PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

przez Garosso 26 wrz 2011, 14:19
Wiem wiem, nie krytykujcie mnie bo pierwszy raz spotykam się z takimi lekami i każda dolegliwość mnie niepokoi. Czasami dochodzą do tego nudności. Jesteście pewni że te objawy nie są niebiezpieczne i niepokojące?
Offline
Posty
23
Dołączył(a)
23 sie 2011, 16:21

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

przez clone 26 wrz 2011, 14:25
Jeśli taki stan będzie utrzymywał się dalej, proponuję zmianę leku, ale daj sobie jeszcze 2 tygodnie na rozkręcenie obecnego.
Offline
Posty
256
Dołączył(a)
06 kwi 2011, 08:58

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

przez shinobi 26 wrz 2011, 14:25
Garosso, pewność to może mieć lekarz, ale z mojego doświadczenia wynika, że ból głowy, czy nudności przy kontakcie z antydepresantami są dość częste. Nie pamiętam, jak reagowałem na paroksetynę, bo brałem ją ze 4 lata temu, ale pewnie coś tam mi się działo.
Offline
Posty
2481
Dołączył(a)
31 lip 2011, 22:09

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

przez uzytkownik 26 wrz 2011, 14:27
Zespołu serotoninowego byś nie dostał po 2 miesiącach. Takie rzeczy można dostać na samym początku leczenia lub przy zmianie leku (schodzenie z jednego jednocześnie włączając drugi).
uzytkownik
Offline

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

przez Garosso 26 wrz 2011, 14:33
"Najgorsze" jest to że po Paro samopoczucie mi się poprawiło (diagnoza zaburzenia lękowe) i znowu zaczęło być normalnie. Problem był tylko z odstawieniem Zomirenu 0,5mg ale też dałem radę i gdzieś od 2tyg. już nie biorę ;) Dlatego nie chciałbym zmieniać leku i znowu zaczynać wszystko od początku...
Offline
Posty
23
Dołączył(a)
23 sie 2011, 16:21

SEROXAT (Paroksetyna-Parogen,Paxtin,Rexetin,Xetanor)

przez on23 28 wrz 2011, 18:53
Lek dobrze tolerowany przez moj organizm skutków uboczny jako takich nie ma prócz jednym, a mianowicie spadek libido, no i dluuuzsza droga do erekcji to tyle chyba na temat tego leku a stosuje juz go od 3 lub 4 miesiecy
Chciałem Ci powiedzieć tyle o tęsknocie o samotności o wspomnień potopie. O tym wszystkim czego mi brakuje i o pustce którą teraz czuje
Offline
Posty
223
Dołączył(a)
18 maja 2011, 16:58
Lokalizacja
zachodniopomorskie, lubuskie

SEROXAT (Paroksetyna-Parogen,Paxtin,Rexetin,Xetanor)

przez Madzialenka 06 paź 2011, 19:18
Witam! Jak odstawialiście seroxat? W jakich dawkach?
Offline
Posty
422
Dołączył(a)
07 kwi 2009, 14:00

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

przez Ewuch 07 paź 2011, 13:05
Hej to znowu ja. Po 3 miesiącach brania Parogenu mój lekarz zmienił mi lek na Seronil. W związku z tym mam proste pytanie, co o tym sądzicie? :P
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
15 lip 2011, 11:52

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

przez Misiek_NL 07 paź 2011, 15:03
Ja zmieniałem seronil na xetanor... i pozytywnie ;)
Misiek_NL
Offline

SEROXAT (Paroksetyna-Parogen,Paxtin,Rexetin,Xetanor)

przez yrc 07 paź 2011, 18:07
Własnie odebrałam lek i tak siedzę i patrzę i myśle, brać, nie brać?
yrc
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
07 paź 2011, 18:04

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

przez Ewuch 09 paź 2011, 10:14
Z tym że nie powiedział nic o jakimś odstępie czasu pomiędzy tymi lekami, tylko skończy się niedługo parogen i mam brać już seronil. Nie uważacie to za dziwne?
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
15 lip 2011, 11:52

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

przez Michuj 09 paź 2011, 15:06
Nie uważacie to za dziwne?

Nie. Nie ma potrzeby czekania.
Michuj
Offline

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

przez Ewuch 09 paź 2011, 18:04
W takim razie dobrze wiedzieć :) Myślałam, że może powoli muszę odstąpić jeden lek by zacząć brać drugi ;)
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
15 lip 2011, 11:52

Odstawienie leku Seroxat

przez Kalunia24 11 paź 2011, 13:15
Witam, mam pewien problem, 3 miesiące temu zaczęłam brać seroxat w połowie brania leku uświadomiłam sobie, że nie chce się faszerować lekami, że wogóle ich nie potrzebuje przychodziła mi taka myśl ( co ja do cholery robię) i stwierdziłam, że lek odstawie sama, nie czytałam wcześniej na forum o skutkach ubocznych i po całej tabletce odstawiłam lek czułam się potwornie najpierw dopadł mnie silny ból brzucha do tego wymioty, biegunka, leżałam całymi dniami w łóżku i silnymi zawrotami głowy, do tego koszmary nocne it.p po trzech dniach odstawienia skonsultowałam to z moim lekarzem kazała mi brać dalej ( nie powiedziałam jej że chce odstawić lek głupio mi było ) noi zaczęłam z powrotem go brać, postanowiłam odstawić go stopniowo najpierw pół tabletki przez tydzień póżniej ćwierć tabletki przez tydzień i niestety objawy powróciły...nie chce isć juz do mojej lekarki tak mi głupio... nie wiem co mam robić
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
11 paź 2011, 12:51

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do