PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

przez wime24 24 sie 2006, 16:57
Witam,
nie wiem czy kazdy tak ma.. ale naprawde nie radze ludziom okladac seroxatu od razu! Bralem go przez 30 dni.. jakis tydzien go juz nie biore bo w sumie nie musialem go brac, no ale tak wyszlo. Po 5 dniach jak przestalem go brac trafil we mnie piorun:(. Glowa mi pęka.. a kreci mi sie tak, ze sie nie da tego wytrzymac.. do tego pot zimny, poce sie strasznie i to by byl chyba na tyle. Ostrzegam, zeby nikt nie odstawial od razu seroxatu, niech sobie zmniejsza dawki np. z 20mg do 10mg i tak coraz mniej. Widocznie moj lekarz nie wzial tego pod uwage... a moze to tylko ja mam takie dziwne skutki uboczne.. a moze to wogole nie sa skutki uboczne tego leku? to co innego :)
Probuje cos robic, zajac sie soba.. ale te zawroty sa straszne.. juz mam tak od 4 dni na poczatku byly slabe.. ale teraz sie bardzo nasilily.
A poza tym moze i seroxat to dobry lek ale pamietajcie, ze on nie usuwa przyczyn choroby tylko objawy, ktore zapewne Wam wroca jak ten lek odstawicie..
Zadne leki Wam nie sa potrzebne tylko dobry psycholog.

Acha, na koniec dodam, ze bol glowy nie jest tylko z przoduu.. ale boli mnie cała glowa z naciskiem na uszy. Do tego chodze caly dzien oszołomiony. Tragedia.
Mial ktos takie skutki uboczne?

Pozdrawiam :)
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
24 sie 2006, 16:51

przez wime24 24 sie 2006, 18:04
ja po odstawieniu seroxatu czuje sie tak jakby ktos mnie walnal cegla w glowe. Po jakis 5 dniach zaczelo mi sie lekko w glowie krecic, 6 dzien masakra, 7 rowniez.. jutro ósmy dzien i nie chce wiedziec co bedzie dalej.. jezeli gorzej to tragicznie:) Silne zawroty glowy.. az nerwy mi przechodza od czubka glowy po koncowki palcow... rowniez bol glowy...
Do tego zimny pot na calym ciele.. strasznie sie poce...
Juz myslalem, ze jestem jedyna osoba ktora ma takie objawy... ale widze, ze nie i to mnie w sumie podnosi na duchu. Do tego wszystkiego zatykaja mi sie uszy.. ah. :(



Pozdrawiam
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
24 sie 2006, 16:51

przez Piotrek ;) 29 sie 2006, 23:06
Czesc Wam mam pytanie bo wlasnie czytam o tym leku i chcialem sie dowiedziec czy moge go brac razem z zoloftem i czy naprawde jest taki dobry na nerwice lekowo-wegetatywna? dzieki serdecznie pozdrawiam.
Offline
Posty
41
Dołączył(a)
15 sie 2006, 16:13
Lokalizacja
Rzeszów

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez Aga1 30 sie 2006, 10:34
Cześ ja biore seroxat sam , bez innego leku.Dostałam Hydroxyzyne na poczatek , ale nie bralam bo stwiedziłam ze samaam rade. Poczatek chociazby dla mnie był bardzo trudny tzn,pierwsze dwa tygodnie.Potem wszystko sie normowało. Biore go pol roku i teraz moge śmiało powiedziec ze lek jest super. Smigam po miescie bez problemów.Jezdze PKS em . Wogóle to co na poczatku było dla mnie abstrakcją - ze będe samodzielna stalo sie faktem. Byłam juz sama w duzym centrum handlowym i robiłam zakupy. Moje życie obróciło sie o 360 stopni. Lek polecam .Trzeba tylko przejśc te pierwsze 2 tygodnie dopóki organizm sie do niego przywyknie. Pozdrawiam A i jeszcze jedno nie radze czytac ulotki o objawach ubocznych.Pa :twisted: :mrgreen:
Offline
Posty
553
Dołączył(a)
20 kwi 2006, 11:33
Lokalizacja
mazowsze

Zwiekszenie dawki rexetin

przez Sweetie 01 wrz 2006, 10:09
Czesc mam pytanie, przy zwiekszeniu dawki z polowki na cala tabletke czuje sie gorzej niz wczesniej tzn leki sie nasilily czy to normalne ?? 4 dzien biore po calej tabletce... przy tym 2 lek mam Alprox moze jesli zwiekszylam dawke rexetin powinnam tez zwiekszyc dawke Alproxu ??!!?? hmmm co o tym myslicie ??
Pozdrawiam
<<< Kocham Cię Skarbeńku >>>
Offline
Posty
20
Dołączył(a)
20 sie 2006, 18:10
Lokalizacja
POLAND

Avatar użytkownika
przez gabi82 01 wrz 2006, 11:12
ja biore 2 rexetiny dziennie. Tez zaczynałam od połówki, potem brałam cała tableteke, a teraz dwie. u mnie lęki sie nie nasiliły, ale tez nie widze poprawy samopoczucia. Alprox tez brałam ale dorażnie w razie lęków. Nie radze ci zwiększac dawki alproxu bo podobno można sie od niego uzależnic. Psychiatra zalecił brac mi alprox tylko jak bym musiała cos waznego załatwic a czulabym ze nie dam rady.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
107
Dołączył(a)
29 sie 2006, 16:52
Lokalizacja
warszawa

przez Sweetie 01 wrz 2006, 11:19
Aha dziekuje a po jakim czasie poczulas poprawe bo ja biore dopiero 2,5 tygodnia i moze dlatego jeszcze nie czuje poprawy
<<< Kocham Cię Skarbeńku >>>
Offline
Posty
20
Dołączył(a)
20 sie 2006, 18:10
Lokalizacja
POLAND

Avatar użytkownika
przez gabi82 01 wrz 2006, 11:22
Ja bire od jakiegos miesiaca. Poprawa jest taka, ze w domu czuje sie dobrze i nie mam lęków, natomiast jak musze wyjsc z domu to sie nadal boje.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
107
Dołączył(a)
29 sie 2006, 16:52
Lokalizacja
warszawa

przez Sweetie 01 wrz 2006, 11:29
A wczesniejj jak bylam w domku to balas sie tzn przez zaczeciem leczenia ??

[ Dodano: Pią Wrz 01, 2006 11:31 am ]
No to szybko zwiekszono Ci dawke... albo tylko mi sie wydaje jak po miesiacu juz 2 tabletki hmm ja poczekam do poniedzialku jak mi sie nie poprawi to dzwonie do pani doktor a Alprox biore 3 razy dziennie po polowce
<<< Kocham Cię Skarbeńku >>>
Offline
Posty
20
Dołączył(a)
20 sie 2006, 18:10
Lokalizacja
POLAND

Avatar użytkownika
przez gabi82 01 wrz 2006, 12:09
wczesniej jak byłam w domu zanim zaczełam brac rexetin to miałam lęki. Teraz nie mam. W sumie lepiej sie czuje. Leki mam tylko poza domem. Ale na kazdego leki inaczej moga dzialac. Moze na mnie nie działa ten lek. Sama nie wiem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
107
Dołączył(a)
29 sie 2006, 16:52
Lokalizacja
warszawa

przez Sweetie 01 wrz 2006, 12:12
No ja tez wlasnie nie wiem :( chyba zadzwonie do tej pani doktor i spytam czy mam czekac dalej czy zmieni mi lek hmm... zobaczymy w kazdym badz razie zycze Ci duzo zdrowka i dziekuje za szybka odpowiedz :* Pozdrawiam :smile:
PS: jesli mialas leki w domku a ateraz nie masz to chyba pomaga !
<<< Kocham Cię Skarbeńku >>>
Offline
Posty
20
Dołączył(a)
20 sie 2006, 18:10
Lokalizacja
POLAND

Avatar użytkownika
przez gabi82 01 wrz 2006, 12:21
ja tez pozdrawiam i zycze duzo zdrówka ;) Mysle ze musisz poczekac na efekty działania jeszcze troche, ale lepiej skontaktowac sie z lekarzem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
107
Dołączył(a)
29 sie 2006, 16:52
Lokalizacja
warszawa

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości

Przeskocz do