PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

PAROMERCK(Paroksetyna-ParoGen,Paxtin,Seroxat,Xetanor,Rexetin

przez bikolo 15 kwi 2011, 10:02
Pani doktor przepisała mi Parogen, mam fobie społęczną, mianowicie gdywychodzę między ludzi dosłownie robię sie mokry.... po tygdniu zazywania Parogenu mam caly czas ściśnięte gardło, budze sie o 4 nad ranem nie mogę spać a także pogorszone libido(brak orgazmów) :( chyba przestane to brać ;( poradzicie coś?
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
15 kwi 2011, 09:51

PAROMERCK(Paroksetyna-ParoGen,Paxtin,Seroxat,Xetanor,Rexetin

Avatar użytkownika
przez młodyzrdk 15 kwi 2011, 10:30
Tribulus terrestris na wzmocnienie libido powinien działac.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
29
Dołączył(a)
29 mar 2011, 13:17
Lokalizacja
oln

PAROMERCK(Paroksetyna-ParoGen,Paxtin,Seroxat,Xetanor,Rexetin

przez bikolo 15 kwi 2011, 11:21
ale problem jest bardziej złożony... lepiej nie będe dokladnie opisywal:P chyba odstawie leki bo nastroj mam fatalny... i jescze TE sprawy gorzej to juz wogole...

-- 15 kwi 2011, 12:00 --

a i jeszcze jedno pytanie czy moge odstawic parogen po tygodniu brania tak z dnia na dzien?
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
15 kwi 2011, 09:51

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

PAROMERCK(Paroksetyna-ParoGen,Paxtin,Seroxat,Xetanor,Rexetin

Avatar użytkownika
przez bliksa 15 kwi 2011, 12:37
bikolo, przecież paro nawet nie zaczęło działać po tygodniu ! wiadomo, ze źle sie czujesz, każdy to przechodził, jak zacznie po miesiącu działać to zmienisz zdanie .
Są takie chwile, w których człowiek przytuliłby się nawet do jeża.
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1827
Dołączył(a)
26 kwi 2009, 16:19
Lokalizacja
F 41.2

PAROMERCK(Paroksetyna-ParoGen,Paxtin,Seroxat,Xetanor,Rexetin

przez bikolo 15 kwi 2011, 12:42
ale czy problemy seksualne tez miną?
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
15 kwi 2011, 09:51

PAROMERCK(Paroksetyna-ParoGen,Paxtin,Seroxat,Xetanor,Rexetin

Avatar użytkownika
przez bliksa 15 kwi 2011, 12:43
bikolo, libido na bank będzie obniżone, będzie inaczej niz przed braniem paro, ale nie powinno byc tak tragicznie jak na początku brania.
Są takie chwile, w których człowiek przytuliłby się nawet do jeża.
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1827
Dołączył(a)
26 kwi 2009, 16:19
Lokalizacja
F 41.2

PAROMERCK(Paroksetyna-ParoGen,Paxtin,Seroxat,Xetanor,Rexetin

przez bikolo 15 kwi 2011, 12:46
tego sie właśnie boje bo to dla mnie ważne:( moja dziewczyna już to zauważyła.... (ostatnio nie mogłem skończyć) to nie jest miłe...:(
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
15 kwi 2011, 09:51

PAROMERCK(Paroksetyna-ParoGen,Paxtin,Seroxat,Xetanor,Rexetin

Avatar użytkownika
przez bliksa 15 kwi 2011, 12:49
bikolo, a co jest ważniejsze według ciebie? poprawa zdrowia i samopoczucia, czy to, jak zaspokoić dziewczynę?
pogadaj z nią, jeśli będzie wyrozumiała, to przetrwa z tobą ten okres, przecież to tylko tymczasowe..
Są takie chwile, w których człowiek przytuliłby się nawet do jeża.
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1827
Dołączył(a)
26 kwi 2009, 16:19
Lokalizacja
F 41.2

PAROMERCK(Paroksetyna-ParoGen,Paxtin,Seroxat,Xetanor,Rexetin

przez bikolo 15 kwi 2011, 12:51
ona nie wie ze biore.... pozatym moj problem nie jest az tak straszny poprostu denerwuje sie jak gdzies wychodze i zaraz moka koszulka itp... a nawet nie mam pewnosci ze paro mi pomoze...

-- 15 kwi 2011, 12:53 --

pozatym ona akurat nie powinna narzekac.... 40 minutowy seks i ona byla zadowolona a ja ,.,,, psychicznie jeszcze gorzej...
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
15 kwi 2011, 09:51

PAROMERCK(Paroksetyna-ParoGen,Paxtin,Seroxat,Xetanor,Rexetin

Avatar użytkownika
przez bliksa 15 kwi 2011, 12:58
skoro lekarz ci przepisał paro, to widocznie zakłada, ze powinieneś go brać, bo może ci pomoc.
jesli chodzi o sprawy seksualne, nie jestem ekspertka, ale wydaje mi sie, ze powinienes o tym z dziewczyna pogadac, po co to ukrywac? wstydzisz sie tego? miliony osob cierpi na takie zaburzenia. Jesli cie kocha to zrozumie przeciez. nie czuj sie jak uszkodzony egzemplarz, to tylko chwilowy stan, ktory minie.
uwierz mi , ze duzo lepiej jest jak ma sie wsparcie w bliskich, nie powinno sie tego ukrywac przed nimi.
Są takie chwile, w których człowiek przytuliłby się nawet do jeża.
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1827
Dołączył(a)
26 kwi 2009, 16:19
Lokalizacja
F 41.2

PAROMERCK(Paroksetyna-ParoGen,Paxtin,Seroxat,Xetanor,Rexetin

przez bikolo 15 kwi 2011, 13:02
rozumiem, wiem ze powinienem powiedziec.... przemysle to bo narazie to czuje sie okropnie.... bezsenne noce, scisniete gardlo jak bym nonstop ogladal jakis horror... jeszcze to....nie wiem juz nic te moje narzekania na Paro to pewnie przez ten lek heh . Zobaczymy jak bedzie....
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
15 kwi 2011, 09:51

PAROMERCK(Paroksetyna-ParoGen,Paxtin,Seroxat,Xetanor,Rexetin

Avatar użytkownika
przez bliksa 15 kwi 2011, 13:04
bikolo, uwierz mi, ze za ok. 2 tygodnie zauważysz poprawę, więcej cierpliwości i powodzenia ! ;)
Są takie chwile, w których człowiek przytuliłby się nawet do jeża.
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1827
Dołączył(a)
26 kwi 2009, 16:19
Lokalizacja
F 41.2

PAROMERCK(Paroksetyna-ParoGen,Paxtin,Seroxat,Xetanor,Rexetin

przez bikolo 15 kwi 2011, 13:05
sam juz nie wiem . Dzieki za wsparcie:)

-- 15 kwi 2011, 13:08 --

bliksa, tez mialas z TYM problemy?
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
15 kwi 2011, 09:51

SEROXAT (Paroksetyna-Parogen,Paxtin,Rexetin,Xetanor)

przez kreatywna,30 15 kwi 2011, 14:58
Ja brałam seroxat jakieś 5-6 lat i bardzo szybko poczułam dużą ulgę, nagle świat nabrał kolorów, zniknęły moje lęki, netręctwa i czarne myśli. Pamiętam, że wtedy pomyślałam, "Jej, nie wiedziałam, że świat może być tak piękny". Nie miałam żadnych skutków ubocznych podczas stosowania leku, ani na początku,k ani w trakcie, ale koszmar zaczął się, gdy chciałam go odstawić. Mimo powolnego zmniejszania dawek miałam tak potworne zawroty głowy, nie mogłam nawet prowadząc auto spojrzeć do bocznego lusterka albo wyjrzeć z okna, bo od razu helikopter w głowie. Bardzo mi to dezorganizowało życie. Poszłam z tym do neurologa, a on zapisał mi lek odstawienny, który jest lekiem przeciwpadaczkowym, ale podaje się go ponoć także pacjentom na odwyku (Topamax), dzięki niemu przetrwałam okres zawrotów głowy, minęła także chęć na inne moje nawyki, np papierosy! Z dnia na dzień fajki zaczęły mi tak okropnie śmierdzieć i przestały smakować, że na okres brania topamaxu nie paliłam wcale. Potem z głupiej ciekawości, czy znów się wciągnę, zapaliłam i...., wróciłam do nałogu. Ale topamax polecam, bo oprócz niwelowania objawów odstawiennych, odciąga także od innych uzależnień. Ale wracając do seroxatu. Nerwica znów mi wróciła, chodziłam na psychoterapię, coś a'la hipnoza na jawie i po dwóch wizytach byłam jak nowo narodzona. Ale zaniechałam jej twierdząc, że jestem wyleczona i po 1,5 roku znów mnie dopadły uroki nerwicy... lęki, duszności, uciski, palpitacje...
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
15 kwi 2011, 09:10

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości

Przeskocz do