PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez namiestnik 11 cze 2012, 00:09
hmmm paroksetynę to już ponad 2 lata
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez socjopatia 11 cze 2012, 17:27
Dostałam dziś paro,nie wiem po jaką cholerę,bo biorę już effectin 225mg a to przecież jest chyba to samo?Nazwa handlowa jest inna,wiem,ale to jest SNRI i effectin też.Nie wiem już zresztą.
Wzięłam 1/2 tabl. nawet nie poczułam senności.Muszę czekać,wiem.Jak całe życie zresztą :why:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
162
Dołączył(a)
16 mar 2007, 21:02
Lokalizacja
Kraków

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez one-half 11 cze 2012, 17:33
socjopatia napisał(a):Dostałam dziś paro,nie wiem po jaką cholerę,bo biorę już effectin 225mg a to przecież jest chyba to samo?Nazwa handlowa jest inna,wiem,ale to jest SNRI i effectin też.Nie wiem już zresztą.


To są dwie zupełnie różne substancje. Paroksetyna to SSRI, a Efectin = wenlafaksyna = SNRI.
Offline
Posty
350
Dołączył(a)
27 kwi 2012, 18:12

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez namiestnik 11 cze 2012, 17:36
jednak są inne - paro i effectin to inne leki
może paro lepiej przypasuje
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez miko84 11 cze 2012, 19:32
To inne leki, myślę, że lekarz chce wdrożyć paroksetynę i odstawić Ci wenlafaksynę. Po coś dołożył paroksetynę, czyli wenlafaksyna nie działa w pełni tak jak powinna u Ciebie, a bierzesz dość wysoką dawkę.
miko84
Offline

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez socjopatia 11 cze 2012, 20:10
nie działa,tak samo jak 19 innych leków :(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
162
Dołączył(a)
16 mar 2007, 21:02
Lokalizacja
Kraków

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez namiestnik 11 cze 2012, 20:38
No to socjopatko/psychopatko (nie obrażaj się - taki nick, że się nie mogłem powstrzymać) teraz masz 20-ty lek. Może ten zadziała.

A 19 leków to bardzo dużo. Co już brałaś?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez miko84 11 cze 2012, 20:42
socjopatia napisz jak Ci się chce jakie brałaś i ile czasu.
miko84
Offline

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez socjopatia 11 cze 2012, 20:46
brałam przez rok benzodiazepiny,bo nic innego nie działało.te leki owszem,ale czy w ogóle są to leki...chyba nie.to otępiacze.ale skuteczne,fakt.
a brałam hmm asentrę,parogen,tranxene,hydroksyzynę,mirzaten,zolpic,cital...nawet nie wiem co jeszcze.jeśli chodzi o asentrę to ją brałam najdłużej,ok rok i działała,ale nie pomogła w depresji i została zmieniona.
no i effectin od 1,5 roku.
kiedyś dostałam kwetapinę,ale zrezygnowałam po 1 dniu,bo byłam strasznie senna a poza tym to podobno lek na schizę..może źle zrobiłam :bezradny:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
162
Dołączył(a)
16 mar 2007, 21:02
Lokalizacja
Kraków

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez namiestnik 11 cze 2012, 22:29
może źle - senność po tym leki mi minęła dość szybko - pierwsze dawki były okrutne - ale na noc więc mi pasowało, że w ogóle mogłem spać
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Dani 14 cze 2012, 18:58
err napisał(a):Ile płacicie za najtańszą paroksetynę? Arketis w tym roku podskoczył do 15zł a kosztował 5zł. Na jednym z tematów pojawił się Paroxinor za podobno 5zł, ale w aptekach robią O.O - może ktoś to stosuje z was? I czy faktycznie tyle kosztuje?

Przepraszam,że dopiero teraz,ale jestem od niedawna na forum,trafiłem na Twój post przypadkowo.Więc tak:Paroxinor kosztuje 4zł i chyba 80 groszy,przepisany przez psychiatrę ,przepisany przez lekarza rodzinnego jest prawdopodobnie bez 30% zniżki,w aptekach robią oczy gdy pytasz o lek,bo większość aptekarzy o tym leku nie słyszała,mam przerobiony temat,w poszukiwaniu leku byłem w 23 aptekach w Kaliszu w 24 powiedziano mi ,że sprowadzą na drugi dzień,podobnie było z Trittico.Biorę paroxinor drugi miesiąc,skutki takie jak w wypadku brania leków z grupy paroksetyny,bóle głowy ,szumy w uszach,brak libido,osłabienie wzroku,gorsza pamięć i taka dziwna twarz,jakby maska, zastygła w grymasie lęku,niezdecydowania,podobne objawy z twarzą miałem po Sedamie,(Benzodiazepina),z pozytywów: to lęki prawie ustąpiły, mam więcej wiary w siebie,po dołożeniu Trittico ,Od kilkunastu lat niespania wreszcie przesypiam całe noce,myślę ,że na pełne działanie leku muszę jeszcze trochę poczekać.

Pozdrawiam:)

-- 15 cze 2012, 11:00 --

Dani napisał(a):
err napisał(a):Ile płacicie za najtańszą paroksetynę? Arketis w tym roku podskoczył do 15zł a kosztował 5zł. Na jednym z tematów pojawił się Paroxinor za podobno 5zł, ale w aptekach robią O.O - może ktoś to stosuje z was? I czy faktycznie tyle kosztuje?

Przepraszam,że dopiero teraz,ale jestem od niedawna na forum,trafiłem na Twój post przypadkowo.Więc tak:Paroxinor kosztuje 4zł i chyba 80 groszy,przepisany przez psychiatrę ,przepisany przez lekarza rodzinnego jest prawdopodobnie bez 30% zniżki,w aptekach robią oczy gdy pytasz o lek,bo większość aptekarzy o tym leku nie słyszała,mam przerobiony temat,w poszukiwaniu leku byłem w 23 aptekach w Kaliszu w 24 powiedziano mi ,że sprowadzą na drugi dzień,podobnie było z Trittico.Biorę paroxinor drugi miesiąc,skutki takie jak w wypadku brania leków z grupy paroksetyny,bóle głowy ,szumy w uszach,brak libido,osłabienie wzroku,gorsza pamięć i taka dziwna twarz,jakby maska, zastygła w grymasie lęku,niezdecydowania,podobne objawy z twarzą miałem po Sedamie,(Benzodiazepina),z pozytywów: to lęki prawie ustąpiły, mam więcej wiary w siebie,po dołożeniu Trittico od kilkunastu lat niespania wreszcie przesypiam całe noce,myślę ,że na pełne działanie leku muszę jeszcze trochę poczekać.

Pozdrawiam:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
07 cze 2012, 22:38
Lokalizacja
Wielkopolska

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez WOLFmoon 15 cze 2012, 23:26
Biorę Xetanor - 2 tydzień. Oficjalny powód - nerwica. To moje 3 podejście do paroksetyny, wcześniejszych jakoś nie pamiętam :mhm: . Pierwsze dni to był koszmar, miałam chyba wszystkie skutki uboczne - senność przechodząca w silny niepokój, drżenia mięśni, bolesny szczękościsk i inne atrakcje :zonk: . Lęki się nasiliły, a teraz dla odmiany wpadłam w totalny dołek, jakiego od dawna nie miałam (ostatni raz miałam zdiagnozowaną depresję jakieś 3 lata temu, potem miałam "jedynie" stany depresyjne). Wiem, wiem, trzeba czekać na pozytywne efekty, ale takiego pogorszenia się nie spodziewałam :why: . Widzę ciemność przed sobą.
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
15 cze 2012, 23:04

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez *Monika* 16 cze 2012, 00:11
WOLFmoon, może połącz farmakoterapię z psychoterapią?
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Główny Moderator
Posty
18813
Dołączył(a)
16 paź 2009, 19:20
Lokalizacja
Ślązaczka z krwi i kości

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Dani 16 cze 2012, 13:52
WOLFmoon napisał(a):Biorę Xetanor - 2 tydzień. Oficjalny powód - nerwica. To moje 3 podejście do paroksetyny, wcześniejszych jakoś nie pamiętam :mhm: . Pierwsze dni to był koszmar, miałam chyba wszystkie skutki uboczne - senność przechodząca w silny niepokój, drżenia mięśni, bolesny szczękościsk i inne atrakcje :zonk: . Lęki się nasiliły, a teraz dla odmiany wpadłam w totalny dołek, jakiego od dawna nie miałam (ostatni raz miałam zdiagnozowaną depresję jakieś 3 lata temu, potem miałam "jedynie" stany depresyjne). Wiem, wiem, trzeba czekać na pozytywne efekty, ale takiego pogorszenia się nie spodziewałam :why: . Widzę ciemność przed sobą.

Witaj WOLFmoon
Takie są początki brania paroksetyny i pewnie innych leków antydepresyjnych,u mnie po dwóch tygodniach lęki i depresja się nasiliły,głowa ważyła 3 razy więcej niż normalnie,dopiero po półtora miesiąca zacząłem zauważać zmiany na lepsze,ale to jeszcze nie jest stan,który mnie by zadowalał,to jest indywidualna sprawa,jednym przechodzi po minimalnej dawce leku po tygodniu inni musza czekać dwa lub trzy miesiace zanim lek zadziała,a bywa też,że po dwóch miesiącach trzeba zmienić lek,bo jest po prostu niedopasowany.Potwierdzam to co sugeruje Monika, psycholog lub psychoterapeuta może pomóc, ja chodzę do bardzo miłej pani psycholog i te wizyty dużo mi pomagają.

Pozdrawiam i życzę powrotu do zdrowia :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
07 cze 2012, 22:38
Lokalizacja
Wielkopolska

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości

Przeskocz do