PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
239
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 345

Re: ParoMerck---->ParoGen

przez Michuj 23 sty 2011, 12:42
Ale paro się ni jak ma do tego bo biorę 3 miesiące i wiedziałbym o takich stanach. Paro zajebiście podnosi nastrój, stabilizuje i dodaje pewności siebie i radości z życia. A to co mam od wczoraj to raczej efekt działania mianseryny.
Michuj
Offline

Re: Seroxat

przez dogomaniaczka 23 sty 2011, 12:44
MążNerwowej, kurczę Twoja żona to jak ja...też brałam ten lek, ale no cóż mi nie pomógł akurat i źle się na nim czułam :roll: ale przy braniu skutków ubocznych nie miałam..jedynie przy odstawianiu ale to na własne życzenie bo zrobiłam to z dnia na dzień. jak Twoja żona się wkręci to sama sobie wmówić może odczuwanie skutków ubocznych..czasami to tak działa;/
dogomaniaczka
Offline

Re: ParoMerck---->ParoGen

przez Zenonek 23 sty 2011, 12:45
W koncu Mianseryna to lek antydepresyjny i to przeciez o szerokim spektrum dzialania, wiec musi cos podnosic nastroj.
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: ParoMerck---->ParoGen

przez kasia000 23 sty 2011, 12:53
tak w dawce 60mg ma właśnie działać.
"Nastał nowy dzień, dziś swe życie zmień....."
Offline
Posty
1010
Dołączył(a)
05 lis 2010, 17:46

Re: ParoMerck---->ParoGen

Avatar użytkownika
przez Zombie 23 sty 2011, 13:55
Michuj,
to zapraszam na sprzątanie do mnie, bo mi się nie chce jak cholera......
“Jeśli ktoś prosi nas o pomoc, to znaczy że jesteśmy jeszcze coś warci.”
Avatar użytkownika
Offline
Posty
43
Dołączył(a)
04 paź 2010, 09:37
Lokalizacja
Poznań

Re: ParoMerck---->ParoGen

Avatar użytkownika
przez aree1987 23 sty 2011, 14:01
Zenonek napisał(a):W koncu Mianseryna to lek antydepresyjny i to przeciez o szerokim spektrum dzialania, wiec musi cos podnosic nastroj.


Musi na Rusi.
wenlafaksyna 450mg
--

I'm forever black-eyed
A product of a broken home
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1173
Dołączył(a)
15 lip 2009, 21:54

Re: ParoMerck---->ParoGen

przez Zenonek 23 sty 2011, 14:15
aree1987,

Mowisz, ze Mianseryna ma na Rusi wyzsza skutecznosc antydepresyjna ? Dobrze wiedziec.
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: ParoMerck---->ParoGen

przez Michuj 23 sty 2011, 14:39
Zombie, A jak się odwdzięczysz? ;P
Michuj
Offline

Re: ParoMerck---->ParoGen

przez Zenonek 23 sty 2011, 15:13
Marek77,

Z tego co sie orientuje SSRI sie sprawdzaja calkiem dobrze w FS.

Najlepiej chyba Seroxat, Fluwoksamina i Escitalopram. Czasami Fluo.

Sertralina raczej slabo dziala na FS, praktycznie w ogole.

O citalu w ogole nie wspominam, bo jak jest jest Esci to ten lek jest bezsensowny.
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: ParoMerck---->ParoGen

przez Zenonek 23 sty 2011, 16:15
Marek77,

Ja bym chcial we Fluo, niestety lekarz bardziej chce zapodac mi Esci.

Dam znac na co w koncu zostalem zaliberowany.
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: ParoMerck---->ParoGen

przez Michuj 23 sty 2011, 17:32
Zenonek, Idź w esci. Działanie podobne do paro będzie. U mnie sertralina też się nie sprawdziła, więc poszedłbym w te bardziej wybiórcze eseseri ;)
Michuj
Offline

Re: ParoMerck---->ParoGen

przez Zenonek 23 sty 2011, 19:07
Michuj,

Tak mowisz ? W takim razie troche bardziej pozytywnie nastawilem sie do Esci. Zmiana za 3 tygodnie....

Zoloft poza uspokojeniem NIC nie zdzialal. Zobaczymy jak bedzie z Esci...
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: ParoMerck---->ParoGen

przez Zenonek 23 sty 2011, 19:13
Wlasnie mam przeczucie , ze Fluo bedzie w stanie mi bardziej poprawic nastroj...Nie wiem..cos tak czuje.

W koncu jakas podklasa czy grupa sero musi miec wplyw na moj nastroj...

Jednak wszystko zalezy od lekarza...
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: ParoMerck---->ParoGen

przez Michuj 23 sty 2011, 19:17
Sertralina na fluo to troszkę zamienił stryjek. Z drugiej strony jak Ci nie przypasi to możesz dorzucić Anafranil, a w takiej kombinacji to już nie ma ch#$a, żeby nie było Ci dobrze :)
Michuj
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider], Google Ads [Bot] i 26 gości

Przeskocz do