PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

Avatar użytkownika
przez Toshiro 23 paź 2006, 22:24
pajak_leon napisał(a):Dziękuję bardzo szefie..


Nie ma za co szefowa. Wystarczy dozgonny dług wdzięczności. ;)

"Paxil, Seroxat and Paxil CR are manufactured by GlaxoSmithKline, however a generic is now available under the chemical name paroxetine" To jest to samo.

pajak_leon napisał(a):a po drugie nie wiem, dlaczego inni nie muszą zażywać kwasu foliowego...hhhhhhhmmmm


Ja tym bardziej nie wiem. ;) Hihihihihihi. Hehehehehe
„Bardzo często ludzie nie zdają sobie sprawy z tego że największa katastrofa ich życia może być równocześnie najpotężniejszą łaską z możliwych.” Eckhart Tolle
Avatar użytkownika
Offline
Posty
317
Dołączył(a)
18 wrz 2006, 16:14
Lokalizacja
po drugiej stronie lustra

przez Aga1 30 paź 2006, 20:54
Czesc ja od marca do konca czerwca bralam 20 potem lekarka dolozyla polowke, Biore 30 mg ale od polowy listopada zmniejszam dawke .Zaczynam psychoterapie. Czuje sie swietnie. Leczenie trwa rok i dluzej zalezy od osoby. To czy leki wroca to tez sprawa indywidualna. Leki to 50% sukcesu bez psychoterapi , wczesniej czy pozniej moga wrocic. Cale leczenie zalezy tez od naszego podejscia. Nie mozna siedziec i czekac az wszystko sie uspokoi. Trzeba sobie wytyczac cele tak aby samemu pokonywac ten lęk. Ja tak robilam.Teraz nie ma dla mnie rzeczy niemozliwych.Poczta, markiet, nie stanowia juz dla mnie problemu. Zycze Wam tego samego. A i jeszcze jedno trzeba wierzyc w to co sie robi , ze sie uda. Pozdrawiam
Offline
Posty
553
Dołączył(a)
20 kwi 2006, 11:33
Lokalizacja
mazowsze

przez Ryan88 31 paź 2006, 16:51
Dzięki za Odpowiedź. Ja wprawdzie nie miewałem nigdy takich lęków, bym miał problem z wyjściem z Domu, na poczte itp. Mnie po prostu atakowało czasem uczucie, że coś się dzieje mi z sercem, zawał czy cuś...:) I strach przed tym czasem utrudniał np. przejazd autobusem.
Tobie życze powodzenia.
I mam przy okazji jeszcze Pytanko, czy Można na Seroxacie Brać Relanium ?
Pozdrawiam
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
22 paź 2006, 12:19

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez Aga1 31 paź 2006, 17:49
Czesc .U mnie od tego zaczelo, a potem szlo coraz dalej. Mam pytanko dlaczego chcesz brac jeszcze relanium? Ja od poczatku leczenia biore tylko seroxat.Wystarcza mi calkowicie. Dlatego nie rozumiem po co Ci jeszcze dodatkowy lek. O laczenie lekow to jednak trzeba spytac lekarza. Mozna laczeniem lekow wyrzadzic sobie krzywde, dlatego radzilabym samemu nie eksperymentowac. Pozdrawiam :twisted:
Offline
Posty
553
Dołączył(a)
20 kwi 2006, 11:33
Lokalizacja
mazowsze

przez Ryan88 31 paź 2006, 18:29
Czuję już działanie seroxatu, ale czasem mam takie momenty, że źle się jeszcze z Powodu nerwów czuję (po Imprezach zwłaszcza)... Wiem nie powinienem :-). Parę razy doraźnie brałem Lorafen, Powoli mi się Kończy, a mam jeszcze relanium, stąd Moje Pytanie. Wydaje mi się, że skoro Lorafen nie szkodził, to relanium równiez nie powinno, Ponieważ, oba te leki, to benzodiazepiny, ale na ulotce R. Pisze, żeby nie łączyć z Lekami antydepresyjnymi, a taki chyba jest Seroxat. Zresztą... Spróbuję, to się dowiem, i napisze :)
Pozdrawiam
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
22 paź 2006, 12:19

przez Aga1 31 paź 2006, 19:49
Wiesz mnie lekarka proponowala hydroxyzyne zeby brac z seroxatem. Stwierdzilam ze nie bede brala i udalo sie. Troche bylo ciezko ale udalo sie. Dokladnie nie umiem Ci powiedziec czy to antydepresant. Gdzies kiedys czytalam ze nie. Ale co lekarz to inna opinia. Jedno jest pewne ze nie uzaleznia i mozna go dlugo brac. Widze ze jestes odwazny skoro bedziesz eksperymentowal na sobie. Pozdrawiam :idea:
Offline
Posty
553
Dołączył(a)
20 kwi 2006, 11:33
Lokalizacja
mazowsze

przez kasia_28 03 lis 2006, 13:27
Cześć witam wszystkich serdecznie, bo dopiero dziś debiutuję na forum :P
Co do moich doświadczeń z SEROXATEM to mogę sie wyrazić w samych superlatywach-co prawda sam początek leczenia może nie był różowy, ale przetrwałam krytyczny 4 i 5 dzień leczenia (zupełny brak sił-czułam się jak przebity balon... ;) ), a później stopniowo byłojuż lepiej i lepiej....
Szkoda, że terapia sie skończyła i teraz tak fatalnie sie czuję (nie przez odstawianie leku, tylko przez to, że w tej chwili leczę się samymi lekami doraźnymi).
Seroxatu nie biorę od pół roku, ale chyba do niego wrócę, żeby świat znów odzyskał dawne barwy, a mnie żeby znów się chciało co rano wstawać z uśmiechem z łóżka...
Trzymajcie się-pozdrawiam!!! :smile:
Offline
Posty
97
Dołączył(a)
03 lis 2006, 11:08

przez Swiatelko 07 lis 2006, 18:45
Biore Rexetin od kilku dni. Czuję się po nim jakos dziwnie pobudzona, wrecz nie moge sie skupić,mam kołatania serca, drżą mi nogi i czuje jakies osłabienie organizmu nie mogę usiedziec na jednym miejscu. Zastanawiam sie, czy tak jest na poczatku brania tego leku...nie mam z tym lekiem niestety żadnego doświadczenia i nie wiem, czy te objawy, które teraz przechodze sa normalne i zastanawiam sie, czy nie odstawic tego leku. Licze na Wasza pomoc :smile:
Swiatelko
Offline
Posty
30
Dołączył(a)
28 wrz 2006, 14:59

Avatar użytkownika
przez anonim 12 lis 2006, 23:09
Czy udzielicie mi jakiś informacji na temat leku atarax? Szukałem na tym forum, ale nie znalazłem, zbyt konkretych informacji, kto z was bierze ten lek i po jakim czasie zaczyna działać? Głównie chodzi mi o to, żeby przełamać lęk przed szkołą(w weekend i wieczorami)myśli o szkole są tak natrętne, że nie mogę nic zrobić prócz brania bellergot, ale to jest za słabe...
"MUSZĘ LECZYĆ SIĘ NA BÓL I STRACH
GDZIE JEST CZŁOWIEK KTÓRY Z SIEBIE SAM POKAŻE MI JAK
KTO POKAŻE MI JAK ?"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
583
Dołączył(a)
08 paź 2006, 20:10

Avatar użytkownika
przez anonim 12 lis 2006, 23:25
Dzięki za info,podstawowe wiadomości są tu zawarte.
Lek mam wypisany, a czy ktoś może mi powiedzieć jak się sprawuje, chodzi mi o to, żeby zaczął działać szybciej niż np. po 3 tygodniach stosowania,bo przez ten czas to się kompletnie zanerwicuje...

Myślicie, że mogę go stosować? nie chcę zasłabnąć w szkole, czy chodzić jak napojony :)
"MUSZĘ LECZYĆ SIĘ NA BÓL I STRACH
GDZIE JEST CZŁOWIEK KTÓRY Z SIEBIE SAM POKAŻE MI JAK
KTO POKAŻE MI JAK ?"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
583
Dołączył(a)
08 paź 2006, 20:10

Avatar użytkownika
przez maiev 23 lis 2006, 17:32
ja pierwsze dni na seroxacie zniosłam dość dobrze, ale problemy były. zreszta po przeczytaniu ulotki i tego co wypisywali ludziska spodziewałam się skutków ubocznych. psychiatra nie objasniła mi żeby powoli przyzwyczajać organizm i zacząć od połowy tabletki. ale poczytałam to forum i niektórzy radzili zacząć od połówki. i chyba mieli rację i może dlatego lepiej zniosłam te pierwsze dni. także dzięki za rady. :) jak widać na moim przykładzie są pomocne
"I need a new version of me..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1417
Dołączył(a)
19 lis 2006, 17:01
Lokalizacja
to tu to tam....

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości

Przeskocz do