PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

PAXTIN(Paroksetyna-ParoGen,Rexetin,Seroxat,Xetanor)

przez miko84 27 lut 2012, 09:19
hubisz oczywiście, ale to z czasem powinno minąć. Niektórzy potrzebują dużo więcej czasu by organizm przywykł do skutków ubocznych SSRI.
miko84
Offline

PAXTIN(Paroksetyna-ParoGen,Rexetin,Seroxat,Xetanor)

przez hubisz 27 lut 2012, 16:24
Uwazacie, ze ten Paxtin rzeczywiscie pomaga? Ludzie czesto pisza ze to straszny syf ale zapewne przez poczatkowe skutki uboczne. Jak Wy myslicie?
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
26 lut 2012, 00:02

PAXTIN(Paroksetyna-ParoGen,Rexetin,Seroxat,Xetanor)

Avatar użytkownika
przez Michuj 27 lut 2012, 16:28
nikt Ci nie powie, nawet żaden lekarz, dopóki nie sprawdzisz na własnej skórze.
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

PAXTIN(Paroksetyna-ParoGen,Rexetin,Seroxat,Xetanor)

przez miko84 27 lut 2012, 17:18
Ludzie piszą że syf głównie z 2 powodów - często mają na nim zwiększony apetyt a co za tym idzie, jak nie potrafią się kontrolować to przybierają na wadzę i oczywiście winę zwalają na lek. Tzn. na pewno paroksetyna jest lekiem, na którym najwięcej (z wszystkich SSRI) ludzi odnotowuje przyrost wagi. Ale ta waga nie bierze się z powietrza. Pozatym wiadomo, że jak lek jest bombą serotoninową, a serotonina jest w przeciwwadze do noradrenaliny, więc może przez to zmniejszać to "nakręcenie" noradrenalinowe przez które wiele osób chudnie (przyspieszona akcja serca, wyższe ciśnienie - szybszy metabolizm, większe spalanie).

Drugi efekt uboczny to efekty w sferze seksualnej, które są największe na paroksetynie (ale akurat ja u siebie nie zaobserwowałem zmniejszonego libido, wiadomo, że czas osiągnięcia szczytowania się zwiększa, ale akurat mi to nie przeszkadza) i wielu może z tych powodów porzucać lek.

Pozatym duży odsetek tych biadolących ludzi to osoby które porzucają lek przed czasem, niedoczekawszy ich ustąpienia.

A tak wogóle to firmy farmaceutyczne (czytaj lekarze) wolą promować nowe leki na których jest biznes - tak było z escitalopramem i podobnie jest z wenlafaksyną.
miko84
Offline

PAXTIN(Paroksetyna-ParoGen,Rexetin,Seroxat,Xetanor)

Avatar użytkownika
przez Michuj 27 lut 2012, 17:40
Co do sfery sexualnej to paro nie miało u mnie większego wpływu, natomiast ''głupia'' fluo była dla mnie chemiczną kastracją...
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

PAXTIN(Paroksetyna-ParoGen,Rexetin,Seroxat,Xetanor)

Avatar użytkownika
przez aree1987 27 lut 2012, 18:56
miko84 napisał(a):
Drugi efekt uboczny to efekty w sferze seksualnej, które są największe na paroksetynie (ale akurat ja u siebie nie zaobserwowałem zmniejszonego libido, wiadomo, że czas osiągnięcia szczytowania się zwiększa, ale akurat mi to nie przeszkadza) i wielu może z tych powodów porzucać lek.


Mniejsza o zmniejszone libido, u mnie paro powodowała anorgazmie zupełną.
wenlafaksyna 450mg
--

I'm forever black-eyed
A product of a broken home
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1173
Dołączył(a)
15 lip 2009, 21:54

PAXTIN(Paroksetyna-ParoGen,Rexetin,Seroxat,Xetanor)

przez miko84 27 lut 2012, 19:49
Widać lek był dla Ciebie za silny :)
miko84
Offline

PAXTIN(Paroksetyna-ParoGen,Rexetin,Seroxat,Xetanor)

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 28 lut 2012, 13:20
Witam,

Ciekawe czy inni tez tak maja. Jade na paroksetynie 2 lata.

Budze sie rano otwieram oczy jest OK. Leze sobie ogladam TV jest ok. Moge tak lezec
i pol godziny i tez bedzie OK, ale wystarczy tylko wstac, pojsc do lazienki, zaczac robic
sobie kawe i juz sie zaczyna nakreacanie, napiecia, rozdraznienie itp. Trwa do do momentu
kiedy zarzyje tabletke parogenu, pozniej jest juz OK.Czyli okolo godziny bo wstaje o 9 i tabletke
zazywam o 10.

Mysle ze to pewnie z powodu spadu leku w oranizmie, ale pewnie moga byc tez i inne czynniki.

Ciekawe czy tez tak macie?


Pozdrawiam

Wieslaw
Ostatnio edytowano 28 lut 2012, 13:26 przez Artemizja, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono z tematem zbiorczym i zmieniono tytuł
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7732
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

PAXTIN(Paroksetyna-ParoGen,Rexetin,Seroxat,Xetanor)

przez miko84 28 lut 2012, 17:28
Nie zauważyłem czegoś takiego. Może dziel dawkę na rano i wieczór albo wcześniej wstawał i zażywaj od razu po przebudzeniu?
miko84
Offline

PAXTIN(Paroksetyna-ParoGen,Rexetin,Seroxat,Xetanor)

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 28 lut 2012, 20:22
Hej,

Dzieki za opowiedz. Łykanie tabletki po przebudzeniu to tez jest jakies rozwiazanie, ale
problem jest interesujacy poniwaz gdyby rzeczywiscie byl spowodowany spadkiem leku
w ogranizmie to dotyczylby kazdego. Tymczasem Ty piszesz ze wcale tak nie masz.
Moze przyczyny sa inne - natury behawioralnej. Jest to dla mnie ciekawa wskazowka.


Wieslaw
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7732
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

PAXTIN(Paroksetyna-ParoGen,Rexetin,Seroxat,Xetanor)

przez miko84 28 lut 2012, 22:28
Ale u każdego lek może się wchłaniać inaczej albo szybciej być metabolizowany. Paroksetyna ma dość krótki okres półtrwania - ok 24 h, ale może jej nie być w organiźmie już wcześniej.
miko84
Offline

PAXTIN(Paroksetyna-ParoGen,Rexetin,Seroxat,Xetanor)

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 29 lut 2012, 01:38
no tak. o godzi 10:00 kiedy zazywam lek, wyraznie czuje ze go brakuje, po zazyciu czuje wyraznego strzala. pol godziny pozniej czuje sie juz normalnie. Czy ty tez tuz przed wzieciem leku czujesz zespol absencyjny?

Wieslaw
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7732
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

PAXTIN(Paroksetyna-ParoGen,Rexetin,Seroxat,Xetanor)

przez ladywind 29 lut 2012, 02:08
Nie mam czegoś takiego, po doraźnych to takie cos napewno wystepuje ale przy
paroksetynie nie zauważyłam czegoś takiego. Dodam ze przy braniu tego leku
choroba mi wróciła, i tak sie mecze od 2 m-cy. Lekarz zwiekszył mi dawke
z 20 na 30mg i czekam co sie bedzie działo :roll:
Festiwal psiego mięsa? Tak. Podpisując petycję wzrasta szansa na zaprzestanie tego mordu https://secure.avaaz.org/pl/stop_the_pu ... 52&v=76652
Offline
Posty
7567
Dołączył(a)
02 lut 2012, 21:32

PAXTIN(Paroksetyna-ParoGen,Rexetin,Seroxat,Xetanor)

przez miko84 29 lut 2012, 10:01
wieslawpas nie czuję czegoś takiego ale jak już pisałem wyżej, każdy inaczej (wolniej lub szybciej) metabolizuje lek.

ladywind lekarz może jeszcze troche popodnosić tą dawkę, niektórzy (chociaż to już chyba maksimum) biorą nawet 60 mg. A wcześniej jakie leki brałaś i jaki jest Twój główny problem?
miko84
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 27 gości

Przeskocz do