PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

SEROXAT (Paroksetyna-Parogen,Paxtin,Rexetin,Xetanor)

przez Madzialenka 04 wrz 2011, 18:40
Witam! Od 6 tygodni zażywam seroxat20mg na zaburzenia lękowe a głównie na derealizację. Myslałam, ze juz mi przechodzi, bo ostatni tydzień czułam się bardzo dobrze, ale od wczoraj znów wszystko wróciło: brak energii,dd, mdłości i straszne dreszcze bez gorączki. Co moze byc tego przyczyną Czy lek nie działa?
Offline
Posty
422
Dołączył(a)
07 kwi 2009, 14:00

SEROXAT (Paroksetyna-Parogen,Paxtin,Rexetin,Xetanor)

Avatar użytkownika
przez Paranoja 04 wrz 2011, 18:56
kapitankakao, ja zeszłam z dnia na dzień czego nikomu nie polecam i najgorszemu wrogowi nie życzę tego co ja wtedy przeżywałam. Oczywiście do przeżycia, ale to była głupota. A zrobiłam to tylko dlatego, że skończyły mi się leki, nie miałam jak iść po receptę i stwierdziłam, że generalnie już mi lepiej więc nie potrzebuję leków.

Miałam potworne brainzapsy, pociłam się masakrycznie w nocy (rano mogłam wykręcać koszulę), byłam straszliwie rozdrażniona, niszczyłam to co mialam pod ręką jak mnie cos wkurzyło. Ale na szczęście minęło gdzieś po hmm 2-3 miesiącach.


Tak szczerze mówiąc to wróciłabym do seroxatu.
Włączam tryb ninja jak jestem sam w domu i sprawdzam wszystkie pokoje czy przypadkiem gdzieś nie czeka na mnie seryjny morderca.
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1933
Dołączył(a)
10 gru 2009, 08:07

SEROXAT (Paroksetyna-Parogen,Paxtin,Rexetin,Xetanor)

przez Madzialenka 07 wrz 2011, 21:15
Od 6 tygodni biorę Seroxat i źle się czuję fizycznie: bóle głowy, mdłości,dreszcze, ogólne rozbicie. Czy to może być od leku?
Offline
Posty
422
Dołączył(a)
07 kwi 2009, 14:00

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

SEROXAT (Paroksetyna-Parogen,Paxtin,Rexetin,Xetanor)

przez adamo_ 08 wrz 2011, 11:54
Może. Po 6 tygodniach powinno już działać (i dawno powinny minąć efekty uboczne), rozważ przy kolejnej wizycie zmianę leku z lekarzem.
adamo_
Offline

SEROXAT (Paroksetyna-Parogen,Paxtin,Rexetin,Xetanor)

przez 19_latek 09 wrz 2011, 19:07
Po dluzszym braniu macie jakies skutki uboczne? Np gorsze widzenie, slabsza pamiec itp?

Wlasnie nie wiem czy od tego ale mam duzo gorszą pamiec teraz, dodatkowo obraz mi sie czesto rozmywa jak patrze na komputer, ksiazke itp, i to niezalezne jest od odleglosci. Tak mam tylko w niektorych dniach, niekiedy mam idealny wzrok.


Mozliwe ze to przez 2 letnie branie parogenu w dawce 40mg dziennie?
19_latek
Offline

SEROXAT (Paroksetyna-Parogen,Paxtin,Rexetin,Xetanor)

przez adamo_ 10 wrz 2011, 11:40
Możliwe (działa antycholinergicznie).

Ja zaczynam 4 tydzień. Jeszcze nie ma pełni działania, łzy mi poleciały jak oglądałem fotki mojego starego psa.
adamo_
Offline

SEROXAT (Paroksetyna-Parogen,Paxtin,Rexetin,Xetanor)

przez fobcia 20 wrz 2011, 15:24
Też zrobiłam się zapominalska,ale mieszczę sie w tzw.granicach przyzwoitości i chyba nie zagrażam otoczeniu,hehe.Poza tym to pikuś w porównaniu,jakie korzyści daje paroksetyna:)Pozdrawiam
Offline
Posty
36
Dołączył(a)
03 kwi 2011, 22:18
Lokalizacja
Gdańsk

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

przez TakaSobieJednaJA 22 wrz 2011, 14:23
a czy czuliście się na początku sennie i słabo oraz mieliście problemy z koncentracją? biorę parogen 9 dzień i czuje się jakbym nie spała całą noc :(
Posty
24
Dołączył(a)
07 wrz 2011, 13:50

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

Avatar użytkownika
przez Sweety 23 wrz 2011, 22:05
WItam ! Biorę Paroxetynę od kilku lat,ostatnio na jesień mi się bardzo pogarsza samopoczucie i dr zlecił mi podwójną dawkę czyli 20 mg rano i 20 mg wieczorem,jestem jednak bardzo zapracowaną osobą i zapominam o tej wieczornej tabletce,czy mogę wziąść po prostu 2 tabl paroxetyny 20 mg rano ??? Czy jest Paroxetyna 40 mg ???
ŻYĆ W LĘKU TO ŻYĆ POŁOWICZNIE!!!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
138
Dołączył(a)
23 cze 2006, 21:08

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

Avatar użytkownika
przez niuzq 24 wrz 2011, 17:51
Sweety bierzesz od kilku lat??
Ja pierwszy raz dosałam Paro dwa lata temu bo psychoterapia nie wchodziła w gre, byłam w takim stanie że tylko pogorszyła była sprawę... Brałam ok. pół roku 20mg/dzień - dla tych co dopiero zaczynają: u mnie ciężkie były pierwsze 3-5 dni ale po tygodniu jak uboki przeszły łaziłam z bananem na mordzie i zaczęłam ogarniać swoje życie :)
Niestety po roku od całkowitego odstawienia znowu zjazd i załamka. Lęki, fobia społeczna no i deprecha. Znowu paro 20mg/dzień. Na dodatek szukanie nowego psychola bo poprzedni to konował którego interesi tylko kasa. Ale udało się. Znalazłam ludzkiego doka i poszłam na grupową. Szału po niej nie ma ale teraz wiem, że na indywidualną muszę iść 'czysta'.
No i tu pojawił się problem. Wiem że za każdym razem organizm inaczej reaguje, ale takich odstawiennych jak teraz nie miałam. Zawroty głowy i skoki energii ze speeda na totalny zamuł. Mam dość. Sweety jesteś doświadczony po tylu latach. Podpowiesz coś na odstawienne uboki?? Dzienx
Jestem, ale jakby mnie nie było...

GG: 6028836
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
10 sie 2011, 02:02

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

Avatar użytkownika
przez Sweety 24 wrz 2011, 20:16
NIUZQ ja jestem na lekach dokładnie od 10 lat !!! Przeszłam wiele psychoterapii,jedne mniej skuteczne,inne bardziej,leki też miałam różne jak i lekarzy,prób całkowitego odstawienia leków było niewiele jak do tej pory,długo bez nich nie wytrzymywałam,zaledwie kilka miesięcy,nawet nie pół roku,takie odczucia jak zawroty głowy i totalny spadek energii,znam doskonale,tyle że nic na to nie potrafię poradzić niestety,bo jest to cholernie ciężko przetrwać,ja po prostu wracałam do leków,jedna profesorka neurologii powiedziała że są ludzie którzy po prostu do końca życia muszą być na antydepach i ja najprawdopodobniej się do nich zaliczam,chyba brakuje mi tej serotoniny;),
a może za dużo przeżyć traumatycznych...także sorry ale nie bardzo pomogę,jestem z tych którzy bez antydepów ani rusz NIESTETY ! POZDRAWIAM CIEPŁO !!!
ŻYĆ W LĘKU TO ŻYĆ POŁOWICZNIE!!!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
138
Dołączył(a)
23 cze 2006, 21:08

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

przez Garosso 26 wrz 2011, 14:08
Zespół serotoninowy?
Witam. Od 2 miesięcy biorę Parogen raz dziennie 20mg. Od paru dni boli mnie głowa, nie cały czas ale często uderza mnie ból i zastanawiam się czy mogą to być objawy zespołu serotoninowego? Śpię normalnie ale martwi mnie ten ból. Naczytałem się trochę i naprawdę się obawiam... ;/
Ostatnio edytowano 26 wrz 2011, 21:58 przez *Monika*, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono z w/w wątkiem z uwagi na treść Twojego postu
Offline
Posty
23
Dołączył(a)
23 sie 2011, 16:21

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

przez shinobi 26 wrz 2011, 14:12
Za dużo się zastanawiasz, a to nigdy człowiekowi dobrze nie robi. Ból głowy pewnie niedługo minie, dla pewności pogadaj sobie o tym z lekarzem, jesli masz taką możliwość.
Offline
Posty
2481
Dołączył(a)
31 lip 2011, 22:09

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

przez coma 26 wrz 2011, 14:15
to nie jest zespół serotoninowy, chyba właśnie za mało się naczytałeś i nie wiesz co to jest, to jest zespół objawów a u Ciebie występuje tylko ból głowy; pogadaj z lekarzem na ten temat, ale nie martw się na zapas
coma
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider], Google Ads [Bot] i 30 gości

Przeskocz do