PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

przez Aga1 30 maja 2007, 21:32
Ja moge powiedziec ze nie mialam zadnych dzialan ubocznych po odstawianiu. Nie ma co sie nastawiac ze bedzie zle , bo kazdy z nas jest inny i inaczej reaguje. Znam osoby ktore tez nie mialy problemow z odstawieniem leku. pozdrawiam
Offline
Posty
553
Dołączył(a)
20 kwi 2006, 11:33
Lokalizacja
mazowsze

przez Aga1 02 cze 2007, 18:34
No niestety pocenie sie to tez sprawa seroxatu , ja mialam do tego dreszcze. Nie martw sie wszystko przechodzi. Jedno wazne w upal trzeba duzo pic, bo traci sie duzo wody. Ja pamietam pilam przez pierwsze tygodnie jak smok . No a jak juz bierzesz tydzien , to teraz bedzie lepiej zobaczysz. A nadzieje musisz miec bo sam lek Ci nie pomoze. Musisz zmagac sie ze slabosciami. Mi sie udalo to dlaczego ma sie tobie nie udac :?:
Offline
Posty
553
Dołączył(a)
20 kwi 2006, 11:33
Lokalizacja
mazowsze

Avatar użytkownika
przez lady*k 02 cze 2007, 19:04
Też mam dreszcze..
>>>Niech z szyb zostanie pył..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
53
Dołączył(a)
26 kwi 2007, 21:20
Lokalizacja
Ostrów Wlkp.

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ja również brałam rexetin 4 lata

przez Maja123 03 cze 2007, 17:34
Nie miaŁAM PROBLEMÓW Z ODSTAWIENIEM, TERAZ JESTEM 6 MCY BEZ LEKÓW I BARDZO DOBRZE CZUJĘ SIĘ. ALE MAM ZAMIAR ZNOWU ZACZĄĆ BRAĆ, PONIEWAŻ UWIELBIAM SŁODYCZE I ZACZĘŁAM TYĆ,M A BIORĄC REXETIN BYŁAM SZCZUPŁA
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
03 cze 2007, 17:23

przez Aga1 03 cze 2007, 20:57
Czesc , widzisz pomimo trudnosci dajesz sobie rade.Te dreszcze i poty niedlugo mina. Tylko tak jak juz pisalam duzo pij. To naprawde pomaga . Trzymam za Ciebie kciuki. Pamietaj ze warto troche sie pomeczyc , aby pozniej bylo lepiej. Pozdrawiam serdecznie :twisted:
Offline
Posty
553
Dołączył(a)
20 kwi 2006, 11:33
Lokalizacja
mazowsze

przez Gosia. 05 cze 2007, 18:04
Przepisano mi dziś rexetin,nie było go w aptekach w których pytałam i dano mi zamiennik własnie Xetanor.Poczytałam ulotke i lekko się przestraszyłam tych wszystkich skutków ubiocznych ......... :shock: w dodatku biorę trzeci tydzien pramolan w dawce 150mg dziennie....wydawało mi sie ze trzeba zrobic min. 2tyg. przerwe miedzy lekami,a psychiatra kazała mi tylko odstawic pramolan rano,brac wieczorem a rano xetanor..nie wiem co robic... :roll: :(
Offline
Posty
56
Dołączył(a)
13 gru 2006, 22:58

Avatar użytkownika
przez nerwiczka 08 cze 2007, 13:32
Brałam ten lek przez 6 dni Jak dla mnie miał opłakana skutki Wpłynął bardzo hormonalnie na mój organizm Do dziś nie mogę tego zapomnieć W ciągu kilku dni bardzo schudłam miałam mdłości ponownie pojawiła sie miesiączka prawie krwotok Myślałam ze umieram Ciemno przed oczami zawroty głowy i co najważniejsze pojawił sie mlekotok Odstawiłam lek po konsultacji z lekarzem Nie polecam go to hormonalna bomba
Avatar użytkownika
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
11 kwi 2007, 20:00

Avatar użytkownika
przez Margaret 08 cze 2007, 14:55
nerwiczka na poczatku to normalne...po tygodniu powinno sie wszystko unormowac a po 6ściu dniach nie licz na olsnienie w chorobie ja czekałam trzy tygodnie aby zauważyć jakąkolwiek poprawę i miałam podobne objawy do Twoich ;) ( tylko nie miałam miesiączki i mlekotoku)
Odcięli aniołom skrzydła, bo dawały wolność.
Odarli ich z szat, gdyż były za piękne.
Obrzucili je błotem, bo białą skórę miały
Teraz stoją ranne, nagie, brudne
Lecz nadal doskonałe...
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
255
Dołączył(a)
01 lut 2007, 13:41

przez Aga1 11 cze 2007, 09:40
Ja przez przez pierwsze dni czulam sie koszmarnie. Ale potem to bylo juz tylko lepiej. Seroxat pomogl mi wyjsc z nerwicy. Choc przytylam to teraz juz wracam z waga do normy. Z tych lekow ktore w swoim zyciu bralam na nerwice , to jeden skuteczny. Zaden nie dal mi prawdziwej wolnosci. A objawy uboczne ... to kazdy lek ma. Dla mnie jest wazne ze wrocilam, do normalnego zycie. Pozdrawiam
Offline
Posty
553
Dołączył(a)
20 kwi 2006, 11:33
Lokalizacja
mazowsze

Avatar użytkownika
przez pitek 11 cze 2007, 18:59
paromerck to w zasadzie to samo co seroxat - lek zawiera paroksetyne ,nie wiem nawet czy jest tanszy od seroxatu - ale ogolnie to samo co seroxat
Avatar użytkownika
Offline
Posty
52
Dołączył(a)
19 sie 2006, 13:09

przez Wera 15 cze 2007, 16:08
już czwarty dzień zażywam seroxat i bardzo żle się czuje psychicznie,czy to może być skytek uboczny tego leku, pozdr
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

Avatar użytkownika
przez nerwiczka 15 cze 2007, 17:13
Ja także żle przyjąłam ten lek i nie tylko psychicznie ale i fizycznie Odstawiłam po wizycie u lekarza
Tam, gdzie jest nasza niemoc, tam też jest siła.
Tam gdzie jest nasza nędza, tam też jest nasza wielkość. Tam, gdzie jest ciemność, tam także panuje światło...
Jednak tylko wiara może nam o tym powiedzieć
i jedynie nadzieja pozwala nam to usłyszeć
Avatar użytkownika
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
11 kwi 2007, 20:00

Avatar użytkownika
przez Margaret 15 cze 2007, 18:56
Wera napisał(a):już czwarty dzień zażywam seroxat i bardzo żle się czuje psychicznie,czy to może być skytek uboczny tego leku, pozdr


Nie wiem czy to można określić jako efekt uboczny. Taki stan utrzymywał się również u mnie i trwał 2 tygodnie. Po tym czasie zaczęło być lepiej, ale to też zależy na co jesteś chora. Ja mam chad i musiałam poinformowac o tym lekarza, przepisał mi dodatkowo stabilizatory. A co dokładnie się dzieje?
Odcięli aniołom skrzydła, bo dawały wolność.
Odarli ich z szat, gdyż były za piękne.
Obrzucili je błotem, bo białą skórę miały
Teraz stoją ranne, nagie, brudne
Lecz nadal doskonałe...
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
255
Dołączył(a)
01 lut 2007, 13:41

przez Wera 15 cze 2007, 19:12
Ja choruje na nerwicę z somatyzacją i natręctwami. Dzisiaj mi było tak żle psychicznie, że miałam wrażeie, że zwaryjuję myślę, że to efekt działania tego leku taką mam nadzieję,pozdr

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 7:30 pm ]
to był taki stan niepokoju myślowego
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości

Przeskocz do