PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez milagros33 17 maja 2012, 19:25
no to mnie najgorzej zniechęca,zebym jeszce miała wsparcie i zrozumienie w mężu,ale cóz on mysli ze jestem po prostu leniem który tylko by leżał na kanapie zwinięty w kłębek.a naprawdę nie taka moja natura,kiedys to mogłam byc gosciem w domu ciągle gdzies latałam a teraz przyrosłam do kanapy.
Offline
Posty
32
Dołączył(a)
14 maja 2012, 23:07

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez err 17 maja 2012, 19:26
Ile płacicie za najtańszą paroksetynę? Arketis w tym roku podskoczył do 15zł a kosztował 5zł. Na jednym z tematów pojawił się Paroxinor za podobno 5zł, ale w aptekach robią O.O - może ktoś to stosuje z was? I czy faktycznie tyle kosztuje?
Avatar użytkownika
err
Offline
Posty
399
Dołączył(a)
08 maja 2011, 12:16
Lokalizacja
KRK

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez sergan 20 maja 2012, 08:51
Od czterech dni zażywam dawkę zwiększoną o 10 mg , znowu czuję się trochę nieswojo i mam niektóre skutki uboczne ,pomimo iż już ich nie miałem.
Czy wy też tak mieliście przy podniesieniu dawki .
Czy jak dawka po pewnym czasie była za mała i lekarz ją wam zwiększył to poprawę mieliście od razu czy po pewnym czasie.
Pozdrawiam.
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
21 lut 2012, 15:34

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez littentree 20 maja 2012, 11:24
sergan napisał(a):Od czterech dni zażywam dawkę zwiększoną o 10 mg , znowu czuję się trochę nieswojo i mam niektóre skutki uboczne ,pomimo iż już ich nie miałem.
Czy wy też tak mieliście przy podniesieniu dawki .
Czy jak dawka po pewnym czasie była za mała i lekarz ją wam zwiększył to poprawę mieliście od razu czy po pewnym czasie.
Pozdrawiam.



Hej,

Ja od dwóch dni jestem na dawce wyzszej o 10mg. Tez odczówam skutki uboczne. Każda zmiana jest odczuwalna. U mnie rozdrażnienie i podwyższony napęd.
littentree
Offline

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez sergan 20 maja 2012, 12:23
Właśnie to mnie interesuje bo znowu mam część objawów jak w pierwszych dniach zażywania.
Takie bóle głowy , nudności i takie uczucie niedużego otępienia .No ale przecież to dodatkowa połówka tabletki.
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
21 lut 2012, 15:34

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez miko84 20 maja 2012, 15:23
sergan przeważnie podwyższenie dawki powoduje takie objawy jak były na początku, ale mniej nasilone, to mija z czasem.
miko84
Offline

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez bsn 20 maja 2012, 18:24
A ja się cieszę, że już odstawiam paroksetynę i zaczynam leczenie nowym lekiem.
F32
bsn
Offline
Posty
138
Dołączył(a)
07 kwi 2012, 10:11
Lokalizacja
Łódź

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez miko84 20 maja 2012, 19:18
Jakim to lekiem i jakie nadzieje w nim pokładasz? :)
miko84
Offline

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez bsn 20 maja 2012, 19:56
Pramolan. Liczę na to, że znikną skutki uboczne takie jak miałem po fluoksetynie i paroksetynie - silna bezsenność, drżenie rąk i nóg ostatnio bardzo mi przeszkadzające, zbyt silne uczucie obojętności na wszystko. Najbardziej liczę na to, że wreszcie się wyśpię... :cry:
F32
bsn
Offline
Posty
138
Dołączył(a)
07 kwi 2012, 10:11
Lokalizacja
Łódź

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez Maciej farmaceuta 20 maja 2012, 21:19
Pramolan jest łagodnym lekiem.Powinien pomóc Ci zasnąć,ale fajerwerków sie nie spodziewaj
Posty
359
Dołączył(a)
22 sty 2012, 03:15

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez bsn 20 maja 2012, 21:48
Bezsenność została spowodowana u mnie przez paroksetynę, więc to głównie jej odstawienie (mam nadzieję) poprawi mój sen.
Taki właśnie lek teraz chciałem. Łagodny. Mam dość tych wszystkich silnych leków i powodowanych przez nie okropnych skutków ubocznych. Ostawiając paroksetynę te skutki stopniowo zaczynają ustępować. Czuję się lepiej. Jutro zaczynam brać Pramolan.
F32
bsn
Offline
Posty
138
Dołączył(a)
07 kwi 2012, 10:11
Lokalizacja
Łódź

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez miko84 21 maja 2012, 09:35
Pramolan to dobry lek, brałem go przez rok :) Spałem rzeczywiście lepiej.
miko84
Offline

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 22 maja 2012, 21:10
Hej, to juz 22 dzien zmniejszania dawki o 10 mg. Napady leku i miely a byly takie ze juz daawno takich nie mialam.
Teraz czuje sie w 85% tak jak wczesniej na calej tabletce.

Ale powiem wam, ze meczy mnie niesamowita drazlowisc i nerwowosc. Pewne rzeczy wyprowadzaja mnie z równowagi.
To co wczesniej wkurzalo mnie lekko teraz denerwuje mnie niesamowicie. Dziś z równowagi wpywadzile mnie ekipa scinajaca
trawe wjechali jakimis głośnymi maszynami nie dało się wytrzymac. Poczyułem takie nerwy i złość ze chcialem z góry
nap dalać butekami. Denerwuja mnie te upały bo mam cholernie gorąco w pokoju a poniżej mieszka sąsiadka w której smród bije na
korytarz. W końcu zadzowniłem do administracji po pol roku namyslu.

Nie potrafie zastopowac tej fali wściekłości, złości. Nakrecam sie i mimo ze gość z kośiaraka pojechał dalej jestem poirytowany
cały dzień. No i jak tutaj sobie z tym poradzic?

-- 22 maja 2012, 21:19 --

żeby to wszytko było grą i można było tak jak w medal of honor zdjąć takiego gościa na kosiarce snajperka...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7735
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez miko84 23 maja 2012, 10:01
wieslawpas agresja dość często występuje przy schodzeniu lub odstawianiu paroksetyny. Zaobserwowałem to na sobie i podobnie miała znajoma osoba.
miko84
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości

Przeskocz do