PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez Anika 14 sie 2012, 13:00
CYTRYNKA84 - dziekuje Ci bardzo za odpowiedz.
Wiem , że zwiekszenie dawki po konsultacji z lekarzem. Wizyte mam dopiero 28 wrzesnia , bo moj lekarz jest na urlopie.
Cytrynko , pisalas wczesniej , żebym poczekala jeszcze max. 4 tygodnie , bo tego typu leki sie jeszcze "rozkręcają". Biore najmniejsza dawke terapeutyczna ponad miesiac , takze wlasnie do wizyte mem te "4 tygodnie" , wiec akurat po tym okresie skonsultuje sie z lekarzem co do dawki , bo tak wypadnie wizyta. Chcialabym , zeby w ciagu tych 4 tygodni moje samopoczucie sie choc troszke polepszylo.. :( za pare dni wyjedzam z narzeczonym do Zakopanego i chcialabym aby ten wypad byl udany dla nas obojga. Eh.. zobaczymy :(
Offline
Posty
90
Dołączył(a)
31 lip 2012, 05:37

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez kotlet123 17 sie 2012, 10:09
piszecie że z poczatku czujecie sie bez energii, sennie, z bolem glowy
po okolo 3 tygodniach to mija tak?
3 lata - 10 mg paroksetyny.
Doraźnie Pramolan
Avatar użytkownika
Offline
Posty
77
Dołączył(a)
12 sie 2012, 15:21

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez Łuki 18 sie 2012, 00:04
Hej

Mija mi 5 miesiąc na Paro.

Ostatnio troche przesadziłem twierdząc że jestem w 95% zdrowy chodz w 80-85% to i może.
Ogólnie lęki mi już tak nie dokuczają, przy kontaktach z innymi miewam stany podwyższonych nerwów ale są one do przełknięcia, a same spotkania ze znajomymi całkiem miłe.
W ciągu ostatniego miesiąca praktycznie codziennie się z kimś spotykałem, a lęk złapał mnie tylko 2 razy ( przy takich moich sytuacjach podwyzszonego ryzyka :-) ) nie był jakiś straszny, ale na tyle dokuczliwy że wolałem poratować się połówką xanaxu.
Właściwie jest coraz lepiej, choć gdy już wydaje mi się że jest zajebiście to coś się psuje, co mnie demotywuje na jakies 2-3dni i później wraca do normy, grunt to się nie poddawać.
Mam nadzieje że będzie coraz lepiej.

Paro zaskoczyło mnie pozytywnie w jeszcze jednej kwestii. Jeszcze przed chorobą , idąc np.ulicą często towarzyszyło mi uczucie zagrożenia, tak że jak szedłem to spodlądałem na ludzi wypatrując osoby które mogą mi zagrozić. Teraz nie miewam już tak prawie wogole.

Z minusów, to powiem tyle, że już dawno nie cieszyłem się z czegoś tak bardzo, żebym mógł poiwedzieć, że się z czegoś "podniecam" :D

Czekam na dalszą poprawę.
Początek choroby grudzień 2011. Napady leku panicznego. Wychodzi na to że lękowiec ze mnie.
Offline
Posty
68
Dołączył(a)
14 gru 2011, 19:44

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez sierpniowa 22 sie 2012, 11:08
Witam wszystkich
Biorę Arketis od półtora roku, głównie było to pół tabletki dziennie.
Pomagać zaczął po 2ch tygodniach - ale ten czas zanim polepszyło się to był koszmar - jakby nie było, warto przeczekać. Od tego czasu normalnie funkcjonuję. Nadmienię tylko, że biorę paro z powodu epizodu depresyjnego. W tym roku późną wiosną padła decyzja o odstawieniu - powolne schodzenie z dawki, a gdy już nie było czego zmniejszać, przestałam brać.
Tu pytanie do tych którym udało się odstawić... czy skutki dość mocne , zwłaszcza ogólne otępienie i brak koncentracji mogą występować już 5 tyg ? Ile u Was to trwało ?
A może jestem dopiero na początku gehenny ?
Dodam że lekarz zalecił mi wit B, kwas foliowy, potas i magnez aby złagodzić skutki... gorzej nie jest ale ile jeszcze...ehhh
Proszę o wasze spostrzeżenia , będę wdzięczna za wiedzę, co jeszcze mnie czeka :)
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
22 sie 2012, 10:48

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez cinek428 22 sie 2012, 15:34
Witam

Od dzisiaj zacząłem brać Xetanor w dawcę 1/2 tabletki (10mg) przez pierwsze 14 dni, potem mam brać 20mg. Dokucza mi depresja(obniżony nastrój, brak chęci do działania, nadmierna senność) oraz nerwica lękowa połączona z atakami paniki i agarofobią. Po pierwszej dawce dawce czuję się senny, zmulony, trochę uspokojony, taki jak by wyprany z emocji i mam trochę sucho w ustach. Mam nadzieje, że gorszych objawów ubocznych miał nie będę i że lek szybko przejdzie do właściwego działania. Na początku roku zjadłem w celach testowych całe opakowanie 5-HTP( w ogóle nie działało praktycznie na mnie), więc może teraz mózg się szybciej przyzwyczai do Paroksetyny ;) Został przepisany mi także Afobam 0,25mg i mam brać pół tabletki doraźnie w razie potrzeby.
Offline
Posty
23
Dołączył(a)
22 sie 2012, 15:25

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez patryk_22 22 sie 2012, 16:33
w opakowaniu Parogenu znalazłem jeszcze cos takiego małego , taka malutka tubka . co to jest ?
patryk_22
Offline

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez miko84 22 sie 2012, 19:08
Do wciągania wilgoci chyba.
miko84
Offline

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez cinek428 23 sie 2012, 11:09
no dzisiaj mi dało w kość.. w nocy kilka razy sie budziłem i były małe problemy z zaśnięciem. Rano po wstaniu z łóżka dopadł mnie dziwny lęk ale już się uspokoił. Ogólnie to jestem nie do życia, osłabiony, nic mi się nie chce, apetyt mi spadł... Nie wyobrażam sobie powrotu do szkoły.. Zobacze jak będzie po przyjęciu kolejnej dawki. Biorę 10mg raz dziennie podczas obiadu
Offline
Posty
23
Dołączył(a)
22 sie 2012, 15:25

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez kasz 23 sie 2012, 18:17
dziwny ten lek , biore juz okoo 2 tygodni i co , i nic . Czuje sie tak samo chujxwo jak wczesniej , a nawet gorzej ...

-- 23 sie 2012, 18:17 --

dziwny ten lek , biore juz okoo 2 tygodni i co , i nic . Czuje sie tak samo chujxwo jak wczesniej , a nawet gorzej ...
Offline
Posty
174
Dołączył(a)
25 kwi 2012, 12:30

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez Łuki 23 sie 2012, 20:02
kasz napisał(a):dziwny ten lek , biore juz okoo 2 tygodni i co , i nic . Czuje sie tak samo chujxwo jak wczesniej , a nawet gorzej ...


Nie od razu Rzym zbudowano, wytrwałości, lek jest dobry
Początek choroby grudzień 2011. Napady leku panicznego. Wychodzi na to że lękowiec ze mnie.
Offline
Posty
68
Dołączył(a)
14 gru 2011, 19:44

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez daammk 24 sie 2012, 17:38
Kasz - po 2 tygodniach powoli mijał ten najgorszy dół, po 3 tygodniach już czuć działanie na lęki.

Czy tylko mi wypadają włosy po paroksetynie ? Zwiększenie dawki = więcej wypadających włosów ?
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
11 sty 2011, 17:01

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez cinek428 24 sie 2012, 17:47
3 dzień na Paro... Ehh masakra, nic się nie chcę, czuję się jak bym nie spał z 2 noce. Lęki bardzo nasilone.. :( Jeszcze parę dni temu mogłem sobie rowerkiem do miasta skoczyć a teraz to z domu się boję wyjść... :shock: Dobrze, że mam Afobam to mogę się czasem poratować. Żałuję, że zacząłem brać, może będzie lepiej przerwać kurację i iść po inny lek? Bo nie wiem czy wytrzymam te rzekomo 2-3 tygodnie... A przecież niedługo znów szkoła.. :shock:
Offline
Posty
23
Dołączył(a)
22 sie 2012, 15:25

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez ramzess 24 sie 2012, 19:17
Cześć,

od 2 tygodni plus minus, zażywam właśnie kochaną paroksetynę, także przeżywam wciąż skutki uboczne... tez jestem wypruta z emocji i do tego wlasnie czuje się jak robot :P
zaobserwowałam juz na samym poczatku brania leku, skok temperatury ciała, nieraz wynosi 36,6 a innym razem 37,1. Czy ktoś mial podobny somatyczny objaw nerwicy?
Jeśli nie, może ktos cos doradzi, coś wie na ten temat?
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
24 sie 2012, 19:13

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez miko84 24 sie 2012, 20:12
Serotonina reguluje temperaturę ciała, a paroksetyna działa zwiększając jej poziom, więc zmiany temperatury są czymś normalnym.
miko84
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 7 gości

Przeskocz do