PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 17 mar 2016, 17:44
doktor i przepisała mi Brintellix, jeszcze nie mam dopiero jutro sprowadzą.


a ile kazała Ci brać / dawkować dziennie ?
Bo to dosyć mocny lek .
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9030
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,nArketis,Paxtin,Rexetin,Parogen

Avatar użytkownika
przez tictac 17 mar 2016, 17:49
Faeton,
Wszystko zależy od wieku i potrzeb , gdybym był po 40 też by mnie to walilo czy mam sprawnego penisa czy nie. Ale jestem jeszcze przed 30 więc nie mogę takich spraw z miejsca zamiatac pod dywan. Co prawda leki mi są potrzebne i ostatecznie gdyby mi pomogły trochę. Świata zobaczyć i przeżyć to bym mógł machnąc ręką na seks - oby nie na zawsze. Jakoś dziś się lepiej czuje , mam nadzieję ze to zasługa paroksetyny a nie fajek np. W tej chwili nie ziewam , nie mam suchosci w ustach , mam jakiś taki jaśniejszy i lżejszy umysł jestem spokojniejszy . Ciekawe ile to potrwa.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
535
Dołączył(a)
02 kwi 2008, 13:03
Lokalizacja
Polendia :)

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez faeton 17 mar 2016, 17:51
Kalebx3 docelowo 10mg, przez 2 pierwsze dni 5mg.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
101
Dołączył(a)
19 mar 2012, 20:06
Lokalizacja
Lublin

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez piotrex146 17 mar 2016, 17:51
Witam wszystkich.

W piątek byłem na wizycie u lekarza psychiatry. Przepisała mi lek ParoGen, zawierający paroksetyne na depresje i lęki. Jestem osobą uzależnioną od alkoholu oraz narkotyków, a dokładniej marihuany, amfetaminy oraz pochodnych mefedronu (tzw. dopalaczy). 6 miesięcy temu rozpocząłem leczenie odwykowe ponieważ nie mogłem już tak żyć. Wytrwałem 7 miesięcy w abstynencji i niestety sięgnąłem po substancje psychoaktywne oraz alkohol. W tym czasie bardzo mocno skarżyłem się na swoje samopoczucie. Ciągle użalałem się nad sobą, nie widziałem żadnego sensu w tym co robię. Przed złamaniem abstynencji praktycznie nie chciałem ruszać się z łóżka, najprostsze czynności sprawiały mi bardzo wielką trudność.

Już od młodzieńczego wieku mój nastrój nie był najlepszy. Rozstanie moich rodziców i zamieszkanie z tatą odbiło się na moich emocjach. Po tym wydarzeniu nastąpiła śmierć tragiczna mojego taty. Musiałem przeprowadzić się do mojej mamy, która mnie wykorzystała. Nie będę tutaj tłumaczył szczegółów, ale całe te wydarzenia odbiły się na mnie w późniejszych latach. Najpierw uzależniłem się od alkoholu a następnie zacząłem palić marihuanę. Wkręciłem się w złe towarzystwo, gdy skończyłem pełnoletność zacząłem brać wszelkiej maści narkotyki nie zastanawiając się nad swoimi konsekwencjami.

Dziś mija 6 dni odkąd zacząłem brać paroksetyne. Przez pierwsze 4 dni lekarz kazała mi brać po pół tabletki (10 mg) rano, następnie już po 5 dniach miałem dawkę zwiększyć o 10 mg, (pół tabletki rano, pół wieczorem). Czuję się bardzo dziwnie, stan ten przypomina mi uczucie naćpania jakie towarzyszyło mi przy wzięciu zbyt dużej dawki pochodnej ekstazy. Powie mi ktoś, czy te skutki uboczne są normalne? Mam w zanadrzu chlorprotiksen, który lekarz kazała mi wziąć gdy poczuje się źle lub nie będę mógł usnąć. Teraz właśnie wziąłem ponieważ czuję się mocno pobudzony. Czy to nie jest zbyt duża dawka jak dla mnie? Dodam że przez pierwsze dni, gdy brałem 10 mg czułem się równie dziwnie, czasami miałem stany mocnego podniesienia nastroju, lecz trwało to dosłownie kilka godzin.

Czy tak to ma wszystko wyglądać na początku? Lekarz powiedziała mi, że po 10 dniach powinienem poczuć poprawę mojego nastroju.

Pozdrawiam wszystkich - Piotrek
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
17 mar 2016, 16:18

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez faeton 17 mar 2016, 17:59
piotrex146 ja po paroksetynie czuję się tak jak bym miał kaca.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
101
Dołączył(a)
19 mar 2012, 20:06
Lokalizacja
Lublin

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez piotrex146 17 mar 2016, 18:03
Ja tego ewidentnie nie mogę porównać do kaca. A długo już bierzesz? I jakie dawki?
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
17 mar 2016, 16:18

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez faeton 17 mar 2016, 18:10
4 tygodnie 30mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
101
Dołączył(a)
19 mar 2012, 20:06
Lokalizacja
Lublin

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez tictac 17 mar 2016, 18:15
Piotrek,
Jak byś opisał to pobudzenie ? Jakie czujesz jeszcze inne skutki uboczne ?
Ja brałem przez pierwsze 5 dni 10, teraz biore tydzień 15 ,docelowo chce wejść na 20 ale na razie mam jeszcze skutki uboczne. Lek biorę rano. Jak u Ciebie libido wygląda , ile masz lat ?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
535
Dołączył(a)
02 kwi 2008, 13:03
Lokalizacja
Polendia :)

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez JERZY62 17 mar 2016, 18:18
tictac, a jak się czujesz lepiej co? Jakie uboki Cię męczą jeszcze?
♪♪♪
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9038
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez tictac 17 mar 2016, 18:24
Nie czuję lęku, nie jestem zamulony , nie ziewam ,nie martwię się. Nie wiem moze to zasługa papierosów , lub magnezu bo dziś wziąłem. Wieczorem i jutro będzie źle bo rzucam znowu fajki , a jak wypalilem 5 to już będę miał objawy odstawienne. Może będzie juz lepiej na tym paro , bo juz sie doczekać nie mogę. Może trzeba wiecej sie ruszac, jesc, brac jakies witaminy i bedzie lepiej. Bo chudne w oczach i za dużo godzin spędzam w lozku. Uboki to suchość koszmarna w buzi i na wargach, brak apetytu do południa, problemy ze snem , libido 0.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
535
Dołączył(a)
02 kwi 2008, 13:03
Lokalizacja
Polendia :)

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez piotrex146 17 mar 2016, 18:29
Mam 22 lata. Pobudzenie to gonitwa myśli, zgrzytanie zębami, ruszanie nogą, uczucie że zaraz się coś stanie, do tego dochodzi derealizacja. Czuję się jakbym był nie w tym świecie. Przedwczoraj gdy brałem jeszcze pół tabletki mój stan samopoczucia poprawił się po godzinie 15, wszystko stało się takie jasne, miłe dla oka. Następnie gdy wziąłem na wieczór kolejne pół czułem się dobrze, czułem miłe mrowienie na głowie, lecz za niedługi czas położyłem się spać bo byłem zmęczony po pracy.

Co do libido to średnio to wygląda. Jestem uzależniony od masturbacji, lecz praktycznie nie sprawia mi ona żadnej przyjemności. Z erekcją nie mam żadnych problemów, wystarczy lekkie dotknięcie interesu i już jest gotów do akcji ;)

Teraz trochę ochłonąłem, chlorpotiksen trochę pomógł, wyciszył we mnie to rozdygotanie i splątanie wewnętrzne.

A i dodam, że dziś miałem krwotok z nosa, nie wiem czy czasami nie był on spowodowany paroksetyną.
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
17 mar 2016, 16:18

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Vengence 17 mar 2016, 18:40
piotrex146, Te skutki uboczne pobudzenie i takie ućpanie miną, powinno minąć do 2 tygodni, to skoki serotoniny wyzwalają te skutki uboczne, jak lek się wkręci to będzie normalnie a raczej będzie to namiastka normalności.
"Nawet jeśli udało ci się wygrać bitwę, nie oznacza to od razu, że wygrałeś wojnę, depresja ma swoje nawroty"


ODSTĄPIĘ LEKI
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
2073
Dołączył(a)
14 lip 2015, 22:23

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez piotrex146 17 mar 2016, 18:45
Ale tak zastanawiał się właśnie nad tymi skokami serotoniny. Większy poziom serotoniny powinien chyba powodować lepsze samopoczucie? Większą chęć do życia, kontaktu z innymi ludźmi? A tutaj jest na odwrót.

Co masz na myśli mówiąc "namiastka normalności" ? :)
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
17 mar 2016, 16:18

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez tictac 17 mar 2016, 18:47
Zmierz sobie ciśnienie krwi, może krwotok był wynikiem skoku ciśnienia, czy miałeś wcześniej krwawienia z nosa ?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
535
Dołączył(a)
02 kwi 2008, 13:03
Lokalizacja
Polendia :)

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider], Google [Bot] i 21 gości

Przeskocz do