PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 11 sie 2012, 19:24
Dzięki :) w siebie wierz.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7732
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez cytrynka84 11 sie 2012, 20:14
Dzienx ;) staram się,ale jakoś kiepsko mi to wychodzi.
Life is brutal!

Sertralina 100mg
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez Anika 12 sie 2012, 10:01
Witam.

ELLAJ - dziekuje za odpowiedz. Napewno obnizone libido to indiwidualna sprawa, ale czy ktos , kto tego doswiadczyl niestety , moze powiedziec czy to z czasem minie? Juz ponad miesiac biore dawke parogenu 20mg , na natrectwa myslowe + lęki. Wiem , ze to byc moze krotki czas na jakas wielka zmiane , ale chyba juz widze mala poprawe. Czy moze byc jeszcze lepiej , czy potrzebna bylaby wieksza dawka? (oczywiscie po konsultacji z lekarzem). Moze ktos mial takie doswiadczenia ?

pozdrawiam serdecznie wszystkich z forum! :-)
milej niedzieli :-)

Anika
Offline
Posty
90
Dołączył(a)
31 lip 2012, 05:37

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez cytrynka84 12 sie 2012, 11:15
Obniżone libido,raczej nie wraca do normy(choć różnie jest u różnych ludzi) ja bym poczekała ze zwiększeniem dawki,mówisz,ze czujesz niewielką,ale czujesz poprawę,a bierzesz krótko ten lek,dalabym jeszcze kilka tygodni na pełne "rozkręcenie" leku,poczekaj jeszcze max 4 tygodnie,a potem jak się nie poprawi to zwieksz dawkę
A może masz możliwość zadzwonienia do lekarza?,lub wizyty u lekarza?,powiedz co i jak i wtedy dr niech zadecyduje.

"
Life is brutal!

Sertralina 100mg
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez ellaj 12 sie 2012, 13:04
Ja przytylam po parogenie chyba z 10 kilo, ale bylam szczupla to nie widac. Ja to widze i szlag mnie trafia. Psychicznie sie wykanczam, ale mialam taki apetyt, szczegolnie na slodkie.
Czulam sie bardzo dobrze po parogenie, ale po kilku latach zaczelam miewac straszne napady gniewu i nerwowosci. Co gorsze w pracy.
Wrocilam do asentry. Wczesniej bralam przez jakis czas. Z dnia na dzien przeszlam. Tez musialam czekac ok. 3 tygodni na dzialanie, ale teraz jest juz dobrze.
Spie dobrze po jednym i po drugim. Kiedys cierpialam na bezsennosc i straszne bole glowy. Po nich mam taka lekka glowe i baaardzo rzadko boli mnie glowa.
To chyba tez przez nerwy.
Po parogenie tez bylam zamulona i budzilam sie przez kilka godzin:)
Offline
Posty
39
Dołączył(a)
12 lis 2010, 00:06

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez kotlet123 12 sie 2012, 15:28
Witam jestem nowy tutaj, chcialbym rzec, iż
od kilku dni zazywam PAROXINOR czyli zamiennik lekow wymienonych w temacie, czy ktos mial juz z nim do czynienia?

start od połówki leku czyli 10mg, (docelowo mam zazywac całą, 20mg) z poczatku trochę 'poszarpało' - skutki uboczne ; zmeczenie , czasem sie w nocy wybudzam, w głowię się zamąci itp... sami kochani wiecie.

Teraz czuję powolutku, że lek się rozpędza, czuję się troszkę lepiej, mam nadzieje będzie coraz zdrowiej.

Mam 20 lat, więc przestraszylem się objawów, ; zdiagnozowano u mnie stany lękowe, nerwicę, do tego wciąż gorączka ~ 37 stopni,

czy tez macie gorączkę? po jakim czasie moze ustapic?
Trzymajcie kciuki, od jesieni znow zaczynam studia mam nadzieje, że poczuję się dobrze
pozdrawiam wszystkich gorąco !
3 lata - 10 mg paroksetyny.
Doraźnie Pramolan
Avatar użytkownika
Offline
Posty
77
Dołączył(a)
12 sie 2012, 15:21

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez cytrynka84 12 sie 2012, 16:15
kotlet123, Witaj na forum! Brałam ten lek,działa super na lęki , na depre też,wycisza . Pierwsze efekty po2-4tyhodniach zażywania Im dłużej będziesz brał tym lepiej będziesz się czul pod względem leków i depresji. mi. Się chciała ciągle jeść na tym leku,parę kilo przybralam i to mi się akurat bardzo nie podobalo i byłam po nim senna to też zaliczam osobiście jako minus Pozatym same plusy.

-- 12 sie 2012, 15:21 --

Gorączkę miałeś zanim zacząłeś brać lek,jeśli dobrze rozumiem?
37 st. to nie gorączka,stan ppodgoraczkowy najwyżej,także spokojnie .
Life is brutal!

Sertralina 100mg
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez kotlet123 12 sie 2012, 17:13
w momencie pojawienia się objawów pojawiła się takze temperatura 37 . Dopiero później zaczalem brac lek, doktor potwierdził, że objawem somatycznym moze byc wlasnie np podwyzszona temperatura - myslalem ze moze ktos z was mial taki przypadek tj. powie mi w ktorym etapie temperatura osiagnie swoj optymalny poziom w trakcie leczenia. Ale bedzie dobrze wierzę w to!
3 lata - 10 mg paroksetyny.
Doraźnie Pramolan
Avatar użytkownika
Offline
Posty
77
Dołączył(a)
12 sie 2012, 15:21

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez cytrynka84 12 sie 2012, 17:38
Właśnie tak sobie pomyślałam ze wzrost temp.to objaw somatyczny nerwicy Jak paroxetyna się zacznie działać,temp. zniknie (akurat nie miałam podwyższonej temperatury,przy nerwicy)
Teraz jak bierzesz lek ,też masz 37 stopni ?
Life is brutal!

Sertralina 100mg
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez kasz 12 sie 2012, 18:45
ja biore od 4 dni i jestem jakis senny .... czy to minie ?? a jak by jakis dodatkowy lek na "odmulenie"
Offline
Posty
174
Dołączył(a)
25 kwi 2012, 12:30

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez cytrynka84 12 sie 2012, 19:10
Senność może minac,ale nie musi minac Poczekaj parę tyg,aż lek się "rozkreci",a jeśli nadal będziesz się czul mocno senny to poproś lekarza np .o zmianę leku ,albo dołożenie czegoś aktywizujacego(np.Wellbutrin lub Edronax,albo jeszcze inny) u mnie paro.powodowala senność,raz wieksza,raz mniejsza,ale jednak,przez cały czas jak ja bralam
Life is brutal!

Sertralina 100mg
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Conessa 12 sie 2012, 19:21
Po konsultacji z lekarzem odstawiam Parogen.. najpierw brałam przez 2 miesiące zmniejszoną dawkę, po 10mg (wczesniej brałam 20) teraz te 10 co drugi dzień. Od wczoraj czuję się TRAGICZNIE to mało powiedziane. Z godziny na godzinę jest gorzej. Ledwo kontaktuję, mam większość objawów... zawroty głowy, bardzo silne "prądy" drętwienie rąk, ust, okropne dreszcze, mdłości, biegunka, boli mnie wszystko... Nie mam siły chodzić, jak leżę jest nieco lepiej. Ale do pracy jutro trzeba jakoś iść... :/ jestem po całym dniu tych "efektów" tak zmęczona, że już płaczę.. jeśli tak ma być, to nie wiem jak to przeżyć, jak ułożyć się, jak usiąść, jak zjeść... zabijcie mnie bo nie dożyję jutra w tych katorgach.
Czy tak ma być? :cry:
"Nadchodzi czas, kiedy będzie trzeba wybrać między tym co dobre, a tym co łatwe".
Avatar użytkownika
Offline
Posty
823
Dołączył(a)
13 maja 2009, 19:21

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 12 sie 2012, 20:26
hej, mam ten etap za soba. z dnia na dzien bedzie lepiej. mnie bolala głowa to bylo najgosze. bralem apap, ale nie wiem czy kazdy moze.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7732
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Conessa 12 sie 2012, 20:32
zeby mnie tylko głowa bolała.. ja juz nie wytrzymuje, dreszcze zimne, ciągłe drżenie.. cóż, oby jutro było lepiej.
"Nadchodzi czas, kiedy będzie trzeba wybrać między tym co dobre, a tym co łatwe".
Avatar użytkownika
Offline
Posty
823
Dołączył(a)
13 maja 2009, 19:21

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości

Przeskocz do