PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez klaudi 12 cze 2016, 15:37
Ta pregabalina zapowiada się dobrze , ciekawe jak w praktyce , myślę że może by spróbować.
Escitalopram 10+0+0
Pregabalina 150+0+150
Chlorprothixen 0+0+50
Online
Posty
84
Dołączył(a)
13 cze 2010, 08:19

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez slawas 12 cze 2016, 16:11
A ja mam pytanie do DON CARLEONE,bo z tego co wiem masz duze doswiadczenie z paro,ja bralem w dawce 30 przez 7 miesiecy,jest duza poprawa,ale czegos mi brakowalo,bo stale sobie wmawiam choroby,i przez tydz,zwiekszylem do 40,ale stalem sie taki nieobecny ale za to juz nie chorowalem na np marskosc watraby lub zawal,takze nie wiem czy zostac na tych 40,i ta moja nieobecnosc minie z czasem,czy moze jednak zejsc do 30z powrotem ,bo nastroj ogolnie mam dobry przy obu dawkach,tylko te mysli o chorobie,biore jeszcze do tego 60 miansaryny,i 200 sulpirydu
Offline
Posty
73
Dołączył(a)
08 kwi 2016, 23:46

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Don Corleone 12 cze 2016, 16:59
Czesc Slawas, opowiadasz o sobie, a ja tam widze siebie samego ;) Ja takze czesto "choruje" na marskosc watroby, spowodowana Hepatitis C, ktorym to "zarazilem" sie przez tatuaz :D
Przygoda z Paro ciagnie sie za mna od 13 lat, zaczalem ja brac gdy wkrecalem sobie, ze jestem chory na HIV, nie majac oczywiscie zadnego realnego zagrorzenia.
Potem pojawil sie rak itd. itd....
Jak juz czesto tu wspominalem, probowalwm juz wielokrotnie zmniejszac dawke paro, lecz gdy zejde ponizej 15mg, moje "choroby" wracaja i to jest taka nie konczaca sie opowiesc ;)
Ja na dawce 30mg czuje sie tak jak ty na 40mg, jestem totalnie nie obecny i anhedonia bez opamietania, dlatego watpie zebyc na 40mg poczul sie lepiej. Kazdy jest inny i zawsze pisze tylko o swoich doswiadczeniach. Dlatego jestem teraz na 25mg i jest ok, w przyszlam tygodniu zaczynam psychoterapie ktora bedzie skupiac sie na mojej hipochondrii, moze w trakcie terapi uda mi sie troche zredukowac paro.

Slawas, jakie korzysci czerpiesz z miansy ??

Pozdrawiam serdecznie ;)
Od 2003 Paroksetyna 20mg do 30mg (leki, natretne myslenie, hipochondria )
Od 2009 Dodatkowo Trimipramina na wieczor 50mg
Kilkanascie nieudanych prob odstawienia paroksetyny, za szybki spadek dawki

2016 Plan powolnej eliminacji paroksetyny

Obecnie 20 mg Paroksetyny i Trimipramina 50mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
158
Dołączył(a)
06 maja 2015, 16:00
Lokalizacja
Hamburg

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez slawas 12 cze 2016, 20:47
Wielkie dzieki DON CARLEONE
Znaczy tutaj wiecej nie oznacza lepiej,a co do miansy to bardzo sobie chwale.zasypiam szybko nieprzerywalnym snem,a rano nie ma zamuly
Offline
Posty
73
Dołączył(a)
08 kwi 2016, 23:46

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez ladywind 13 cze 2016, 14:32
Festiwal psiego mięsa? Tak. Podpisując petycję wzrasta szansa na zaprzestanie tego mordu https://secure.avaaz.org/pl/stop_the_pu ... 52&v=76652
Offline
Posty
7567
Dołączył(a)
02 lut 2012, 21:32

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez lew 13 cze 2016, 21:00
fobik123 napisał(a):lew, Ja bym na twoim miejscu wymienił lamotrygine na pregabaline która jest przeciwlękowa,lamo nie działa na lęki.No i paro tak do 40mg podbił,bo już chyba ze 2 miesiące ten zestaw bierzesz?.Nie ma na co czekać :D

Tak już 2 m-ce. Ten zestaw nie jest zły. Problem polega na tym, że nastrój mam nadal niestabilny i mam albo coś na kształt mani, a później jak to przechodzi to przychodzi mega senność i jakieś otępienie przez które głównie mam chęć wycofania się z życia, bo wszelkie kontakty z ludźmi powodują, że czuje się jak jakiś upośledzony. A podwyższać dawki bardzo bym nie chciał, to już wolę się na moklo przerzucić na przykład.
Poszukiwanie odpowiedniego leku przypomina poszukiwanie świętego Graala lub kamienia filozoficznego.
F40.1
Paroksetyna 20 mg 1-0-0
Lamotrygina 50 mg 1-0-1
Avatar użytkownika
lew
Offline
Posty
203
Dołączył(a)
12 wrz 2012, 11:34

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Vengence 14 cze 2016, 15:58
Odstawiłem antydepresanty, byłem na ssri 3,5 roku, to co się dzieje aktualnie ze mną to jest jebana masakra, nie chcę już widzieć ssri na oczy, jeżeli to przetrwam to naprawdę będzie cud, benzo nie mam, będzie przejebane, ale /cenzura/ tam raz się żyje.lol :mrgreen:
"Nawet jeśli udało ci się wygrać bitwę, nie oznacza to od razu, że wygrałeś wojnę, depresja ma swoje nawroty"


ODSTĄPIĘ LEKI
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
2073
Dołączył(a)
14 lip 2015, 22:23

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 14 cze 2016, 16:01
byłem na ssri 3,5 roku, to co się dzieje aktualnie ze mną to jest jebana masakra,

wierzę , ja po ostatniej próbie odstawienia paro prędko tego nie zrobię . Chyba tylko śmierć mnie uwolni od tych prochów ,,, bo na dzien dzisiejszy nie widzę innej mozliwośći ,,,
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9027
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Grabarz666 14 cze 2016, 16:18
Jezus mówił, że cierpienie uszlachetnia :lol:
Grabarz Rocket Fuel:
Fluwoksamina 50 mg (1-0-0)
Mirtazapina 30 mg (0-0-½)
Pregabalina 150 mg (0-0-1)


http://naukowy.eu/

"Głupota jest sprawą prywatną, lecz jej skutki są społeczne." - autor nieznany
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1043
Dołączył(a)
12 cze 2015, 15:40
Lokalizacja
nauka

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 14 cze 2016, 16:20
Jezus mówił, że cierpienie uszlachetnia

tak mówił? , ,,no to jeszcze podaj księge i werset , gdzie to powiedział
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9027
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez ladywind 14 cze 2016, 16:29
Stary Testament, Księga Hioba ;)
Festiwal psiego mięsa? Tak. Podpisując petycję wzrasta szansa na zaprzestanie tego mordu https://secure.avaaz.org/pl/stop_the_pu ... 52&v=76652
Offline
Posty
7567
Dołączył(a)
02 lut 2012, 21:32

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Don Corleone 14 cze 2016, 17:07
Vengence , wiem co czujesz i bardzo wspolczuje. 8 lat temu moj psychiatra wpadl na zajebisty pomysl, zeby odstawic paro z dnia na dzien, i pobrac troche Prozac ( fluoksetyne). Po tygodniu bylem w piekle i przesiedzialem tam 6 miesiecy. Tez nie mialem benzo, wiec upijalem sie codziennie alko. Po 6 miesiacach juz nie dawalem rady i poszedlem na 21-dniowy detox. Po tym wsyzstkim mialem 2 piekne miesiace bez paro i alkoholu, bylo super. I nie wiem po jaki ch.... wrocilem znowu do paro. Pojawialy sie leki przed chorobami, i najlatwiej bylo je zagluszyc paroksetyna. Tak jak Kalebx juz napisal, chyba nie uwolnie sie od paro juz nigdy, ale tak dlugo jak zyje, bede probowal redukowac dawke ;)

Vengence , ostawiles SSRI na zimno z dnia na dzien ??
Od 2003 Paroksetyna 20mg do 30mg (leki, natretne myslenie, hipochondria )
Od 2009 Dodatkowo Trimipramina na wieczor 50mg
Kilkanascie nieudanych prob odstawienia paroksetyny, za szybki spadek dawki

2016 Plan powolnej eliminacji paroksetyny

Obecnie 20 mg Paroksetyny i Trimipramina 50mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
158
Dołączył(a)
06 maja 2015, 16:00
Lokalizacja
Hamburg

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Vengence 14 cze 2016, 18:00
Don Corleone napisał(a):Vengence , wiem co czujesz i bardzo wspolczuje. 8 lat temu moj psychiatra wpadl na zajebisty pomysl, zeby odstawic paro z dnia na dzien, i pobrac troche Prozac ( fluoksetyne). Po tygodniu bylem w piekle i przesiedzialem tam 6 miesiecy. Tez nie mialem benzo, wiec upijalem sie codziennie alko. Po 6 miesiacach juz nie dawalem rady i poszedlem na 21-dniowy detox. Po tym wsyzstkim mialem 2 piekne miesiace bez paro i alkoholu, bylo super. I nie wiem po jaki ch.... wrocilem znowu do paro. Pojawialy sie leki przed chorobami, i najlatwiej bylo je zagluszyc paroksetyna. Tak jak Kalebx juz napisal, chyba nie uwolnie sie od paro juz nigdy, ale tak dlugo jak zyje, bede probowal redukowac dawke ;)

Vengence , ostawiles SSRI na zimno z dnia na dzien ??
Tak z dnia na dzień, tylko, że ja po paro brałem inne leki, miedzy innymi, wenle, fluo,esci, wszystkie ssri prawie, dzisiaj 1 dzień jest bez ssri, chciałem jeszcze zobaczyć sertraline, ale ostatecznie podjąłem decyzje, że schodzę całkiem, mam już dość tej zamuły i braku ochoty na cokolwiek, nie wiem co będzie, może za chwilę depresja uderzy znowu we mnie, mimo wszystko chcę spróbować, żyć bez ssri, choć wiem, że to nie będzie łatwe, przez ten okres brania ssri, człowiek jest pod ochroną, mało co do niego do chodzi, świat wydaje się mało realny, uczucia są spłaszczone, aż się boję co to będzie :pirate:
"Nawet jeśli udało ci się wygrać bitwę, nie oznacza to od razu, że wygrałeś wojnę, depresja ma swoje nawroty"


ODSTĄPIĘ LEKI
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
2073
Dołączył(a)
14 lip 2015, 22:23

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Don Corleone 14 cze 2016, 18:12
Vengence napisał(a):przez ten okres brania ssri, człowiek jest pod ochroną, mało co do niego do chodzi, świat wydaje się mało realny, uczucia są spłaszczone


Dokladnie tak jest, jak zmarl moj ojciec to nawet nie bylem w stanie sie wzruszyc, twardy jak kamien. Lecz paro tez "amputuje" te przyjemne emocje i tak zycie ucieka na znieczuleniu ;)

3maj sie, zycze powodzenia ! ;)
Od 2003 Paroksetyna 20mg do 30mg (leki, natretne myslenie, hipochondria )
Od 2009 Dodatkowo Trimipramina na wieczor 50mg
Kilkanascie nieudanych prob odstawienia paroksetyny, za szybki spadek dawki

2016 Plan powolnej eliminacji paroksetyny

Obecnie 20 mg Paroksetyny i Trimipramina 50mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
158
Dołączył(a)
06 maja 2015, 16:00
Lokalizacja
Hamburg

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: klaudi i 26 gości

Przeskocz do