PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

przez vallkinger 10 mar 2007, 11:27
Was też bolała glowa na poczatku brania seroxatu ? Mnie juz napier.... 4 dzien i sam nie wiem co mam o tym myslec
1. Kot zawsze spada na 4 łapy.
2. Kanapka zawsze spada masłem do dołu.
3. Przywiązujemy na plecach kota kanapkę masłem skierowanym w górę.
4. Otrzymujemy lewitujący układ do wykorzystania w szybkobieżnych pociągach.
Offline
Posty
56
Dołączył(a)
06 lut 2007, 12:17

przez gonia508 10 mar 2007, 11:59
Oj bolała , nie martw sie przejdzie !!! miałam bóle az brało mnie na wymioty. Byłam na pół przytomna , juz biore 3 tygodnie i zaczynam nabierac checi do wszystkiego :lol:
gonia
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
25 lut 2007, 14:39

przez vallkinger 10 mar 2007, 13:52
A jak wyglądała u ciebie sytuacja z ciśnieniem krwi bo rowniez mi skoczyło ze 130/80 na ok 150/100 ?
Offline
Posty
56
Dołączył(a)
06 lut 2007, 12:17

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez Aga1 10 mar 2007, 19:59
Hej, wlasnie minal rok jak zaczelam brac seroxat.Dzieki niemu udalo mi sie z tego wyjsc. Nie od razu jest poprawa to fakt. Ja w pierwsza podroz pksem wybralam sie pod koniec maja i tez z lękiem.Ale warto bylo bo jak juz pisalam w ktoryms pscie - dostalam nowe zycie.Jestem juz po leczenu i psychoterapii i jestem bardzo szczesliwa.Nie zalamujcie sie bo jest o co walczyc.pozdrawiam cieplutko
Offline
Posty
553
Dołączył(a)
20 kwi 2006, 11:33
Lokalizacja
mazowsze

przez gonia508 10 mar 2007, 22:16
cisnienie mam okolo 130/95 zawsze takie mialam ale od kiedy biore seroxat to nie mierzylam , czuje sie dobrze i wole nie mierzyc , u lekarza mi mierzy i mowi ze ok nawet nie pytam jakie mam :lol: VALLKINGER a ile juz bierzesz seroxat???

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 9:25 pm ]
bo jezeli to poczatki brania to pewnie minie tak jak moje zawroty glowy ;)
gonia
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
25 lut 2007, 14:39

przez vallkinger 11 mar 2007, 11:06
Wcześniej brałem 2 lata potem 1,5 roku przerwy (wróciło ale na własne zyczenie stres w pracy) Teraz zaczynam od nowa - wiem ze potrzebna będzie dodatkowo psychoterapia ale zaczne ja dopiero za ok pół roku.

A ciśnienie sprawdż bo 130/95 to ciut za dużo. U mnie na razie skacze ale mam nadzieje ze sie ustabilizuje
1. Kot zawsze spada na 4 łapy.
2. Kanapka zawsze spada masłem do dołu.
3. Przywiązujemy na plecach kota kanapkę masłem skierowanym w górę.
4. Otrzymujemy lewitujący układ do wykorzystania w szybkobieżnych pociągach.
Offline
Posty
56
Dołączył(a)
06 lut 2007, 12:17

Seroxat 40 mg

Avatar użytkownika
przez Lu_80 11 mar 2007, 19:18
Witam wszystkich biorących Seroxat. Ja juz walczę z nerwicą od ponad 1,5 roku. Żadne leki nie pomogły.... Teraz jade na Seroxacie i to na dawce 40mg na dobę. Czy ktoś z was miał tak dużą dawkę i czy były po niej pozytywne efekty?
Lexapro /Escitalopram/ - 10 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
862
Dołączył(a)
13 lut 2006, 22:49
Lokalizacja
Dolny Śląsk

przez vallkinger 11 mar 2007, 22:00
jak długo go bierzesz ? Słyszałem o takich dawkach potem sie je zmniejsza do 20mg na dobe wiec wyluzuj
1. Kot zawsze spada na 4 łapy.
2. Kanapka zawsze spada masłem do dołu.
3. Przywiązujemy na plecach kota kanapkę masłem skierowanym w górę.
4. Otrzymujemy lewitujący układ do wykorzystania w szybkobieżnych pociągach.
Offline
Posty
56
Dołączył(a)
06 lut 2007, 12:17

przez gonia508 12 mar 2007, 00:00
hej! z tego co ja wiem to dawka zalezy od stanu pacjenta jezeli lekarz stwierdzil ze 40mg. to tak musisz brac , a jezeli bedziesz czuc sie dobrze to wtedy mozna zmniejszyc , badz nie. Wszystko zalezy jak bedziesz sie czuc. Pozdrawiam.
gonia
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
25 lut 2007, 14:39

przez Aga1 13 mar 2007, 10:25
Czesc ja bylam najwyzej na 30mg przez pol roku a potem stopniowo po 10 mialam zmniejszana. Leczylam sie rok w tym kilka miesiecy psychoterapii. Wg lekarki i terapeutki to moja duza sila walki pozwolila mi , aby wyjsc z tego. :mrgreen: Teraz juz jestem wolna.
Offline
Posty
553
Dołączył(a)
20 kwi 2006, 11:33
Lokalizacja
mazowsze

przez KOLET 14 mar 2007, 16:43
Ja tez Biore Xetanor .Za pierwszym razem, gdy lekarz zapisal mi Seroxat, pani farmaceutka zasugerowala mi, bym wykupila Xetanor ze wzgledu na nizsza cene, po czym sama zadzwonila do mojego lekarza i on nie mial zadnych przeciwskazan. Od konca stycznia biore juz ten lek i nastapila duza poprawa.Polecam ten lek.
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
04 sty 2007, 17:55

Avatar użytkownika
przez Margaret 14 mar 2007, 22:47
Psychiatra równiez przepisał mi ten lek, powiedział że będę się po nim lepiej czuła, ale nie biorę go. Boję się a poza tym jak przeczytałam, że drastyczne odstawienie leku powoduje zwiększenie a nawet próby samobójcze drganie twarzy to sie wystraszyłam...
Odcięli aniołom skrzydła, bo dawały wolność.
Odarli ich z szat, gdyż były za piękne.
Obrzucili je błotem, bo białą skórę miały
Teraz stoją ranne, nagie, brudne
Lecz nadal doskonałe...
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
255
Dołączył(a)
01 lut 2007, 13:41

przez maniek 16 mar 2007, 12:29
Jak raz wzięłam serotax to mnie nieźle poprzekręcało!Było to 20mg.Odrazu po zażyciu nic takiego specjalnego się nie działo-dopiero po jakiś 5h ogarnął mnie lęk i dziwne poczucie,że zaraz stanie się cos strasznego-ogólny niepokój i wewnętrzne napięcie.Doszło do tego bark apetytu(przy jedzeniu miałam nudności)ból w okolicach szyji i napięcię mięśniowe-tak było w początkowej fazie.Później nastąpiła niespotykana euforia i dosyć dobre samopoczucie...na krótko niestety.W nocy bezsenność,dziwne rozgrzanie ciała i cały czas chciało mi się pic,w głowie cholerny ścisk jakby ci w środku rósł balon a mięśnie mimowolnie się napinały-takie"strzyki-tiki".
Na drugi dzień wcale nie było lepiej-lęki na przemian z napadami senności i chodziłam cała sztywna jak robot a drgawki mięśniowe minęły dopiero po upływie trzech dni...jedna tabletka i może tyle zdziałać!

Jeśli ktoś ma nerwice-tak jak ja to NIE POLECAM SEROTAXU-bo was zniszczy.Są naprawde inne,lżejsze leki,które nie uzależniają i nie powodują takich rewolucji.Poza tym nerwica nie potrzebuje tak mocnych prochów-to nie ma sensu...wystarczy jednie coś przeciwlękowego:)

Pozdrawiam! :lol:
Offline
Posty
16
Dołączył(a)
13 mar 2007, 19:49

przez vallkinger 16 mar 2007, 13:07
Zraziłeś sie do leku i narzekasz. Kto zaczyna seroxat od razu od 20mg chyba samobójca. Gybyś przyjmował lek tak jak powinieneś nie było by takich objawów.
1. Kot zawsze spada na 4 łapy.
2. Kanapka zawsze spada masłem do dołu.
3. Przywiązujemy na plecach kota kanapkę masłem skierowanym w górę.
4. Otrzymujemy lewitujący układ do wykorzystania w szybkobieżnych pociągach.
Offline
Posty
56
Dołączył(a)
06 lut 2007, 12:17

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości

Przeskocz do