PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez bmwfan 02 lip 2015, 16:53
Don Corleone napisał(a):Bmwfan , witam ;)

Zalezy jak dlugo brales i w jakiej dawce. Brales 10mg i teraz odstawiles ??

Biorę 20 mg i odstawiam do 10 mg na tą chwilę. Biorę około 2 miesięcy.
Offline
Posty
167
Dołączył(a)
14 cze 2015, 15:51

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez deoodeoo 02 lip 2015, 17:09
witam mam pyt biore 40mg paro 2mg rispo i elanium i mialem natrectwa na tle dziewyny ktora mnie rzucila i fdalej siedza w glowie jakies natrectwa wspomnienia a nawet jej nie znalem dobrze co dolozyc do tego co zrobic?
Offline
Posty
157
Dołączył(a)
08 kwi 2015, 15:54

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez feniksx 02 lip 2015, 17:59
bmwfan a czemu tak szybko zmniejszasz dawke ?? zalecenia lekarza ???

deoodeoo a jak dlugo bierzesz juz ten mix ???
bo ja bym nic nie dokladal tylko czekał az to sie ustabilizuje....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
588
Dołączył(a)
01 maja 2015, 18:37
Lokalizacja
Poznań

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez bmwfan 02 lip 2015, 18:57
feniksx napisał(a):bmwfan a czemu tak szybko zmniejszasz dawke ?? zalecenia lekarza ???

deoodeoo a jak dlugo bierzesz juz ten mix ???
bo ja bym nic nie dokladal tylko czekał az to sie ustabilizuje....

Lek spowodował u mnie pewien skutek uboczny i będę próbował przerzucić się na doxepin
Offline
Posty
167
Dołączył(a)
14 cze 2015, 15:51

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez feniksx 02 lip 2015, 18:59
jaki skutek ??
Nerwica Lękowa/Wegetatywna z objawami somatycznymi, Agorafobia.
Parogen 20mg 2-0-0 [high speed resource]
Trittico CR 75mg 0-0-1/3 [so good to back home]
Clonazepamum TZF 0,5 mg (doraźnie) [one day dancer]
Denerwować się, to mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
588
Dołączył(a)
01 maja 2015, 18:37
Lokalizacja
Poznań

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez bmwfan 02 lip 2015, 19:02
feniksx napisał(a):jaki skutek ??

zwiększone stężenie cholesterolu
Offline
Posty
167
Dołączył(a)
14 cze 2015, 15:51

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez feniksx 02 lip 2015, 20:26
chlopaki jak juz wspomnialem w temacie o Wenli.... czuje sie duzo lepiej od 2 dni.... czuje sie tak jakos pozytywnie... tylko o 19 dopada mnie zmeczenie....
zastanawiam sie czy jest sens zaczynac to nowe leczenie z podpisu... ob mialem zaczac w piatek.... i nie wiem czy zostac na parogenie 20mg.... czy mimo to zwiekszyc na 30mg ??? i zamiast xanaxu brac chlor na noc ??

wiekszosc somatycznych objawow ustapila.... zostal jeden bardzo uciazliwy mianowicie zgaga..... na ktora dostalem Helides 40mg...
doradzcie ???
Nerwica Lękowa/Wegetatywna z objawami somatycznymi, Agorafobia.
Parogen 20mg 2-0-0 [high speed resource]
Trittico CR 75mg 0-0-1/3 [so good to back home]
Clonazepamum TZF 0,5 mg (doraźnie) [one day dancer]
Denerwować się, to mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
588
Dołączył(a)
01 maja 2015, 18:37
Lokalizacja
Poznań

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Don Corleone 02 lip 2015, 22:11
Bmwfan , jesli bierzesz 2 miesiace to nie jest zbyt dlugo, ale tez nie ma sie co spieszyc z odstawianiem. Pobierz jeszcze kilka dni po 10mg, w zaleznosci jak sie bedziesz czul, jak sie ustabilizujesz to bierz potem po 5mg. Ja tez mam strasznie wysoki cholesterol, ale nigdy nie pomyslalem, ze to moze byc po paro. A nawet jesli tak jest, to wole miec zajebiscie wysoki cholesterol niz siedziec w domu z depresja ;)

Pozdro

-- 02 lip 2015, 22:15 --

Feniksx , ciesze sie , ze sie dobrze czujesz ;)
Moze poczekaj z tymi 30mg jeszcze kilka dni. Zobacz czy to dobre samopoczucie sie utrzyma na 20mg. Zwiekszyc zawsze mozesz ;)

3maj sie
Od 2003 Paroksetyna 20mg do 30mg (leki, natretne myslenie, hipochondria )
Od 2009 Dodatkowo Trimipramina na wieczor 50mg
Kilkanascie nieudanych prob odstawienia paroksetyny, za szybki spadek dawki

2016 Plan powolnej eliminacji paroksetyny

Obecnie 20 mg Paroksetyny i Trimipramina 50mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
158
Dołączył(a)
06 maja 2015, 16:00
Lokalizacja
Hamburg

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Tańczący z lękami 02 lip 2015, 22:28
mam coraz większą depresję i nie wiem czy to działanie paro, czy raczej skutek obniżenia lamotryginy kilka tygodni temu. Obstawiam to drugie, heh. Pojawiła się lekka derealizacja i mętlik w głowie, który sprawił, że siedziałem dziś w pokoju cały dzień i nie miałem motywacji, aby cokolwiek sensownego z sobą zrobić. Gdzie te czasy, kiedy samo paro wystarczało, aby jakoś funkcjonować... :roll:
paroksetyna 15mg, mianseryna 5mg
doraźnie: co będzie pod ręką
zaburzenia lękowo-depresyjne, nerwica
Posty
1369
Dołączył(a)
21 lis 2012, 14:22
Lokalizacja
Poznań

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Siarlek 03 lip 2015, 17:41
Ja wróciłem od lekarza. Muszę polecić propranolol. Nie byłem przekonany do tego leku, ale naprawdę działa świetnie na lęki. Miałem brać 10mg a biorę 40 ;) wciąż jednak żyje i na ulotce napisane jest, że 40 też jest spoko na nerwice. Co jeszcze lekarka przepisała mi Depakine, bo się przestraszyła jak jej powiedziałem, że mam czasami takie głośne myśli i że mam wahania nastroju, niestety to prawda. Potrafię 2h być mega zadowolony, a potem lęk niepokój i strach. Bral ktoś tą Depakinę bo opinie takie se są o niej. I ponoć się tyje...;/ Zastanawiam się czy w ogóle ją brać. co myślicie? I na prawdę polecam ten propranol. Mało kosztuje, bezpieczny, nie żaden psychotrop.
Teraz: Ketilept 25 mg
Kiedyś: brałem je wszystkie https://www.youtube.com/watch?v=lqnB_L3YHvE
Avatar użytkownika
Offline
Posty
398
Dołączył(a)
28 maja 2015, 18:26
Lokalizacja
Obóz na bagnach

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 03 lip 2015, 18:57
feniksx napisał(a):
jaki skutek ??

zwiększone stężenie cholesterolu



to fakt , cholestrerol leci na łeb na szyję w górę rzecz jasna .
Ja ostatnio miałem bardzo złe wyniki jeśli chodzi o cholesterol , ale cóz począć .To wina Paro .
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9027
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez JERZY62 03 lip 2015, 19:01
Kalebx3, ja bez paro i mam 300 cholesterol
♪♪♪
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9033
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 03 lip 2015, 19:02
Kalebx3, ja bez paro i mam 300 cholesterol

to z paro miałbyś 400.
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9027
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez feniksx 03 lip 2015, 19:38
chłopaki a powiedzcie mi jedno, czy leki IPP w moim przypadku jest to (Esomeprazolum), na żołądek, zgage itp. mogą mieć wpływ na lęki??
bo tak jak miałem super ekstra nastrój od kilku dni, wczoraj wzielem na noc tabletke Helides (Esomeprazolum) bo mialem mega zgage...
2h pozniej zgaga ustapila natomiast pojawil sie lekki niepokoj znowu problemy lekko z oddechem...
dziś to samo.... rano idealny dzień w pełni zadowolony o 12 tabsik na zgage bo mam je brać przez miesiąć by uspokoić somatykę żołądka i no tego co produkuje kwas ;D zapomnialem w tej chwili...... i co 2h póżniej złe samopoczucie lęki, nerwowość.... itp.

czy to znowu moja głowa ???
Nerwica Lękowa/Wegetatywna z objawami somatycznymi, Agorafobia.
Parogen 20mg 2-0-0 [high speed resource]
Trittico CR 75mg 0-0-1/3 [so good to back home]
Clonazepamum TZF 0,5 mg (doraźnie) [one day dancer]
Denerwować się, to mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
588
Dołączył(a)
01 maja 2015, 18:37
Lokalizacja
Poznań

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], klaudi i 38 gości

Przeskocz do