PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez pawelbdg24 06 cze 2012, 10:15
witam bylem wczoraj u psychaitry przepisal mi arketis mam go brac rano raz ,czy ktos wie jak on dziala i czy pomaga?
Offline
Posty
384
Dołączył(a)
26 maja 2012, 11:55

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Michuj 06 cze 2012, 11:04
bierz rano. A czy pomaga? Masz 362 tematu. Miłego studiowania.

-- 06 cze 2012, 11:05 --

lubudubu, Ja brałem 8 miesięcy i efekty odstawienne trwały max 10 dni.
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez pawelbdg24 06 cze 2012, 11:41
Michuj na prawde strasznie zabawne :shock: :twisted:
Offline
Posty
384
Dołączył(a)
26 maja 2012, 11:55

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez demonek 06 cze 2012, 14:25
Cześć.
Biorę Seroxat od 6 dni. Przez pierwsze 4 dni brałem tylko 10mg. Od dwóch dni biorę jóż po 20mg(cała tabletka). Tabletkę biorę rano, około 7-8 godziny.
Zauważyłem że tak gdzieś od około godziny 16-17, odczuwam takie zmęczenie oczu, nie mogę dłużej skupić na czymś wzroku i czuję taki nacisk na gałki oczne.

Czy to normalne ? Czy może uszkodzić wzrok ?
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
15 paź 2011, 14:17

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez Łuki 06 cze 2012, 14:37
demonek napisał(a):Cześć.
Biorę Seroxat od 6 dni. Przez pierwsze 4 dni brałem tylko 10mg. Od dwóch dni biorę jóż po 20mg(cała tabletka). Tabletkę biorę rano, około 7-8 godziny.
Zauważyłem że tak gdzieś od około godziny 16-17, odczuwam takie zmęczenie oczu, nie mogę dłużej skupić na czymś wzroku i czuję taki nacisk na gałki oczne.

Czy to normalne ? Czy może uszkodzić wzrok ?


Normalne, jak i cisnienie w bani, podwyzszone lęki, mrowienie konczyn, spadek nastroju...itp są to efekty uboczne, trzeba przeczekać, nić Ci się nie stanie ale pewnie i tak będziesz się zamęczać tymi czy innymi obawami, musisz poczekać z 4-5tyg. i jak Ci nie przejdzie zgłosić się do lekarza.

A puki co to nic Ci się nie stanie od tego nacisku.
Początek choroby grudzień 2011. Napady leku panicznego. Wychodzi na to że lękowiec ze mnie.
Offline
Posty
68
Dołączył(a)
14 gru 2011, 19:44

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 06 cze 2012, 16:11
Czy to normalne ? Czy może uszkodzić wzrok ?

Czytałem już kilka opracowań o bardzo negatywnym wpływie leków SSRI na narząd wzroku. Jednak były to badania w większości długoterminowe, w dawkach na ogół średnich (20mg lub więcej). Nie znaczy to jednak,że Tobie szkodzą szybciej i w niższych dawkach.Może z natury masz gorszy i słabszy narząd wzroku ( niewyrównane ciśnienie w gałce ocznej ) i stąd te negatywne rewelacje. Na Twoim miejscu zmniejszył bym dawkę do 5mg /dziennie i zobaczył co i jak wtedy.Może lepiej brać dłużej,a łagodniej ,niż oczekując poprawy z dnia na dzień,narażając się tego typu sprawy? A swoją drogą jak najszybciej udałbym się do okulisty puki nie jest za pożno. Z oczami nie ma żartów.
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9027
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez bsn 06 cze 2012, 16:19
Łuki napisał(a):
bsn napisał(a):Brałem paroksetynę ponad 2 miesiące. 20 mg-> 40 mg. Cały czas wierzyłem, że mi pomoże. Coś czuję, że objawy odstawienia będę miał dłuższe niż czas brania leku.
Dzisiaj paro wyraźnie dała o sobie znać. Pół dnia mdłości, cały dzień silnych brain shivers.


A może część z Twoich objawów to po prostu choroba??


Nie sądzę. Pojawiły się w momencie odstawienia paroksetyny. Wszędzie są jednoznacznie opisywane jako objaw odstawienny.

Michuj, zazdroszczę. U mnie już prawie 3 tygodnie, nie zanosi się, żeby szybko miało przejść.
F32
bsn
Offline
Posty
138
Dołączył(a)
07 kwi 2012, 10:11
Lokalizacja
Łódź

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 06 cze 2012, 16:20
Kalebx3, jaki masz sposób na libido, bo mi też spadek doskwiera??

Calcium dobesilate+ w niskich dawkach bromergon( ok.1,25mg,tj.pół tabletki ),ew. pramoran i najlepszy ropinorol(około 0,4mg)- wszystko agoniości dopaminy. Czasem dorzucę pół( 50mg) lub ćwiartkę( 25mg) viagry dla jeszcze lepszego efektu. Stoi na baczność jak za "małolata",a wszystko w spódniczkach pożerasz wręcz wzrokiem>miam miam."I nie straszna wtedy paroksetyna bo ponętniejsza wokoło kręci się dziewczyna".,żeby było bardziej poetycko.Pozdrawiam.

-- 06 cze 2012, 21:17 --

Aha, zapomniałem dodać ,jeśli jesteś po trzydziestce należałoby jeszcze dołożyć do pełnego kompletu hormon"młodości"DHEA w dawce około 10-25 mg./D. - (najtaniej na allegro-bez recepty,nie w aptece tam drożyzna)I oto zestaw kompletny.
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9027
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez Łuki 07 cze 2012, 00:49
Kalebx3 napisał(a):
Calcium dobesilate+ w niskich dawkach bromergon( ok.1,25mg,tj.pół tabletki ),ew. pramoran i najlepszy ropinorol(około 0,4mg)- wszystko agoniości dopaminy. Czasem dorzucę pół( 50mg) lub ćwiartkę( 25mg) viagry dla jeszcze lepszego efektu. Stoi na baczność jak za "małolata",a wszystko w spódniczkach pożerasz wręcz wzrokiem>miam miam."I nie straszna wtedy paroksetyna bo ponętniejsza wokoło kręci się dziewczyna".,żeby było bardziej poetycko.Pozdrawiam.

-- 06 cze 2012, 21:17 --

Aha, zapomniałem dodać ,jeśli jesteś po trzydziestce należałoby jeszcze dołożyć do pełnego kompletu hormon"młodości"DHEA w dawce około 10-25 mg./D. - (najtaniej na allegro-bez recepty,nie w aptece tam drożyzna)I oto zestaw kompletny.


Sporo tego, ja wczesniej miałem problem Tylko z finałem ;) a w tej chwili to już nie stanowi dla mnie problemu ponieważ na sex nie mam ochoty juz w ogóle(tzn.może trochę, ale wiem że to i tak bez sensu). Jak pójde do lekarza to zapytam o coś z Twojej listy.

Poza tym chyba ta zwiększona dawka zaczyna na mnie działać , bo dziś miałem całkiem w porządku dzień.
A dodatkowo zrobiłem sobie dzienne założenia, że muszę koniecznie przynajmniej raz dziennie wyjść z domu na dłużej, pospacerować po okolicy i najlepiej przy sklepach, czyli tam gdzie są ludzie.
Ot tak w ramach terapii. Bo już mnie zaczyna dobijać to siedzenie w domu i tylko własne podwórko.
Początek choroby grudzień 2011. Napady leku panicznego. Wychodzi na to że lękowiec ze mnie.
Offline
Posty
68
Dołączył(a)
14 gru 2011, 19:44

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez luker77 07 cze 2012, 01:33
Witajcie
Bywam tu głównie jako "czytacz" postów ale postanowiłam i ja dołaczyć do grona osób odstawiających parogen.
Otóż, lek biore od 4 lat i pomógł mi na napady lęku panicznego głównie skoncentrowanego na tym dziwnym niepokoju o własne życie.
Nie żałuje ani chwili że podjęłam leczenie własnie nim ale postanowiłam z nim juz skończyć i spróbować życ bez tych psychotropów.
Od samego początku biorę 20mg a od tygodnia 10mg i zaczęły się siupy... zawroty i bóle głowy, kołatania serca- własnie one najbardziej mi dokuczają
Mam nadzieję że to faktycznie objaw odstawienny a nie coś ze serduchem..... bije sobie bije i nagle stop i po ułamku sekundy mocniejsze uderzenie i tak w kółko.
No nic, nie poddaję się i po maluśku będę schodzić z Parogenu
pozdrawiam
Avatar użytkownika
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
25 cze 2008, 17:22
Lokalizacja
Poznań

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 07 cze 2012, 03:11
quote]Sporo tego, ja wczesniej miałem problem Tylko z finałem a w tej chwili to już nie stanowi dla mnie problemu ponieważ na sex nie mam ochoty juz w ogóle(tzn.może trochę, ale wiem że to i tak bez sensu).[[/quote]

hehe
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez florence 07 cze 2012, 13:08
Hej.

Brałam paroksetynę 20 mg przez miesiąc, przez pozostałe 3m 10 mg. Czyli w sumie 4 miesiące - to chyba niedługo. Zlikwidowała stany lękowe i podniosła pewność siebie, chociaż nadal utrzymuje się słaba depresja. Odstawiłam powoli 2tyg temu, pierwszy tydzień: brain shivers (do wytrzymania), później zaczęły się napady złości, ciągła irytacja, narastanie nastroju depresyjnego, libido ciągle zerowe. Ile to jeszcze może potrwać? Co może mi pomóc w powrocie do jako-takiej równowagi emocjonalnej?
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
07 cze 2012, 13:00

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 07 cze 2012, 14:18
dlugo nie brales wiec moze w miesiacu/dwoch wszystko sie zamknie. Ja po 3 latach brania i po 15 miechac od odlozenia ciagle nie mam tej rownowagi emocjonalnej. Ale jeszcze kilka miechow i bede wolny od ssri
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez florence 07 cze 2012, 14:24
A myślisz, ze jest możliwe powrócenie do tej równowagi?
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
07 cze 2012, 13:00

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Ads [Bot] i 33 gości

Przeskocz do