PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

Avatar użytkownika
przez bini 03 maja 2007, 20:45
Ja biore Paxtin 20 od czterech miesiecy na poczatku bylo ciezko chodzilam niewyspana krecilo mi sie w glowie mdilo mnie ale teraz juz jest dobrze czuje ze mi pomagaja te tabletki
Avatar użytkownika
Offline
Posty
16
Dołączył(a)
02 maja 2007, 23:33

Avatar użytkownika
przez BlueOrange 04 maja 2007, 07:12
wszystkie te bzdetne nazwy opierają się na paroksetynie, po prostu nowa firma (Szwedzi chyba) chce wejść na rynek stąd tańsza cena, to samo w sensie składu (o ile się nie mylę)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
186
Dołączył(a)
11 mar 2007, 17:20

Avatar użytkownika
przez Margaret 04 maja 2007, 08:02
Xetanor jest duński.

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 4:14 pm ]
Zaczyna sie trzeci tydzień brania leków i nic...myśli samobójcze nasilone jak nigdy, ciągle się okaleczam. Lekarz powiedział, że jeżeli nie będzie poprawy po 10 mg to moge sobie zwiększyć do 20 mg, powinnam, nic mi się nie stanie? Ja juz nie wiem czy kiedykolwiek z tego wyjde :(

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 8:10 pm ]
Przez te tablrtki nie moge przebywać na słońcu, dostaje pokrzywki, jestem cały czas senna i nie mogę sie skoncentrować :roll:
Odcięli aniołom skrzydła, bo dawały wolność.
Odarli ich z szat, gdyż były za piękne.
Obrzucili je błotem, bo białą skórę miały
Teraz stoją ranne, nagie, brudne
Lecz nadal doskonałe...
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
255
Dołączył(a)
01 lut 2007, 13:41

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez Klakier 10 maja 2007, 10:45
Zażywałem seroxat troszke dłużej niż 3 miesiące. Niestety nie pomógł zupełnie,a w okresie jego zażywania moja kondycja psychiczna nawet się pogorszyła. Nie wiem czy to przez paroksetyne,ale tak mniej więcej od 4-5 tygodnia jej zażywania aż do teraz jest coraz gorzej. Dodatkowo seroxat jest drogi,opakowanie na miesiąc, w wypadku dawki 20mg. na dobe kosztuje około 50 zł. Teraz stałem się mało towarzyski,sytuacja w tej kwestii odwróciła się u mnie o 180 stopni niestety. Mam kontakt tylko z kilkoma osobami,pojawiły się jakieś lęki i częste stany przygnębienia z którym czasami cięzko sobie poradzić. Nie twierdzę,że to przez seroxat,no ale antydepresanty powinny chociaż łagodzić dołki i zapobiegać nawrotom choroby. Seroxat to stracony czas dla mnie i fatalna forma aż do dzisiaj...
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
09 sty 2007, 13:15

przez smuteczek 10 maja 2007, 14:26
Brałam rexetin, niestety u mnie wogóle nie zadziałał, żadnych efektów, ...prócz ubocznych, niestety. Biorę zoloft i czekam...Pozdrawiam cieplutko
Smuteczek
Offline
Posty
21
Dołączył(a)
08 maja 2007, 10:34
Lokalizacja
sZCZECIN

przez Aga1 13 maja 2007, 13:27
Czesc , piszcie co chcecie ja po seroxacie wrocilam do zycia. Nie od razu po po kilku miesiacach .Lek dzialal na mnie powoli ale skutecznie. Do tego trzeba samemu dzialac bo sam lek nie zrobi cudu. Wszyscy moi znajomi teraz pytaja co sie stalo ze tak sie zmienilam. Pracuje , sama robie zakupy , podrozuje. Od prawie 20 lat to nie moglo byc mozliwe. Polecam kazdemu seroxat .I jeszcze jedno nie czytajcie ulotki o dzialaniu ubocznym bo faktycznie , tym co tam pisza mozna sie zalamac. Sciskam serdecznie :idea:
Offline
Posty
553
Dołączył(a)
20 kwi 2006, 11:33
Lokalizacja
mazowsze

Avatar użytkownika
przez aniołek 16 maja 2007, 23:02
to dziwne ze nie mozesz przebywac na słocu ja biore tez efectin i xetanor i chodze raz na tydzien na solarium bo niedlugo mam wesele i nic mi sie takiego nie dzieje moze to cos innego cie uczula!!?? zreszta kazdy ma inaczej mam nadzieje ze poczujesz sie lepiej!pozdrawiam ciepło!!
'LUDZIE LUDZIOM......'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
161
Dołączył(a)
19 lip 2006, 20:55

Paroksetyna i jej odstawianie - naprawdę aż tak źle?

przez snorri 17 maja 2007, 16:39
Witam, :)

Lekarz zasugerował mi terapię paroksetyną (Rexetin) na moją fobię społeczną. Podobno to dobry lek, ale mogą być problemy z odstawieniem.

Niby wiem o kimś, że odstawił ten lek nagle bez nawet najmniejszych powikłań, po ponad roku... :?:

Naprawdę aż takie to trudne? :?:

I jakie mieliście najgorsze skutki uboczne? Podobno mogą się pojawić nawet krwawienia itp. rzeczy... To prawda, że działa niekorzystnie na układ pokarmowy? :?:

Pozdrawiam Was! :)
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
12 maja 2007, 12:54
Lokalizacja
Wielka Polska

Avatar użytkownika
przez lady*k 22 maja 2007, 16:33
Mi lekarz to przypisał, chyba jutro zacznę brać, boję się, że nie będę się czuła dobrze :cry: Zaakceptowałabym jedynie utratę masy ciała :P
>>>Niech z szyb zostanie pył..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
53
Dołączył(a)
26 kwi 2007, 21:20
Lokalizacja
Ostrów Wlkp.

Avatar użytkownika
przez maiev 22 maja 2007, 17:12
lady*k napisał(a):boję się, że nie będę się czuła dobrze

no na początku mozesz się czuć nie najlepiej (chociaż to nie reguła), ale to nie jest takie straszne (przynajmniej u mnie nie było) a potem nieprzyjemne objawy mijają. Nie wiem jak ci powiedział lekarz, ale podobno najlepiej zacząć od 10mg czyli połowy tabletki a potem dopiero po całej. Organizm łatwiej się przystosuje. Sama tak zrobiłam, chociaż lekarz mi o tym nie powiedział. :? Pozdrawiam!
"I need a new version of me..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1417
Dołączył(a)
19 lis 2006, 17:01
Lokalizacja
to tu to tam....

Avatar użytkownika
przez lady*k 22 maja 2007, 21:41
maiev napisał(a):podobno najlepiej zacząć od 10mg czyli połowy tabletki a potem dopiero po całej

Właśnie tak mi zalecił.. mam 2 tyg brać pół, jeśli nie pomoże 2 tyg całą.. Ale mam 15 lat, czy teoretycznie nie powinnam tego brać:/ Powiedział, że nigdy temu nie dawał komuś tak młodemu, ale chyba muszę to dostać..
>>>Niech z szyb zostanie pył..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
53
Dołączył(a)
26 kwi 2007, 21:20
Lokalizacja
Ostrów Wlkp.

Avatar użytkownika
przez cicha woda 23 maja 2007, 10:39
Hej! Witam wszystkich serdecznie :D
Po obronie którą mam za miesiąc będę odstawiać Seroxat (za zaleceniem lekarza). Biorę go ponad rok w dawce 20 mg, lęki ustąpiły prawie od razu i czuję się świetnie.
Jak u was wyglądało odstawianie? Na co mam się przygotować? No i najważniejsze: czy wraz z odstawieniem moje lęki mogą wrócić, mimo że od ponad roku nie miałam żadnego ataku?
...ogólnie mówiąc "life is brutal"
poza tym wszystko doskonale...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
731
Dołączył(a)
12 wrz 2005, 12:37
Lokalizacja
UK

przez Ramanujan 24 maja 2007, 09:56
Ja brałem Paxtin 20, a później 40. Mniejszą dawkę bardzo dobrze tolerowałem. Przy 40 mg zaczęły się u mnie drgawki i zaprzestałem zażywania tego leku.
Ramanujan
Offline

Avatar użytkownika
przez X-LADY 24 maja 2007, 17:13
Witam
Brałam Seroxat 20mg pół roku. Pierwszy raz od 10 lat mogłam normalnie funkcjonować, wiecie z pewnoscią co mam na myśli. Przez pierwsze dwa tygodnie byłam strasznie ospała i bolał mnie żołądek ale później było ok. Dopiero po kilku miesiącach zaczęły się dziać dziwne rzeczy...Zaczęłam chudnąć i to bardzo około 1kg na tydzień chociaż jadłam normalnie, a najgorszy był spadek libido prawie do zera!!! Ja nie cierpiałam ale mój narzeczony szału dostawał. Z powodów finansowych przestałam brać Seroxat i mocno to otczułam ale po 2-3 tygodniach wszystko minęło.Seroxat powinno się brać nie dłuzej niz pół roku.
Pozdrawiam
X-LADY
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
24 maja 2007, 16:30
Lokalizacja
Poznań - Glasow

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości

Przeskocz do