Maciej farmaceuta dziekuje Wam za odpowiedzi.

Chyba powiem lekarzowi jaka jest sytuacja , wizyte mam za miesiac , wiec mam nadzieje ze jakos przetrwam.

Miko84 - wspomniales , ze jesli moim problemem nie byly mysli samobojcze , stany depresyjne to mam poprosic o inny lek. Mysli samobojcze nie , ale natrecta myslowe + ogromne lęki. W jednym momencie jak juz sobie z nimi nie radzilam to doszla mała depresja, ale najgorsze sa te natrectwa myslowe , bo Parogen na lęki w jakis sposob podzialał.

Teraz przez ten brak uczuc doszly nowe natretne mysli do mojego ukochanego , tak jak wczesniej napisalam.
Sadzilam , że moze bedzie lepiej , ale niestety... :(
Offline
Posty
90
Dołączył(a)
31 lip 2012, 05:37

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez miko84 30 sie 2012, 19:06
Na natręctwa nie ma lepszych leków niż SSRI. Jaką dawkę paroksetyny bierzesz? Natręctwa potrzebują więcej czasu i wyższych dawek. Ból jest taki, że zazwyczaj im wyższe dawki tym oziębłość uczuciowa robi się silniejsza....
miko84
Offline

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez Anika 30 sie 2012, 21:12
Miko84, biorę Parogen w dawce 20mg , czyli jedna cala tabletka. Tak slyszalam , ze na natrectwa potrzebne sa wieksze dawki leku i dluzszy czas i cierpliwosc. Ja Parogen w tej dawce biore od 1,5 miesiaca = 6 tygodni. Nie wiem czy to mało jeszcze hmm? Pewnie dowiem sie za miesiac na wizycie co dalej... Podejrzewam , ze psychiatra kaze mi zwiekszyc dawke na moje natrectwa myslowe , ale wlasnie boje sie tego co napisales.. ze jak zwieksze dawke to i brak uczuc sie poglebi a co za tym idzie - kolejne natrectwa... ehh :( moze warto bedzie przedyskutowac kwestie zmiany leku. I wszystko znowu od nowa.. :(

Pozdrawiam
Offline
Posty
90
Dołączył(a)
31 lip 2012, 05:37

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez aniak80 30 sie 2012, 21:24
Witam

Anika ja leczę się juz 10 lat brałam różne leki z różnych "dziedzin" i powiem ci szczerze ze był okres,kiedy niebrałąm bo chcieliśmy z mężęm drugie dziecko,zycie było swietne sexulane:) a na tabletkach do du... Co do paro to wróciłam do niego drugi raz ponieważ po 7 latach dobierania leku wreszcie paro zdziałał u mnie cuda znikneły mysli samobójcze natręctwa potrafię wyjsc do ludzi stałm w markecie urzedach i było ok.Fakt uodporniłam się od niego i zmieniła mi na jakis czas na inne typu rexetin to ta sama grupa ale dodatek inny i było ok po jakims czasie znów się oudporniłam i teraz jestem na paro znów ale tylko 10mg dziennie.

A u mnie znów pojawił się nowy problem a mianowicie skacze mi cisnienie.W nocy potrafię wybudzic się z walącym sercem i ciesnieneim 150/100 puls grubo ponad 110 dzis w dzien zaatakowało mnie cisnienie znów skok ale puls był ok.Zadzwoniłam do mojej rodzinnej i kazał mi udac się do moejj psychiatry bo prawdopodobnie to od paro cos takiego się dzieje.Boję się bo nigdy nie miałam skoków cisnienia.Jutro jadę do psychiatry i zobaczymy co powie.

-- 30 sie 2012, 20:34 --

Dodam tylko,ze jak wezmę ppropranolol 10mg to serce uspokaja mi się i cisnienie normuje.Boję sie wejsc na stałe na propranolol bo kiedys sie uzależniłam od niegi i jak bo odrzuciłam to myslałąm,ze zejde z tego swiata.
Offline
Posty
59
Dołączył(a)
23 mar 2009, 17:41
Lokalizacja
zielona góra

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Przeskocz do