PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

Re: seroxat i duza sennosc

przez _Pete_ 18 paź 2010, 19:33
Może przejdzie, a może nie -masz szanse 50/50. :)A tak na poważnie - seroxat może wywoływać senność ze względu na działanie anytcholinergiczne. Ja też tak miałem.
_Pete_
Offline

Re: ParoMerck---->ParoGen

przez 19_latek 18 paź 2010, 20:18
agnes30,
Nie odstawiaj parogenu, po ok 3 tyg zacznie dzialac i poczujesz sie duzo lepiej, lęki miną. Co do jedzenia to ja na poczatku tez nie moglem jesc ale gdzies po tygodniu przeszlo i bylo coraz lepiej. Moze wez L4 na ten czas?
19_latek
Offline

Re: ParoMerck---->ParoGen

Avatar użytkownika
przez BladzacyAniolek 18 paź 2010, 21:04
U mnie osobiście Paro nie zwiększał apetytu, a wręcz przeciwnie, w ciągu miesiąca brania Paro schudłam 5 kg. Natomiast teraz od tygodnia biorę także inny lek (przeciwdepresyjny), który zwiększa apetyt, więc teraz jem normalnie.
F34.1, F43.2, F60.3

BladzacyAniolek = pssyche

http://samotnadusza-psyche.blogspot.com/
Avatar użytkownika
Offline
Posty
418
Dołączył(a)
29 maja 2010, 20:20

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: ParoMerck---->ParoGen

przez agnes30 19 paź 2010, 08:51
na L4 jestem od wczoraj kiedy to nie byłam w stanie iśc do pracy .dziś znowu mam jakieś dziwne drgawki serce wali jak oszalałe mdłości ale paro wziełam mam nadzieje że naprawdę pomoże i to wszystko minie a co do schudnięcia to ja bym już nie chciała bo ja przez ostatnie 2 miesiące schudłam 14kg od wczoraj znów nic nie jem :bezradny:

[Dodane po edycji:]

Amon-Rah
co do pisania dużych liter to nie wiedziałam że to niezgodne.
sorki!!!!
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
18 paź 2010, 13:43

Re: seroxat i duza sennosc

przez Mattej 19 paź 2010, 10:06
tomek28100 napisał(a):witam biore 4 tygodnie seroxat w dawce 30mg rano i odczówam sennosc w ciagu dnia czy to przejdzie po czasie?

Jeżeli za jakiś czas nie przejdzie skonsultuj z lekarzem, czy nie brać leku wieczorem.
Offline
Posty
87
Dołączył(a)
22 lis 2009, 09:30

Re: ParoMerck---->ParoGen

przez Wujek_Dobra_Rada 19 paź 2010, 18:53
Jak mi się paroksetyna nie rozbuja to będzie źle. Oj będzie źle. Dopiero tydzień brania...
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Re: ParoMerck---->ParoGen

przez Krwiopij 19 paź 2010, 18:57
Wujek_Dobra_Rada, rozbuja,u mnie zaczela dzialac chyba 10 dnia,21 bylo już więcej niż ok.Najlepiej stabilizuje nastrój,moim zdaniem. ;)
Krwiopij
Offline

Re: seroxat i duza sennosc

Avatar użytkownika
przez El Chupacabra 19 paź 2010, 19:29
tomek28100 napisał(a):witam biore 4 tygodnie seroxat w dawce 30mg rano i odczówam sennosc w ciagu dnia czy to przejdzie po czasie?


Dziwne, bo Seroxat zwyle aktywizuje - zwlaszcza umyslowo. Po 4-rech tygodniach lek juz zdarzyl rozwinac skrzydla, wiec jesli zle sie po nim czujesz to nie spodziewaj sie zmiany.

wola człowieka jest jego niebem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1052
Dołączył(a)
22 sty 2009, 14:40
Lokalizacja
Gdańsk

Re: seroxat i duza sennosc

przez tomek28100 19 paź 2010, 19:41
jak pamietam to biorac zoloft bylo podobnie i dopiero po 3 miesiacach naprawde poczulem sie lepiej tylko ze ta paprawa trwala krotko jakies 2 miesiace i tak jakby lek przestal dzialac...
Offline
Posty
40
Dołączył(a)
09 paź 2008, 12:25

Re: seroxat i duza sennosc

Avatar użytkownika
przez aree1987 19 paź 2010, 20:26
Mi się chce po nim spać.. zazwyczaj im wiecej serotoniny tym bardziej chce sie kimać.
wenlafaksyna 450mg
--

I'm forever black-eyed
A product of a broken home
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1173
Dołączył(a)
15 lip 2009, 21:54

Re: seroxat i duza sennosc

przez Wujek_Dobra_Rada 19 paź 2010, 20:41
Ja po sertralinie i teraz po paroksetynie, na początku brania, mam zupełnie odwrotnie. Jestem naspeedowany, rozdrażniony. Jedynie wenlafaksyna mnie zamulala strasznie na początku.
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Re: ParoMerck---->ParoGen

Avatar użytkownika
przez Zombie 20 paź 2010, 12:17
Hej,
pytanko: czy z tymi problemami z libido to mija im się dalej bierze parogen?
“Jeśli ktoś prosi nas o pomoc, to znaczy że jesteśmy jeszcze coś warci.”
Avatar użytkownika
Offline
Posty
43
Dołączył(a)
04 paź 2010, 09:37
Lokalizacja
Poznań

Re: ParoMerck---->ParoGen

przez 19_latek 20 paź 2010, 12:26
Zombie,
Mija aczkolwiek nie calkowicie, nie bedzie tak jak przed braniem leku ale nie bedzie zle. Gdzies po miesiacu sie poprawia.
19_latek
Offline

Re: ParoMerck---->ParoGen

przez Lili-ana 20 paź 2010, 15:06
19_latek napisał(a):Zombie,
Mija aczkolwiek nie calkowicie, nie bedzie tak jak przed braniem leku ale nie bedzie zle. Gdzies po miesiacu sie poprawia.

Taa jasne... :roll: Ja łykam to od 8 miesięcy i wraz z kolejnym miesiącem zażywania mam coraz większy wstręt do seksu, wręcz brzydzę się go, a biorę aktualnie najmniejszą dawkę, bo 5mg i nic w tym temacie się nie zmienia. Biorę tak malutko, bo odstawiam i dziś zacznę Trittico brać, po którym powinno libido mi wrócić :smile:
Lili-ana
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: boogyman i 42 gości

Przeskocz do