PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez feniksx 12 mar 2016, 21:56
Lunatic brawoooo !!!!! :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo:
Trafiłeś w 10!
grabarz do cholery nie zauwazyles ze zachowujesz sie tak jakby zawsze Twoje słowo musiało być ostatnie i że zawsze tylko ty masz racje ??
I na cholere mi taki bełkot wklejony z którego połowa amatorów ktorzy tu trafili i zmagają się z chorobą tego nie zrozumieją ?? im potrzebne jest wspracie ale troche inne...... nawet mi sie to nie przyda bo na cholere... ja chce wiedziec jak lek działa w skrócie co sie bedzie ze mna jakie skutki jak będzie potem... itp... bardziej licza sie nasze wlasne odczucia i to jak na kazdego lek działa niż taka sucha teoria napisana w jakis badaniach....
oraz głupie pytania do innych by Ci odpowiedzieli a skad wiesz a na jaki wpływa po czym sam znasz odpowiedzi ??
Dowartościowujesz sie czy jak ??

a ktoś pytał o wykastrowanie spokojnie na kazdego działa inaczej mnie kastrowało zawsze na miesiąc a potem popęd był 200% wiekszy i jest tak do teraz....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
588
Dołączył(a)
01 maja 2015, 18:37
Lokalizacja
Poznań

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Grabarz666 12 mar 2016, 22:52
feniksx napisał(a):grabarz do cholery nie zauwazyles ze zachowujesz sie tak jakby zawsze Twoje słowo musiało być ostatnie i że zawsze tylko ty masz racje ??

Nie uważasz, że doradzanie w tak subtelnej kwestii jak leki pychotropowe wymaga wiarygodnej wiedzy, a nie tylko subiektywnych odczuć pojedynczych osób i jakichś niepotwierdzonych teorii?
Sugerując się tylko opiniami użytkowników forum najprawdopodobniej siedziałbym wykastrowany na najwyższej dawce paroksetyny i 25 mg trazodonu na spanie i męczył się nie uzyskując remisji, bo przecież mirtazapina to tylko zmuła i tycie... Póki co czytanie badań, publikacji, metaanaliz pozwoliło wyrobić mi pewien pogląd na leki i postanowiłem zaryzykować zmianę i o dziwo udało się uzyskać remisję (patrz jaka koincydencja!). W samym działaniu takich SSRI są pewne znaczące niuanse, o których nie wiedzą nawet psychiatrzy i nie dlatego, że nie znają się, ale zapewne nie mają czasu żeby siedzieć np. na PubMedzie. Przykład? Będąc na fluwoksaminie mój lekarz zaordynował mi propranolol 40 mg 3x dziennie. W związku z tym, że jest ona inhibitorem cytochromu P-450 zwiększa stężenie propranololu. Myślisz, że lekarz o tym wiedział, zmniejszając dawkę? A skąd.
Poza tym na forum są osoby, które chcą wiedzieć więcej niż tylko: paro jest mocniejsze niż fluo, bo tak.

feniksx napisał(a):im potrzebne jest wspracie ale troche inne......

Wsparcie to na psychoterapii i/lub w innych wątkach, tutaj piszemy o lekach. Nie podoba się nie czytaj, nie masz nic do powiedzenia w temacie nie pisz.
Zauważyłem pewną tendencję na tym forum, że jak ktoś nie potrafi obronić swojej teorii, to od razu reaguje agresją słowną: miałem tak z użytkownikami artur1978, Vengence, Pablo5HT1A (ten ostatni w ramach reprezentowanego przez siebie chamstwa wypisywał wulgarne komentarze pod postami na moim forum). Żałosne co? No ale cóż, taki poziom reprezentuje...

feniksx napisał(a):nawet mi sie to nie przyda bo na cholere... ja chce wiedziec jak lek działa w skrócie co sie bedzie ze mna jakie skutki jak będzie potem... itp... bardziej licza sie nasze wlasne odczucia i to jak na kazdego lek działa niż taka sucha teoria napisana w jakis badaniach....

A czym że są porównania antydepresantów (w badaniach) jak nie subiektywnymi odczuciami pacjentów mierzonymi za pomocą skal typu Becka, Montgomery itp., przeprowadzonych na setkach osób (a więc bardziej reprezentatywnych niż opinie pojedynczych użytkowników).

feniksx napisał(a):oraz głupie pytania do innych by Ci odpowiedzieli a skad wiesz a na jaki wpływa po czym sam znasz odpowiedzi ?

Nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi :D

feniksx napisał(a):Dowartościowujesz sie czy jak ??

A co, masz kompleksy? ;)

feniksx napisał(a):a ktoś pytał o wykastrowanie spokojnie na kazdego działa inaczej mnie kastrowało zawsze na miesiąc a potem popęd był 200% wiekszy i jest tak do teraz....

Czyli jak ty masz popęd 200% wększy, to inna osoba biorąca paroksetynę też będzie taki miała? Bardzo obiektywne ;) Z pomocą przychodzą badania i wnioskowanie statystyczne...

Jak dla mnie koniec tematu w tej kwestii.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1030
Dołączył(a)
12 cze 2015, 15:40
Lokalizacja
nauka

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Vengence 13 mar 2016, 01:51
Grabarz666, Ciekawe jest to, że ty z każdym masz problem, może warto by się nad sobą zastanowić!?, ot tak od czasu do czasu nie zaszkodzi, np: w przerwie gdy nie czytasz tych fascynujących badań co je nam tu wklejasz.
"Nawet jeśli udało ci się wygrać bitwę, nie oznacza to od razu, że wygrałeś wojnę, depresja ma swoje nawroty"


ODSTĄPIĘ LEKI
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
2070
Dołączył(a)
14 lip 2015, 22:23

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Grabarz666 13 mar 2016, 02:44
Vengence napisał(a):Ciekawe jest to, że ty z każdym masz problem,

Czterech użytkowników (w tym ty) to wszyscy (jak mniemam wszyscy użytkownicy forum)? Brawo za bystrość! Odezwałeś się zapewne dlatego, że zostałeś wywołany do tablicy, nie mając racjonalnych argumentów w tej (i poprzednich) dyskusji i swoją winę (jako prowodyr agresji słownej w poprzednich rozmowach ze mną) przypisujesz mi. Skoro ja mam zastanowić się nad sobą, to może ty wyjaśnisz dlaczego w dialogach ze mną pierwszy zacząłeś agresję słowną?

Nie pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1030
Dołączył(a)
12 cze 2015, 15:40
Lokalizacja
nauka

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez tictac 13 mar 2016, 10:22
Niestety pomijajac juz wszystkie moje hipochondryczne dolegliwosci to jeśli chodzi o sprawy łóżkowe to jest niestety koszmar. Libido 0, sucho , erekcja co chwile spada, nie udalo mi sie w żaden sposób osiągnąć orgazmu/wytrysku przy partnerce. Sam również.
Paroksetyna 10 mg - rano - w planach zejście na 5 mg
Bromazepam 6mg - sometimes :)
Spasmolina , Smecta - na IBS
Avatar użytkownika
Offline
Posty
535
Dołączył(a)
02 kwi 2008, 13:03
Lokalizacja
Polendia :)

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez sen123 13 mar 2016, 15:53
tictac napisał(a):Niestety pomijajac juz wszystkie moje hipochondryczne dolegliwosci to jeśli chodzi o sprawy łóżkowe to jest niestety koszmar. Libido 0, sucho , erekcja co chwile spada, nie udalo mi sie w żaden sposób osiągnąć orgazmu/wytrysku przy partnerce. Sam również.


Współczuję Ci, a sam właśnie najbardziej się tego obawiałem, ale u mnie jest akurat odwrotnie, mam 200% razy większe libido i zero problemów z orgazmem, miejmy nadzieję, że Tobie przejdzie po 2-4 tyg i wszystko wróci do normy. ;)
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
02 mar 2016, 11:53

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez tictac 13 mar 2016, 18:13
Trudno na razie jestem na zyciowym zakrecie wiec musze to łykac jesli będzie duzo lepiej to zaakceptuj to coś za coś, ale jeśli nie to sprobuje moze innego SSRI lub jakiegos innego leku.Zbyt wcześnie żeby zrezygnować z paroksetyny bo nie ma nawet 10 dni jeszcze. Niestety od wczoraj psychicznie nie mogę sobir dac rady bo wszystko do okoła sie popsypalo , sięgnąłem po ssri no i posypalo sie jescze to. No ale ... czas pokaże. Jestem ciekawy co powie lekarz.

Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi Wszystkim
Avatar użytkownika
Offline
Posty
535
Dołączył(a)
02 kwi 2008, 13:03
Lokalizacja
Polendia :)

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez feniksx 14 mar 2016, 20:01
stary tak jest u każdego.... dasz rade... grunt to przetrwać pierwszy okres który jest najcięższy potem już leci z górki....
załączy Ci się potem tumiwisizm i przestaniesz się przejmować i będziesz narzekać jeszcze, że się nie przejmujesz i jesteś zimny ;P
Nerwica Lękowa/Wegetatywna z objawami somatycznymi, Agorafobia.
Parogen 20mg 2-0-0 [high speed resource]
Trittico CR 75mg 0-0-1/3 [so good to back home]
Clonazepamum TZF 0,5 mg (doraźnie) [one day dancer]
Denerwować się, to mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
588
Dołączył(a)
01 maja 2015, 18:37
Lokalizacja
Poznań

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez benzowiec84 14 mar 2016, 20:02
feniksx napisał(a):stary tak jest u każdego.... dasz rade... grunt to przetrwać pierwszy okres który jest najcięższy potem już leci z górki....
załączy Ci się potem tumiwisizm i przestaniesz się przejmować i będziesz narzekać jeszcze, że się nie przejmujesz i jesteś zimny ;P



taa , tak zapewne będzie . :)) mi już na fluo ,prawie wsztystko wisi . troche to źle

ps: w gaciach też wisi :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1724
Dołączył(a)
14 sty 2014, 04:24

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez feniksx 14 mar 2016, 20:12
mi nie którzy mówią, że schamiałem... a po prostu zacząłem walczyć o swoje...nie jestem już tak uległy...
Nerwica Lękowa/Wegetatywna z objawami somatycznymi, Agorafobia.
Parogen 20mg 2-0-0 [high speed resource]
Trittico CR 75mg 0-0-1/3 [so good to back home]
Clonazepamum TZF 0,5 mg (doraźnie) [one day dancer]
Denerwować się, to mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
588
Dołączył(a)
01 maja 2015, 18:37
Lokalizacja
Poznań

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez benzowiec84 14 mar 2016, 20:15
feniksx napisał(a):mi nie którzy mówią, że schamiałem... a po prostu zacząłem walczyć o swoje...nie jestem już tak uległy...


no na paro to czuć , nie daje sobie człowiek w kaszę dmuchać . dokładnie ale to +
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1724
Dołączył(a)
14 sty 2014, 04:24

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez Pablo5HT1 14 mar 2016, 20:19
@ Grabarz nie przytaczaj badań bo JA np. potrafie korzystać z neta. Nie popisuj się. Jak widać leki Ci nie służą bo wracasz do opowiadania bzdur kto to cie nie uraził, tymczasem pomijasz jedno: że sam jedziesz tu po wszystkich jak po maśle. Bujaj sie.
Offline
Posty
447
Dołączył(a)
28 lut 2014, 02:56

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez benzowiec84 14 mar 2016, 20:24
dobrze Grabarz że mnie nie wywołałeś do tablicy .

-- 14 mar 2016, 19:24 --

Pablo5HT1 napisał(a):@ Grabarz nie przytaczaj badań bo JA np. potrafie korzystać z neta. Nie popisuj się. Jak widać leki Ci nie służą bo wracasz do opowiadania bzdur kto to cie nie uraził, tymczasem pomijasz jedno: że sam jedziesz tu po wszystkich jak po maśle. Bujaj sie.


5+
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1724
Dołączył(a)
14 sty 2014, 04:24

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez tictac 14 mar 2016, 20:27
Dobra niech wisi , chyba dziś był taki dzień załamania największy bo to pierwsze dwa dni jak nie mogę w żaden sposób rozładować baterii na dole :evil:
I tragedia jest z jedzeniem ale to wina depresji , miałem dziś 3h, że widzialem tyko łóżko i siebie w nim do końca życia. Mam nadzieję że ta odwaga k której piszecie przyda mi sie na badaniach na ktore mam zamiar się wybrać już nie dlugo. Nie wiem czy nie mam grzybicy , juz przed braniem leku mialem problem z oddechem rano, a teraz to jest tragedia , paro wysusza usta i hamuje też produkcję śliny wiec samo w sobie nie jest przyczyną brzydkiego zapachu z ust tylko go pogłębia jeśli jest. Wrócił mi trochę apetyt i humor bo odpuszczam powoli kastracje.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
535
Dołączył(a)
02 kwi 2008, 13:03
Lokalizacja
Polendia :)

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do