PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

PAXTIN(Paroksetyna-ParoGen,Rexetin,Seroxat,Xetanor)

przez martii89 20 lut 2012, 20:29
niewiem czy tu jeszcze ktos zagląda,.. wlasnie zaczelam brac paxtin + chloroprotixen, wlasnie mija tydzien, dzisiaj mam straszne nudności, jest mi niedobrze i czuje niepokój.. po wpisach wiem ze trzeba poczekac te dwa tygodnie, ale jak mam sie tak meczyc jescze tydzien to niewiem czy da rade, rzadne leki do tej pory tak na mnie zle nie dzialaly, a bralam sporo zadnych skutkow ubocznych ani dzialania leczniczego... chyba nie ma dlla mnie dobrego leku. Chyba ze lorafen po nim czuje ze zyje.. :(
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
20 lut 2012, 20:19

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

Avatar użytkownika
przez mistral 24 lut 2012, 00:26
Byłam u innego lekarza skonsultować się, bo już nie ogarniałam rzeczywistości- zwiększono mi dawkę do 20 mg.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
18 lis 2011, 12:51
Lokalizacja
Wrocek

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

przez joanna8575 24 lut 2012, 18:12
Re: nerwica lękowa
witam.mam 35 lat i nawrot nerwicy lekowej.leczylam sie z niej 4 lata temu skonczylam w tamtym roku.teraz mam znowu te okropne objawy strach,osłabienia zawroty głowy itp.lekarz znowu mi przepisal parogen ale boje sie wziąśc bo pamietam jak za pierwszym razem sie czulam od pierwszej dawki,myslalam ze zwariuje.czy ktos mi moze powiedziec czy tak samo bedzie teraz
Ostatnio edytowano 24 lut 2012, 21:48 przez *Monika*, łącznie edytowano 1 raz
Powód: przeniesiono z uwagi na treść postu
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
24 lut 2012, 17:54

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

przez joanna8575 24 lut 2012, 18:20
shadowman napisał(a):Witam wszystkich.
Od paru dni biore Parogen 20mg raz dziennie po pol tabletki od jutra mam zaczac brac po calej ale zle sie czuje po tym masakra, doslownie scina mnie z nog czuje sie taki oslabiony i spiacy ze nie mam na nic sily rece mi sie trzesa i czuje dziwna faze. Czytalem ze na poczatku tak moze byc juz sobie wyobrazam jak zaczne brac po calej. Mam pytanie czy ktos wie ile czasu moge sie tak czuc, po jakim czasie zaczne normalnie funkcjonowac?

witam.powiem ci ze to minie tez tak mialam najgorsze jest to uczucie sennosci ja spalam przez 4 dni na okragło.dopiero gdzies po 2 tygodniach mi to przeszlo a po 1-2 miesiacu czulam ze zyje.
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
24 lut 2012, 17:54

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

Avatar użytkownika
przez *Monika* 24 lut 2012, 21:49
joanna8575, W jaki sposób się leczyłaś? Samą farmakoterapią?
Bo jeśli tak, to może czas pomyśleć o psychoterapii?
Co do tego leku, u każdego jest inaczej, powinnaś informować psychiatrę o samopoczuciu.
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Główny Moderator
Posty
18813
Dołączył(a)
16 paź 2009, 19:20
Lokalizacja
Ślązaczka z krwi i kości

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

Avatar użytkownika
przez Michuj 24 lut 2012, 21:50
*Moniki*, zmasowany atak widzę ;)
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

Avatar użytkownika
przez *Monika* 25 lut 2012, 00:38
wujekEgonDaCiKlapsa, ostatnio się obijałam Michał :D

A Ty jak się dziś czujesz? Lepiej niż wczoraj?
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Główny Moderator
Posty
18813
Dołączył(a)
16 paź 2009, 19:20
Lokalizacja
Ślązaczka z krwi i kości

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

Avatar użytkownika
przez Michuj 25 lut 2012, 01:05
tak, jak na mnie to w miarę nawet ;)
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

PAXTIN(Paroksetyna-ParoGen,Rexetin,Seroxat,Xetanor)

przez hubisz 26 lut 2012, 00:08
Biore Paxtin od tygodnia. Nie odczuwam zadnych skutkow ubocznym, ludzie pisza tu o nudnoscia, bolu brzucha, bolach glowy, problemach ze snem. Ja nie mam zadnym z tych objawow. Paxtin zazywam na natrectwo mysli. Wiem, ze za szybko abym czul jakas poprawe ale czuje sie wciaz tak jak przed braniem leku. Narazie nie pomaga ale lekarz dokladnie stwierdzil ze w "2 dni" mi to nie przejdzie.
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
26 lut 2012, 00:02

PAXTIN(Paroksetyna-ParoGen,Rexetin,Seroxat,Xetanor)

Avatar użytkownika
przez tahela 26 lut 2012, 00:17
hubisz,
hej no w dwa dni to na pewno nie przejdzie

-- 25 lut 2012, 23:20 --

martii89,
SSRi nnaj czesciej zaczyna działać po 6 tygodniach a skutki uboczne moga sie nasilić ,ale tez zmiejszyć
Kto utraci raz będzie zawsze czekać
Zatrzymujesz czas i zaglądasz w przepaść
Zostaje smutek i tylko smutek
Ostry jak nagły serca głód
Wiatr co zwala z nóg
Smutek i ty
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10990
Dołączył(a)
09 sty 2011, 23:22

PAXTIN(Paroksetyna-ParoGen,Rexetin,Seroxat,Xetanor)

przez hubisz 26 lut 2012, 02:02
2 dni w cudzyslowie mialy oznaczac ze w tydzien mi nie przejdzie tylko potrzeba kilka miesiecy na wyleczenie fobii. Po prostu zastanawia mnie czy to dobrze ze nic nie czuje po tych lekach, ani mi sie nie poprawia ani tez nie odczuwam zadnych dolegliwosci. Tak jakbym ich w ogole nie bral.
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
26 lut 2012, 00:02

PAXTIN(Paroksetyna-ParoGen,Rexetin,Seroxat,Xetanor)

przez miko84 26 lut 2012, 11:16
Ja wracam do paroksetyny z sertraliny, bo dużo lepiej działała na moje lęki i depresję.
miko84
Offline

PAXTIN(Paroksetyna-ParoGen,Rexetin,Seroxat,Xetanor)

przez hubisz 27 lut 2012, 01:12
A czy biegunka moze byc objawem brania Paxtinu czy to raczej malo prawdopodobne?
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
26 lut 2012, 00:02

PAXTIN(Paroksetyna-ParoGen,Rexetin,Seroxat,Xetanor)

przez Maciej farmaceuta 27 lut 2012, 03:05
Bardzo prawdopodobne,wszystkie SSRI mogą zwiększać pasaż żołądkowo-jelitowy,szczególnie na początku.
Posty
359
Dołączył(a)
22 sty 2012, 03:15

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości

Przeskocz do