PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez cardiac 25 cze 2012, 15:38
Może i zmniejsza napięcie i dodaje animuszu, ale w moim przypadku się to nie przełożyło na komfort pracy, z tego powodu że byłem roztargniony i nie pamiętałem o wielu sprawach.
Napewno nie polecam brania psychotropów żeby sobie pomóc w życiu codziennym. To są leki dla ludzi CHORYCH którzy nie mogą normalnie funkcjonować ( w sensie wyjść z domu itp.)
Upadamy wtedy gdy nasze życie przestaje być codziennym zdumieniem..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
28
Dołączył(a)
24 cze 2012, 19:21

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez Tullus 25 cze 2012, 17:24
cardic, no przecież lekarz osobie zdrowej leków nie przepisuje...w moim przypadku wieloletni stres spowodował wiele objawów somatycznych, jak tachykardia, sprawił, że zniknęła pewność siebie, asertywność. Jutro mam spotkanie z lekarzem, poproszę o powrót do Symfaxinu. Obecne leki u obecnego lekarza to zdecydowanie niewypał:(
Tullus
Offline

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez motylanoga 25 cze 2012, 17:38
biorę 4 dzień połówkę Paxtin 20mg. jest strasznie... brak apetytu, mdłości, lęki (potęgowane przez powyższe objawy), tragedia... kiedy to minie?
We'reallmadhere.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
25 gru 2009, 23:40

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez ajajaj89 25 cze 2012, 18:06
a ja od pieciu tydodni zminiejszylem dawke Paxtinu do polowy czyli 10 mg i sie boje ze w kocu nerwica przyjdzie z powrotem

Ja najwieksze jazdy mialem po sertralinie . 3 dni tylko wytryzmalem na polowie dawki. Obudzilem sie w nocy z zaburzeniami widzenia, pscyhoza i uczuciem wedrwonia fali ciepla i zimna po skorze - Dzis uwazam ze do leki musialo byc dosypane cos jeszcze . Akcja dziala sie za Wschodnia Granica - a oni maja bardzo kontrowersyjny rynek farmaceutyczny. Po Paxtinie w zyciu nic takiego nie mialem. Zreszta pani dr sama powiedzilala ze az takich reakcji SSRI nie daja.
Paxtin 10 mg + Autoterapia w nurcie psychodynamicznym i behawioralno-poznawczym + Melisa 3x

F21.0
F40.1
F41.0
F41.1
F42.0
F61.0
Avatar użytkownika
Offline
Posty
483
Dołączył(a)
24 sty 2012, 13:43

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Stifler19 25 cze 2012, 20:10
motylanoga napisał(a):biorę 4 dzień połówkę Paxtin 20mg. jest strasznie... brak apetytu, mdłości, lęki (potęgowane przez powyższe objawy), tragedia... kiedy to minie?


u mnie po 10 dniach już było lepiej, a efekty po kilkunastu dniach niespodziewanie przyszły :D teraz biore do paroksetyny buspiron i mam lekką hipomanie :D
Paroksetyna 60 mg Nikotyna
Clonazepam 0.5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
283
Dołączył(a)
21 cze 2012, 02:18

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez rafal80sz 26 cze 2012, 15:34
Ja zacząłem mieć problemy z wytryskiem i orgazmem po miesiącu zażywanie paxtin-u. Nie było szansy żeby dojść do końca. Dla mojej żony też to było uciążliwe bo stosunki się baaardzo wydłużyły.
Lekarz polecił mi żebym brał dodatkowo trittico cr, po dwóch tygodniach problem minął. Kiedy skończył mi się trittico lekarz powiedział, że mogę go już odstawić bo organizm przyzwyczaił się do paxtinu. Niestety okazało się, że po dwóch tygodniach problem z wytryskiem i orgazmem powrócił. Znowu biorę dodatkowo trittico, zażywam go już 24 dni ale i wytrysku i orgazmu brak. Odczuwam coraz większą przyjemność podczas stosunku więc myślę, że w końcu dojdę do końca.

-- 26 cze 2012, 15:36 --

motylanoga napisał(a):biorę 4 dzień połówkę Paxtin 20mg. jest strasznie... brak apetytu, mdłości, lęki (potęgowane przez powyższe objawy), tragedia... kiedy to minie?


Na początku też miałem różne objawy, ściśnięte gardło, lekkie biegunki, dziwne samopoczucie. Organizm się przyzwyczaił i jest ok. Biorę paxtin od lutego, a od lipca przechodzę na połowę tabletki.
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
26 cze 2012, 15:27

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez PaulaW 27 cze 2012, 11:41
Witam wszystkich! Mam do Was taka prosbe,tylko prosze o konkretne odpowiedzi. Lekarz przepisal mi xetanor 10 rano przez 4 dni apotem 20.mg. Ale co mniemartwi,ze przepsal mi tez do tego sedam 1,5 rano i 1,5 wiczorem i jeszcze wieczorem 100mg sympramolu. Jestem tak zalamana ta iloscia lekow,ze dostalam jeszcze wiekszej depresji. Wiec ze od sedamu mozna sie uzlaeznic i martwi mnie to bardzo.Po to ten sedam? Cierpie na nerwice lekowa,ale ostatnio przez ta nerwice i depresja mnie dopadla. Czy mam isc do innego psychiatry,czy zaufac temu?? Przeciez to sa leki psychotropowe,ktore pozniej bedzie mi ciezko odstawic np. sedam. A nie powiedziala ile mam to brac (ten sedam,bo weim,ze xetanor to dlugo).A ja ogolnie zawsze balam sie lekow,a teraz to juz calkowicie mam straszne lęki,ze tyle tego jest. Moze ktos mi cos odpsze konkretnego. Pozdrawiam :bezradny:

-- 27 cze 2012, 11:54 --

Wybaczcie bledy!
Offline
Posty
21
Dołączył(a)
06 maja 2012, 12:50

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez gdzie idziesz? 27 cze 2012, 15:36
Czy to ma tak działać, że brak lęku, ale i zarazem uczuć się nie czuje i ciężko myśli? Nieźle do d... :evil:
Offline
Posty
47
Dołączył(a)
18 cze 2012, 02:22

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 28 cze 2012, 10:59
tak
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez open_minded 28 cze 2012, 17:13
Witam.
Postanowiłem napisać kilka słów do osób przerażony demonicznymi opiniami o paroksetynie które pojawiają się w tym wątku. Biorę parogen od 3 miesięcy. Było ze mną naprawdę źle. Na każdym kroku rozmyślałem o odebraniu sobie życia, miałem ataki płaczu w najbardziej nieoczekiwanych momentach, od miesięcy unikałem ludzi... ogólnie - było źle. Obecnie parogen + psychoterapia i ... już są efekty. Aktualnie zamierzam kupić działkę i rozpocząć budowę domu. Chce mi się żyć, działać, być z ludźmi. Nie wiem na ile to moja własna inicjatywa, na ile leki, ale jeśli parogen ma zagwarantować mi stan w jakim się obecnie znajduję - z radością będę go brać dozgonnie.
Polecam słuchać lekarza i przetrzymać początkowe skutki uboczne. Będzie tylko lepiej.
Powodzenia i odwagi.
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
09 lut 2012, 10:23

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez gdzie idziesz? 28 cze 2012, 21:26
lubudubu napisał(a):tak


Bardzo ładnie dziękuję za odpowiedź.

Może jednak ktoś by odpisał na moją wielokrotnie ponawianą prośbę i polecił jakiś lek lub połączenie leków zbliżone w działaniu do sertraliny? Coś co by nakręcało bardziej niż paro w obecnym stanie i dodawało energii do działania?

Tymczasem dam paro jeszcze ze dwa, trzy tygodnie, może zaskoczy... Nie wiem czy jest sens.... Może dawka 40 mg zamiast 30 mg zadziała lepiej albo w końcu? Jakoś zawsze dotychczas wprowadzanie w siebie nowego specyfiku wiązało się u mnie z przynajmniej lekkim, hipomaniakalnym kopem, a teraz nic, tak jakby jeszcze lek nie zadziałał.
Offline
Posty
47
Dołączył(a)
18 cze 2012, 02:22

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez uzytkownik 28 cze 2012, 21:43
Paroksetyna jest nasilniejszym SSRI. Więc albo zwiększenie dawki albo dorzucenie czegoś noradrenalinowego. Np. wieczorkiem mianseryna w większej dawce niż nasennie.
uzytkownik
Offline

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez gdzie idziesz? 28 cze 2012, 22:27
uzytkownik napisał(a):Paroksetyna jest nasilniejszym SSRI.


Co nie znaczy, że najsilniejszym. ;) Na mnie fantastycznie działała sertra (ale miałem po niej sto dwadzieścia pięć fizycznych uboków, a skórę leczę do teraz) i naprawdę czułem tę chemiczną moc (mam nadzieję, że mnie ktoś rozumie), a teraz poza zamułą, ogłupieniem i redukcją nocnych lęków jakbym tiktaki łykał. Sądzę, że właściwe działanie jeszcze nie nadeszło. A to już 3 tygodnie. Ale sertrę z kolei czułem po tygodniu i to tak, że fruuuuuuuu.....

uzytkownik napisał(a):Np. wieczorkiem mianseryna w większej dawce niż nasennie.


Boję się mianseryny, bo boję się utyć. Oprócz wszystkiego innego biorę cały czas 300 mg kwetiapiny i może nie tyle, że utyłem, ale jakoś zajebiście dziwnie do stanu sprzed brania trudno mi zrzucić upragnione 6 kg.

Do zabawy noradrenaliną też mi jakoś niespieszno ze względu na lęki koncentrujące sie także wokół pracy, rytmu serca. Dlatego też m.in. mój (i mojego lekarza) wybór padł na paroksetynę, a nie wenlę.

A może fluoksetyna jako dodatek do paro byłaby dobrym rozwiązaniem? Ponoć spiduje i powoduje agresora. ;)

Albo przejście na wenlafaksynę w ogóle. Podobne to to do sertry?
Ostatnio edytowano 28 cze 2012, 22:34 przez gdzie idziesz?, łącznie edytowano 2 razy
Offline
Posty
47
Dołączył(a)
18 cze 2012, 02:22

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Michuj 28 cze 2012, 22:29
Paroksetyna jest nasilniejszym SSRI.

co absolutnie nie oznacza, że najlepszym.
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości

Przeskocz do