PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

przez gonia508 05 mar 2007, 10:59
dziekuje maiev!!!!! biore juz 2 tygodnie i juz rano budze sie w lepszym stanie , minely ranne straszne lęki i roztrzesienie no i walenie serca co mnie martwilo , nawet zawroty glowy ranne ustapily :) No oczywiscie lęki jeszcze mam i to czasem ostre ale..... mam nadzieje ze teraz bedzie tylko lepiej. I tego wszystkim zycze......

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 2:32 pm ]
Maiev mam jeszcze pytanko do Ciebie! Czy przytyłaś w czasie brania leku??? A jezeli tak to po jakim czasie moge spodziewac sie ze przybiore na wadze???? Bo schudlam ostatnio az 8 kilo co mnie przeraza i chcialabym znowu przytyc! Baaaaardzo prosze o odpowiedz i z góry dziękuję.
gonia
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
25 lut 2007, 14:39

seroxat cd.

przez vallkinger 06 mar 2007, 12:41
Mam pytanie do ludzi którzy po odstawieniu seroxatu biora go ponownie.
Czy efekty " lecznicze " nadal wystepują ? Bo o uboczne nie pytam :P

Brałem seroxat przez 2 lata ( super efekty ) następnie odstawiłem na 14 m-cy. nerwica powróciła ale na moje życzenie ( stresująca praca )

W porozumieniu z lekarzem postanowiłem brać seroxat ponownie ale boje sie ze tym razem nie zadziała. Wcześnie brałem schematem :

1 tydzień 1/4 tab 5 mg
2 tydzień 1/2 tab 10 mg
3 tydzień 1/1 tab 20 mg

Zadnych objawów ubocznych. Nie brałem uspakajaczy.

Obecnie zacząłem z grbej :

pierwsze 2 dni 5mg
obecnie 10 mg

jazdy mam okropne - jade pod osloną xanaxu jakos pomaga ( wytrzymam ) boje sie jedynie czy aby seroxat zadziała.

Czy ktoś był w podobnej sytuacji ?
Proszę o pomoc


p.s. Mam od jutra brać xanax SR bo moj dziala 4 h

Obecne dolegliwości :

Napady leku wraz ze skokami ciśnienia krwi
Natrętne mysli , brak chęci do zycia, obawa o stan zdrowia.
Odrealnienie.

Pomocy !!!
Offline
Posty
56
Dołączył(a)
06 lut 2007, 12:17

przez gonia508 06 mar 2007, 12:55
hej ! ja mialam takie same objawy o ktorych piszesz na poczatku brania czyli ponad 2 tygodnie temu , to byl koszmar przyznaje , ale jest juz lepiej , mysle ze masz takie ostre objawy bo od razu byla duza dawka a nie stopniowo , ja po 3 dniach wzielam cala tabletke 20mg i czulam sie okropnie , szczegolnie rano jak wstalam , zawroty glowy jadlowstret , nudnosci , oszolomienie i bylam nieobecna , otępiała dziwnie . Ale wtedy bralam afobam i przechodzilo na jakis czas , ty tez masz uspakajacz wiec mysle ze musisz poprostu sie przemeczyc. U mnie minęły juz 2 tygodnie i rano budze sie juz tylko z lękiem . Ktory oczywiscie towarzyszy mi jak przestaje dzialac afobam ale jest do zniesienia. Powodzenia i trzymaj sie cieplutko. Dobrze jakbys na poczatku nie byl sam jak masz takie jazdy.
gonia
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
25 lut 2007, 14:39

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez aniołek 06 mar 2007, 13:13
hej ja tez dostalam xenator zaraz mam go wziasc ale cholernie sie boje.....nie chce po nim spac calymi dniami poza tym bire tez efectin i boje sie mieszanki wybuchowej jak cos wiecie to napiszcie pozdrawiam cieplo
'LUDZIE LUDZIOM......'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
161
Dołączył(a)
19 lip 2006, 20:55

przez vallkinger 06 mar 2007, 13:29
gonia508 napisał(a):U mnie minęły juz 2 tygodnie i rano budze sie juz tylko z lękiem . Ktory oczywiscie towarzyszy mi jak przestaje dzialac afobam ale jest do zniesienia. Powodzenia i trzymaj sie cieplutko. Dobrze jakbys na poczatku nie byl sam jak masz takie jazdy.


Odstawiaj afobam !!! Bierz go tylko wtedy jak musisz nigdy profilaktyczne. Wiem coś na ten temat.

Dzięki za słowa otuchy
Pozdrawiam :)


gonia508 napisał(a):U mnie minęły juz 2 tygodnie i rano budze sie juz tylko z lękiem . Ktory oczywiscie towarzyszy mi jak przestaje dzialac afobam ale jest do zniesienia. Powodzenia i trzymaj sie cieplutko. Dobrze jakbys na poczatku nie byl sam jak masz takie jazdy.


Odstawiaj afobam !!! Bierz go tylko wtedy jak musisz nigdy profilaktyczne. Wiem coś na ten temat.

Dzięki za słowa otuchy
Pozdrawiam :)
Offline
Posty
56
Dołączył(a)
06 lut 2007, 12:17

przez gonia508 06 mar 2007, 14:09
VALLKINGER!!!!! Boooze nie strasz mnie z tym afobamem on mi naprawde pomaga , biore go kiedy musze bo lęk jest nie do zniesienia , nie biore na zapas. Wiem ze on uzaleznia ale dopoki nie zacznie w pelni dzialac seroxat to mam sie wspomagac afobamem , lekarz mi kazała , biore najmniejsza dawke 0,25 mg. Wczesniej jak leczylam sie lerivonem to dodatkowo w razie potrzeby bralam relanium ale odstawilam nagle wszystko tak z dnia na dzien i dopiero wtedy zaczal sie moj koszmar to bylo okropne!!!!! I lekarz przepisala mi wlasnie seroxat a doraznie afobam. A mozna wiedziec dlaczego masz takie uprzedzenie do afobamu??? Prosze o odpowiedz i pozdrawiam.

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 2:20 pm ]
kurcze niech mi ktos odpowie na temat doraznego brania afobamu , bo sie zmartwilam troche .....
gonia
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
25 lut 2007, 14:39

przez vallkinger 06 mar 2007, 19:20
Nie martw sie. Nie mam do niego uprzedzeń. Chodzi mi o to żebyś sie nie uzalezniła. Ja tez sie wspomagam xanax-em ale biorę go tylko jak muszę czuje że nadchodzi atak.

Głowa do góry :)
Offline
Posty
56
Dołączył(a)
06 lut 2007, 12:17

przez gonia508 08 mar 2007, 16:29
witam wszystkich ponownie!!!!!! Biore seroxat juz prawie 3 tygodnie i kurcze jestem zła choc skutki uboczne brania seroxatu ustapily ale jesli chodzi nerwice i te cholerne lęki to nie bardzo ustepują , czuje tak nagle takie jakies dzowne oszolomienie w glowie taki ucisk czy cos takiego no i te straszne lęki ktore towarzysza mi przez wiekszosc dnia , czy ten lek zacznie w koncu dzialac przeciwlekowo ????? bo mam juz dosc tego , czasami te lęki sa nie do zniesienia rano jest kiepsko wieczorem lepiej ale klade sie juz z ta mysla ze rano bedzie zle az sie nie chce isc spac :cry: Prosze o rade!!!!!!!!!!
gonia
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
25 lut 2007, 14:39

Avatar użytkownika
przez maiev 08 mar 2007, 20:20
gonia508 napisał(a):Czy przytyłaś w czasie brania leku

wcale nie przytyłam - nic a nic. Ale przestałam chudnąć - na szczęście. :)gonia508 lek wszystkiego nie załatwi. u mnie zaczął działać przeciwlękowo (na szczęście) ale nad sobą tez trzeba troszkę popracować. Seroxat ponoć działa tak jak powinien po 4 tygodniach. u mnie to chyba jakoś tak było :)
"I need a new version of me..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1417
Dołączył(a)
19 lis 2006, 17:01
Lokalizacja
to tu to tam....

Avatar użytkownika
przez wielokropek 08 mar 2007, 20:52
d80 napisał(a):uwazaj na rexetin, a najlepiej sie z niego wycofaj. to jest scierwo z wegier, jakas niedouczona panstwowa psychiatryczka mi to wypisala niedawno zachwalajac ze taki dobry ( czytaj lekarz sponsorowany ). bardzo zle sie czulem w czasie brania a jeszcze gorzej jak odstawilem, bo mialem objawy odstawienne w postaci silnych zawrotow glowy przez ponad miesiac !

to, że na Ciebie źle działa, to nie znaczy, że na innych źle działa.
Ja nie miałam/nie mam żadnych skutków ubocznych, oprócz spadku libido. Biorę 2 miesiące.

jeśli chodzi o alko, to podczas leczenia takimi lekami w ogóle nie powino się pić alkoholu, ale Rexetin nie wchodzi w interakcje z alko. Więc teoretycznie nic się nie powinno stać, ale nikogo nie namawiam (choć parę razy wypiłam piwko i nic mi się nie stało. Ale piję b. rzadko)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
44
Dołączył(a)
14 sty 2007, 13:01

przez pikpokis 08 mar 2007, 22:36
witam:) tez mam "ochote " na xenator :) bylam na seroxacie poten na tanszym paxtinie - zero roznicy, ze wzgledu na wydatki chyba skusze sie na ten lek:) powiedzcie mi tylko prosze czy moge tak sama zasugerowac mojej lekarce o tym leku? boje sie ze mi go nie przepisze:(

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 9:37 pm ]
oj przepraszam za blad w nazwie leku:P
Offline
Posty
378
Dołączył(a)
12 gru 2006, 11:16

przez arek177 09 mar 2007, 11:54
dlaczego ma ci nie przepisac
popros ladnie porozmawiaj ijuz! :lol:
Offline
Posty
59
Dołączył(a)
27 mar 2006, 23:00
Lokalizacja
lubuskie

przez gonia508 09 mar 2007, 23:43
hej ! dzis jest 3 tygodnie jak bire seroxat i czuje sie dzis zajebiscie , lęki ustepuja , oby tak dalej....... trzymam za wszystkich kciuki! Nie poddawajcie sie i walczcie z nią!!!!!!!!!!!!!! (nerwicą) Pozdrawiam.
gonia
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
25 lut 2007, 14:39

Avatar użytkownika
przez maiev 10 mar 2007, 02:00
gonia508 no widzisz. Troszkę cierpliwości i już jest lepiej. Cieszę się ze wszytko już ok. Ty też się nie poddawaj i miej zawsze tyle entuzjazmu co w chili w której pisałaś tego posta. pozdrawiam!
"I need a new version of me..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1417
Dołączył(a)
19 lis 2006, 17:01
Lokalizacja
to tu to tam....

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

Przeskocz do