PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

Avatar użytkownika
przez Spooky 23 sty 2012, 15:54
sorensen, u mnie identycznie było na paro. identycznie...


Brał ktoś z was paro i esci przez dłuższy okres? Jeśli tak, to jak byście porównali te 2 leki? Po paro totalna anhedonia, zero motywacji, zero działania pro-społecznego. Czy jeśli tak zaaragowałem na paro, to podobnie może być z esci? Jeśli zdecydowałbym się na ten lek...
Mój lekarz powiedział, że najwięcej ''cudownych uzdrowień'' miał po esci. Stąd się zastanawiam...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
686
Dołączył(a)
10 sty 2012, 23:43

odstawianie xetanoru

przez maniek266 24 sty 2012, 16:07
Witam wszystkich forumowiczow,mam na imie mariusz mam 31lat.rok temu zdiagnozowano u mnie ataki paniki,wczesniej wogole nieslyszalem o takiej chorobie,przezywalem katusze,myslalem ze umieram,latalem od lekarza do lekarza,serce jak dzwon,wyniki super a ja wciaz umieralem..
no ale wracajac do sedna...takze po roku czasu przyjmowania xetanoru zaczalem znowu zle sie czuc,bylem juz na dawce 60mg(3tab).cykl zaczelem od 10mg i zwiekszalem w razie pogorszenia.teraz odstawiam lek,biore 10mg co 2gi dzien.
czuje sie strasznie,calkowita apatia,chyba nawet wygrana w totka nieucieszylaby mnie!mam straszne chustawki nastroju,od euforii po calkowitego dola...
jestem na zwolnieniu chorobowym,za miesiac mam wrocic do pracy i strasznie sie boje czy dam rade,dodam ze jestem marynarzem.zamiast poprawy narazie czuje pogorszenie...
prosze o jakies wskazowki,czy to normale?czy to wkoncu sie skonczy?chce byc normalny!!!mam piekna zone,2ke wspanialych dzieci,a powiem wam ze czesto nawet niechce mi sie z nimi rozmawiac,to straszne....
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
24 sty 2012, 15:50

odstawianie xetanoru

przez Tukaszwili 24 sty 2012, 19:33
To zupełnie normalne przy odstawianiu mocnego leku. Sam jestem w trakcie odstawianiu Lorafenu, pierwsze 4 dni kiedy zostałem zmuszony do brania jedynie pół tabletki na dzień były katorgą. Co chwila ataki płaczu, paniki, połykałem serce - takie chujowe uczucie, chore przemyślenia egzystencjalne. Teraz jest trochę lepiej ale wciąż chodzę spięty jednak mogę funkcjonować. Myślę, że spokojnie za miesiąc będzie już z Tobą dobrze ;) niestety wszelakie leki uspakajające czy antydepresanty są cholernie mocne i często łatwo się od nich uzależnić. Także taki efekt odstawiania jest normalny.

-- 24 sty 2012, 18:35 --

Ale oczywiście możesz w razie czego spytać specjalistę, bo ja jedynie mogę doradzić. Mnie moja pani lekarz ostrzegała, że kiedy będę odstawiał lek - mój stan może ulec tymczasowemu pogorszeniu.
Offline
Posty
556
Dołączył(a)
08 gru 2011, 21:07
Lokalizacja
Gdynia

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

odstawianie xetanoru

przez maniek266 24 sty 2012, 20:02
uff niepowiem,pocieszyles mnie,no w tej chwili np.czuje prawie normalnie,z rana koszmar,i takie uczucie przepelnionej glowy..tydzien temu zszedlem z dawki a rozpisane mam do 17go lutego,jeszcze ten tydzien 20mg co 2 dni a pozniej 3tyg 20mg co 3ci dzien.moja doktorka mowi ze bedzie dobrze.ale czasem mysle ze zwariuje juz nazawsze hehe,w tej chwili sie z tego smieje,ale z rana niebylo mi do smiechu.
Wlasciwie to objawow nerwicy niemam takich jak lęki,dusznosci,kolatanie serducha..
tylko ta deprechaaaa,no mowie Ci apatia do kwadratu.
Tez mysle ze to skutki odstawienia,zwlaszcza ze jechalem na grubej dawce 60mg!zreszta doktorka mowila ze moze byc niezaciekawie w tym czasie.mam xanax ,szamam czasem po pol tabletki jak juz dól jest niedozniesienia,ale niechce naduzywac tego bo uzaleznia.
no dobra..troche sie rozpisalem...dzieki za slowa otuchy
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
24 sty 2012, 15:50

odstawianie xetanoru

przez Tukaszwili 24 sty 2012, 21:26
Spoko, nie ma problemu, po to jest to forum :P abyśmy trwali i zwalczali chorobę dzięki wspólnej pomocy :P
Offline
Posty
556
Dołączył(a)
08 gru 2011, 21:07
Lokalizacja
Gdynia

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

przez tequilla 27 sty 2012, 16:48
Witajcie. Mam za sobą kilkumiesięczną przygodę z parogenem. Po wyczytaniu opowieści różnych użytkowników - bałam się tego leku jak ognia i długo zwlekałam z początkiem terapii. Okazało się, że niesłusznie. Początkowo brałam 1/2 tabletki przed południem. Po 1,5 tygodnia 1 tabletkę, potem po ok. miesiącu 2 tabletki dziennie. Nie wiem czy ktoś miał podobne efekty uboczne: przed terapią nie miałam problemów ze snem - spałam dość dużo i dobrze - w trakcie - w nocy 3-4 razy wstawanie do toalety (po zwiększeniu dawki do 2 tabletek 5-6 razy!!!). To nie dawało mi żyć. Poza tym rano - wstawałam bez problemu - ale czułam się jakbym w ogóle nie spała - jak takie zombie. Na dodatek - zawsze miałam fajne i kolorowe sny - po parogenie rzadko mi się coś śniło. Po zwiększeniu dawki do 2 tabletek dziennie - lęki nie ustąpiły, nasiliły się jedynie skutki uboczne. Uważam więc, że ten lek nie przyniósł mi żadnej korzyści - kilka miesięcy eksperymentu. Jutro zaczynam z nowym lekiem - fluanxol. Podobno na efekty nie trzeba czekać aż tak długo jak w przypadku parogenu.
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
27 sty 2012, 16:26

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

Avatar użytkownika
przez namiestnik 27 sty 2012, 18:42
Mi akurat pomógł. I pomaga nadal. Choć nie jest to poziom życia jaki można by zaakceptować.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

przez kasienkaa_85 31 sty 2012, 00:45
Oooo tak, po paroksentynie chodzi się często do toalety - dlatego że wzmaga pragnienie, u mnie często wzmagało się wieczorem. A co do snów to ja miałam odwrotnie - jak brałam to co noc miałam dziwne sny. Teraz już odstawiam bo jest ok i mam nadzieję, że w związku z tym nie będę miała nowych skutków ubocznych.
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
19 paź 2011, 22:17

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

Avatar użytkownika
przez slow motion 02 lut 2012, 09:19
Ja wczoraj zaczęłam moją przygodę z parogenem. 20 mg na dzień. Wcześniejszy lek nie skutkował. Po jednej tabletce czułam nudności, ale piję dużo wody niegazowanej z cytryną i to trochę łagodzi to uczucie.
___________________

▪█─────█▪
Avatar użytkownika
Offline
Erithacus rubecula
Posty
9658
Dołączył(a)
15 sty 2012, 17:33
Lokalizacja
Czyściec

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

Avatar użytkownika
przez Tajemnica 02 lut 2012, 09:41
Hej! Ja dzisiaj wracam do mojego leku. Poprzednio zdziałał cuda i po 6mc go odstawiłam niestety po kolejnych 2/3 mc wszystko wróciło a po kolejnych koszmarnych miesiącach ja wróciłam do psychiatry. Zaczynam od pół tabletki a do tego mam przepisany propranolol 2 do 3 razy dziennie po 1 tabletce. Mam wątpliwości czy nie za dużo tych leków ?
„ W swoim życiu przeżyłam wiele, wiele tragedii – większość z których nigdy się nie wydarzyła. "
Avatar użytkownika
Offline
Posty
76
Dołączył(a)
18 lis 2010, 15:11

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

Avatar użytkownika
przez namiestnik 02 lut 2012, 11:19
slow motion, a co miałeś wcześniej?

Tajemnica, powodzenia!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

Avatar użytkownika
przez slow motion 02 lut 2012, 11:31
namiestnik, miałam citabax 20. Podobno jeden z silniejszych na lęki, a mnie się one nasiliły. Zobaczymy jak parogen zadziała.
___________________

▪█─────█▪
Avatar użytkownika
Offline
Erithacus rubecula
Posty
9658
Dołączył(a)
15 sty 2012, 17:33
Lokalizacja
Czyściec

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

Avatar użytkownika
przez Tajemnica 03 lut 2012, 09:25
namiestnik napisał(a):slow motion, a co miałeś wcześniej?

Tajemnica, powodzenia!

Dzięki :* Na razie mam tylko lekkie mdłości ale boje się co będzie jak wskoczę na całą tabletkę.
„ W swoim życiu przeżyłam wiele, wiele tragedii – większość z których nigdy się nie wydarzyła. "
Avatar użytkownika
Offline
Posty
76
Dołączył(a)
18 lis 2010, 15:11

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

Avatar użytkownika
przez slow motion 03 lut 2012, 09:43
Tajemnica,
po pół tabletki?Ja biorę całą i też mam,na szczęście lekkie. Za to wczoraj cały dzień przeleżałam w łóżku.Nie miałam siły.
___________________

▪█─────█▪
Avatar użytkownika
Offline
Erithacus rubecula
Posty
9658
Dołączył(a)
15 sty 2012, 17:33
Lokalizacja
Czyściec

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości

Przeskocz do