PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

SEROXAT (Paroksetyna-Parogen,Paxtin,Rexetin,Xetanor)

przez Miss Worldwide 03 sie 2011, 15:16
Madzialenka, hehhee, mialam taka, ze nieraz jak mi sie na cale cialo rzucila to nie moglam po schodach zejsc. przepisywali depakine, propranolan czy jak sie nazywa, ale ja nie bralam bo depakine na epilepsje a ten propranolan to wbijal mnie w siedzenie. spowalnial bicie serca i czulam sie jak wbita w fotel. rece to mi sie bez przerwy trzesly tak, ze nie moglam nic napisac czy nawet na komorce smsa. musialam druga reka przytrzymywac. nie przechodzilo z czasem wcale ale sie przyzwyczailam, jak przestalam brac to telepawki przeszly...
http://www.youtube.com/watch?v=XiCrniLQGYc


Pristiq 100mg
Lorazepam okolo 3-4mg na dobe, staram sie teraz aschodzic powoli, doszlam do 2.5mg
Tramadol na bol. Staram sie nie brac, chyba ze juz mocno kregoslup boli

Wczesniej: rozne benzo, seroxat, wenla, duloksetyna.
Offline
Posty
880
Dołączył(a)
02 sty 2006, 03:39
Lokalizacja
Alicante/Szczecin

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

Avatar użytkownika
przez sadi31 06 sie 2011, 15:52
hej
mam pytanko odnosnie paro
do ilu maxymalnie mozna zwiekszyc dawke
u mnie zaczynalem od 10
teraz biore 40
i czuje ze to wraca
az sie boje do czegfo dojdzie jak przekrocze dawke zakazana i np wszystko wróci

druga sprawa co moze wplywac na to ze nagle ten stan po paro- czyli ten dobry nastrój fajne podejscie do zycia
któregos dnia sie po prostu konczy i wracaja leki , obawy, zły nastrój
co moze byc powodem takich nawrotów

przeciez paro nie uzaleznia wiec organizm sie nie przyzwyczaja
o co tu chodzi
Avatar użytkownika
Offline
Posty
363
Dołączył(a)
25 maja 2009, 19:29
Lokalizacja
Warszawa

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

Avatar użytkownika
przez NoMoreDepression 08 sie 2011, 16:48
Znowu nie wiem czy zjadlem rano tabletke czy nie. Jak ja tego nie nawidze :/ Bardziej mnie denerwuje tylko po raz kolejny zepsuty samochod.
Posty
155
Dołączył(a)
15 lis 2008, 17:55

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

XETANOR(Paroksetyna-ParoGen,Paxtin,Seroxat,Paromerck,Rexetin

przez gdynianin 08 sie 2011, 18:12
witam lecze sie od dobrych kilku lat , bralem juz rozne leki , ostatnio afobam i luxete i bylo w miare ok. od dwoch tygodni poczulem sie gorzej , bole glowy , jakby korki w uszach , zamulony itp. lekarz dodal mi xetanor ale na razie nie ma poprawy . sam sobie reguluje leki bo juz nie wiem czy brac wiecej czy mniej , jakie wy macie objawy i co wam pomaga .pozdrawiam J
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
08 sie 2011, 18:03

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

Avatar użytkownika
przez *Monika* 08 sie 2011, 18:58
sadi31 napisał(a):druga sprawa co moze wplywac na to ze nagle ten stan po paro- czyli ten dobry nastrój fajne podejscie do zycia
któregos dnia sie po prostu konczy i wracaja leki , obawy, zły nastrój
co moze byc powodem takich nawrotów

przeciez paro nie uzaleznia wiec organizm sie nie przyzwyczaja
o co tu chodzi

Bo leki to niestety nie wszystko.
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Główny Moderator
Posty
18813
Dołączył(a)
16 paź 2009, 19:20
Lokalizacja
Ślązaczka z krwi i kości

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

przez Misiek_NL 09 sie 2011, 01:42
NoMoreDepression napisał(a):Znowu nie wiem czy zjadlem rano tabletke czy nie. Jak ja tego nie nawidze :/ Bardziej mnie denerwuje tylko po raz kolejny zepsuty samochod.


Czasem mam tak samo.. Heh.. Ale po jakimś czasie sobie przypominam ;)
Misiek_NL
Offline

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

przez Michuj 11 sie 2011, 08:20
Monika1974 napisał(a):
sadi31 napisał(a):druga sprawa co moze wplywac na to ze nagle ten stan po paro- czyli ten dobry nastrój fajne podejscie do zycia
któregos dnia sie po prostu konczy i wracaja leki , obawy, zły nastrój
co moze byc powodem takich nawrotów

przeciez paro nie uzaleznia wiec organizm sie nie przyzwyczaja
o co tu chodzi

Bo leki to niestety nie wszystko.


W zależności od stanu. Czasami to jedyne wyjście.
Michuj
Offline

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

Avatar użytkownika
przez *Monika* 11 sie 2011, 10:39
Michuj napisał(a):W zależności od stanu. Czasami to jedyne wyjście.

Czasami tak, na poczatku by względnie funcjonować. Ale gdy leki nie pomogą, trzeba poszukać innych rozwiązań.
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Główny Moderator
Posty
18813
Dołączył(a)
16 paź 2009, 19:20
Lokalizacja
Ślązaczka z krwi i kości

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

przez Michuj 11 sie 2011, 10:46
Oj Moniś Moniś.Prawda jest jak dupa, każdy ma swoją :mrgreen:
Michuj
Offline

PAROGEN (Paroksetyna - seroxat, rexetin, xetanor)

Avatar użytkownika
przez *Monika* 11 sie 2011, 11:53
Michuj, Tak,prawdę wynikającą i opierającą się na swoich doświadczeniach. :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Główny Moderator
Posty
18813
Dołączył(a)
16 paź 2009, 19:20
Lokalizacja
Ślązaczka z krwi i kości

XETANOR(Paroksetyna-ParoGen,Paxtin,Seroxat,Paromerck,Rexetin

przez magda_88 11 sie 2011, 21:12
Ja brałam Xetanor przez rok i właśnie odstawiłam, jestem drugi tydzień bez leku, lek w trakcie jego brania naprawde mi pomógł, czułam się super , zero lęków, tylko sporadyczne dołki. Bardziej obawiam się co będzie teraz, lekarka powiedziała że jeśli lek odstawi sie w dorbym momencie to mozesz sie wyleczyc calkowicie. Zastanawiam sie czy to prawda? narazie jest ok ale obawiam sie co bedzie jak wroce z wakacji na studia. Czy ktomus on rzeczywiscie pomogl na dluzsza mete? czy to jest tylko takie ,chwilowe' zatkanie zrodla lęku?
Gdynianin: Proponowalabym mimo wszystko konsultowac dawki leku z lekarze, mozesz sobie zaszkodzic, wydaje mi sie ze mieszanie niektorych lekow nie jest wskazane. Pozdrawiam
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
11 sie 2011, 21:04

SEROXAT (Paroksetyna-Parogen,Paxtin,Rexetin,Xetanor)

przez littentree 18 sie 2011, 20:35
Witam wszystkich,

Właśnie dołączyłem do tego portalu i chciałem się podzielić z Wami moimi problemami z nerwicą i seroxatem.
Zacząłem brac ten lek w 2008 roku, bo Coaxil był za słaby. Chciałem zapytać , czy miał ktoś z Was po zażyciu Seroxatu straszną gonitwę myśli, taki mego bałagan w głowie i wieczorne bóle głowy. Po seroxacie chce mi sie wyć :cry: . A najgorzej jest wieczorem. Wystąpiły też u mnie myśli samobójcze przy zwiększeniu dawki. Jechałem wtedy samochodem i miałem chęć po prostu skończyć z sobą uderzając w drzewo z dużą prędkością, ale skręciłem w boczną drogę, wyszedłem z samochodu i zacząłem płakać. Mam zdiagnozowaną nerwicę lękową, biorę leki, chodzę na terapie, ale jak narazie to bardziej czuje w sobie złość i napięcie niż większy spokój. Napiszcie proszę, czy ktoś z Was miał podobne objawy. Może dawka jest nieodpowiednia. Biorę 50mg na dobę.
littentree
Offline

SEROXAT (Paroksetyna-Parogen,Paxtin,Rexetin,Xetanor)

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 18 sie 2011, 20:39
Na Seroxacie bół głowy również dawał mi w kość. Co do gonitwy myśli - napisz coś więcej.
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

SEROXAT (Paroksetyna-Parogen,Paxtin,Rexetin,Xetanor)

przez littentree 18 sie 2011, 20:46
Nie wiem jak to dobrze ująć, żeby zobrazować. Trochę jakbyś chciał robić kilka rzeczy w jednym czasie. Taka dezorientacja.
littentree
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: klaudi i 16 gości

Przeskocz do