PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

SEROXAT (Paroksetyna-Parogen,Paxtin,Rexetin,Xetanor)

przez Miss Worldwide 08 gru 2011, 14:30
no jak jest ok to nie zwiekszaj, jak wroci to zwieksz. normalnie to ze 3 tyg i czuje sie poprawe ale to nie jest tak,, ze 3 tyg i juz czujemy sie super tylko po 3 tyg dopiero zaczyna swoje dzialanie wiec trezba dac mu wiecej czasu bo do 3 tyg to w ogole nie dziala a nawet w wiekszosci przypadkow to pogarsza stan. ja sie czulam okropnie przez pierwsze 3 tyg i na seroxacie i na tym teraz. teraz po miesiacu objawy uboczne ustapily i lek powoli zaczyna dzialac, ale tzreba dac mu czas. ja swoj nowy lek biore niecaly miesiac i jest troche lepiej juz w moich myslach ale nie jest to jeszcze dzialanie jakie powinno byc.
http://www.youtube.com/watch?v=XiCrniLQGYc


Pristiq 100mg
Lorazepam okolo 3-4mg na dobe, staram sie teraz aschodzic powoli, doszlam do 2.5mg
Tramadol na bol. Staram sie nie brac, chyba ze juz mocno kregoslup boli

Wczesniej: rozne benzo, seroxat, wenla, duloksetyna.
Offline
Posty
880
Dołączył(a)
02 sty 2006, 03:39
Lokalizacja
Alicante/Szczecin

SEROXAT (Paroksetyna-Parogen,Paxtin,Rexetin,Xetanor)

przez beatka09081987 11 gru 2011, 14:53
właśnie jest lepiej, tak jakbym z tygodnia na tydzien czuła poprawe, wczoraj naprzykład miałam "atak" ale to juz nie taki jak wczesniej tylko łagodnie chwila i wszystko przeszło, tak ogólnie to tylko gorące prądy przeszły po ciele...
jedynie jeszcze mam obawy przed czyms, przed wyjsciem np, pierwsza mpja mysl to czy nic sie nie stanie....
poczekam jeszcze, jak nie bedzie poprawy to zwieksze i juz
Offline
Posty
32
Dołączył(a)
08 gru 2009, 19:55

SEROXAT (Paroksetyna-Parogen,Paxtin,Rexetin,Xetanor)

przez yrc 19 gru 2011, 22:21
Mam pytanie, przeszły Wam po seroxacie problemy z sercem? Nierówne bicie, szybkie bicie, kołatanie itp, oczywiście jeśli ktoś takie odczuwał.
yrc
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
07 paź 2011, 18:04

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Połączenia leków.

Avatar użytkownika
przez ann_bijoch 30 gru 2011, 00:52
Hej. CHciałam zapytać o wasze samopoczucie po Parogenie? Ja biorę od 6 dni i kiepsko się po nim czuję. Na razie tylko pół tabletki ale dalej chyba nie dam rady. Mam koszmarne nudności... Można odstawić tak po prostu? Pomocy!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
165
Dołączył(a)
01 gru 2011, 01:21

XETANOR(Paroksetyna-ParoGen,Paxtin,Seroxat,Paromerck,Rexetin

przez honorrrata 30 gru 2011, 01:08
Witajcie :)

Kilka miesięcy temu napisałam po raz pierwszy na forum, przywitałam się i postanowiłam,że poradzę sobie samodzielnie. Jak się skończyło możecie się domyślić sami :roll:

Psychiatra przepisał mi 10 mg Xetanoru dziennie, rano do śniadania. Oczywiście naczytałam się wypowiedzi na forach i teraz jestem jeszcze bardziej nerwowa niż przed wizytą, chociaż sama nie wierzę, że to możliwe.

Mam do Was kilka pytań, próśb o poradę. Będę bardzo wdzięczna za każdą odpowiedź.

- 23 stycznia zaczyna mi się sesja, mam zamiar łykać xetanor 1 stycznia. Boję się, że objawy uboczne nie dadzą mi się przygotować do sesji, że wszystko oleję. Z drugiej strony mam też nadzieję, że może zacznie działać do tej pory, a bardzo boję się, że podczas egzaminów nie dam rady, stres mnie dobije.

- W lutym mam się zgłosić do psychiatry, a pod koniec stycznia zaczynam terapie. Wiem, że terapia bez leków wiele w tej sytuacji nie da, no ale martwią mnie te egzaminy...

- Stres odreagowuję jedząc. Mam nadzieję, że z jednej strony- uspokojenie się pozwoli mi powstrzymać ten nawyk, z drugiej- boję się, że przytyję jeszcze bardziej (były takie wypowiedzi).

No i nie wiem co z tym zrobić, z jednej strony czuję, że bez względu na wszystko muszę wreszcie zacząć pokonywać stres- z drugiej- co jak będzie gorzej?

Dziękuję bardzo, jesli ktoś to przeczytał :smile:
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
14 wrz 2011, 00:23

XETANOR(Paroksetyna-ParoGen,Paxtin,Seroxat,Paromerck,Rexetin

Avatar użytkownika
przez Adamo1 30 gru 2011, 01:16
10 mg to mała dawka, nie ma się co stresować. Co do tycia to musisz trzymać dietę przy antydepresantach, niestety.


Niestety moi drodzy, mnie ten lek nie pomógł. Ładowałem 40 mg przez ponad 2 miesiące.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
58
Dołączył(a)
29 gru 2011, 14:00

ParoGen - pocenie sie i wysypka

Avatar użytkownika
przez ann_bijoch 30 gru 2011, 01:17
Hej. CHciałam zapytać o wasze samopoczucie po Parogenie? Ja biorę od 6 dni i kiepsko się po nim czuję. Na razie tylko pół tabletki ale dalej chyba nie dam rady. Mam koszmarne nudności... Można odstawić tak po prostu? Pomocy!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
165
Dołączył(a)
01 gru 2011, 01:21

XETANOR(Paroksetyna-ParoGen,Paxtin,Seroxat,Paromerck,Rexetin

Avatar użytkownika
przez ann_bijoch 30 gru 2011, 01:18
Hej. CHciałam zapytać o wasze samopoczucie po Parogenie? Ja biorę od 6 dni i kiepsko się po nim czuję. Na razie tylko pół tabletki ale dalej chyba nie dam rady. Mam koszmarne nudności... Można odstawić tak po prostu? Pomocy!
Ostatnio edytowano 30 gru 2011, 02:10 przez *Monika*, łącznie edytowano 2 razy
Powód: przeniesiono z działu Leki
Avatar użytkownika
Offline
Posty
165
Dołączył(a)
01 gru 2011, 01:21

XETANOR(Paroksetyna-ParoGen,Paxtin,Seroxat,Paromerck,Rexetin

przez clone 30 gru 2011, 01:25
Wystarczyło to napisać w głównym temacie o leku, a nie w kilku...

Tu ludzie opisują swoje doświadczenia, proszę:
topic6972.html
xetanor-paroksetyna-parogen-paxtin-seroxat-paromerck-rexetin-t6972.html
Offline
Posty
256
Dołączył(a)
06 kwi 2011, 08:58

XETANOR(Paroksetyna-ParoGen,Paxtin,Seroxat,Paromerck,Rexetin

przez honorrrata 30 gru 2011, 01:58
Adamo1 napisał(a):10 mg to mała dawka, nie ma się co stresować. Co do tycia to musisz trzymać dietę przy antydepresantach, niestety.

Niestety moi drodzy, mnie ten lek nie pomógł. Ładowałem 40 mg przez ponad 2 miesiące.


Trzymam kciuki za to, żeby inny lek okazał się być bardziej skuteczny :)

Jeśli nie ma się co stresować to dobrze. Mam nadzieję, że dam sobie radę z wielogodzinną nauką mimo tych objawów ubocznych.
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
14 wrz 2011, 00:23

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

Avatar użytkownika
przez ann_bijoch 30 gru 2011, 10:32
Od tygodnia biorę pół tabletki Parogenu i czuję się kiepsko. Mam zawroty głowy, jestem osłabiona i bez przerwy mam nudności. Przez to wszystko nie wychodzę z domu i w sumie nasila to moje lęki, które związane są z emetofobią. Powinnam je odstawić?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
165
Dołączył(a)
01 gru 2011, 01:21

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

Avatar użytkownika
przez Muse 06 sty 2012, 14:14
Ja bym radził jeszcze trochę poczekać zanim paroksetyna zaskoczy. W tym momencie biorę 40mg dziennie i czuję się w porządku, nie licząc kołatań serca raz na jakiś czas. Owszem, lęki mam dalej, ale to praca na psychoterapię. Leki nic do końca nie załatwią. Pomimo tego odkąd biorę ten lek nie mam prawie w ogóle objawów sonatycznych co pozwoliło mi w końcu na wyjście z domu i otworzenie się do ludzi (agorafobia i lęk przed ludźmi to moje największe problemy). Wcześniej brałem anafranil po którym czułem się okropnie, aż w końcu lekarz trafił z paroksetyną i jestem mu za to naprawdę wdzięczny.
Pray to your god, open your heart
Whatever you do, don't be afraid of the dark
Cover your eyes, the devil's inside.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
217
Dołączył(a)
09 cze 2011, 22:27
Lokalizacja
Kraków

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

przez sorensen 08 sty 2012, 13:19
Biorę to cholerstwo 10 dzień. Najpierw przez 4 dni pół tabletki, potem całą. Umiarkowane efekty uboczne typu osłabienie, senność, nudności.......ale poza tym wszystko jest tak samo. Czy ten lek zacznie jakoś działać na mnie w końcu? Nie czuję się za dobrze, a przecież trzeba chodzić do pracy:(
Offline
Posty
271
Dołączył(a)
28 lis 2007, 01:02

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

Avatar użytkownika
przez ann_bijoch 08 sty 2012, 16:05
Ja odstawiłam po tygodniu parogen, bo nie dałam rady, czułam się koszmarnie, bez przerwy nudności, z tego wszystkiego nic nie jadłam... Teraz czekam na wizytę u lekarza za jakiś czas i pogadam z nim o zmianie leków czy coś... Ale póki co - nie biorę ich już 10 dni i jestem bardzo spokojna, nie mam ataków paniki, jest o wiele lepiej niż przed braniem parogenu :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
165
Dołączył(a)
01 gru 2011, 01:21

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości

Przeskocz do