PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

Re: Seroxat

przez depresyjny098 04 kwi 2010, 13:14
Mnie też ten lek rozdrażniał...powodował bóle w klatce piersiowej...działał na nerwy...byłem spiętym bezssennym zdenerwowanym znerwicowanym człowieczkiem(a jednodcześnie zmęczonym((pieprzony paradoks)))
....nic innego bardziej nie pragnąłem jak świętego spokoju....
To jest silny lek działający na seretoniny....
Jak u ciebie z tolerancją takowych leków...
Brałaś jakieś inne lżejsze seretoninowce...
jak na ciebie działały?


PS..skoro bierzesz 2 miesiące to już można na 100 procent ocenic w pełni ten lek...jeżeli źle na ciebie działa i niepomaga to idź do lekarza. A jak Ci będzie pieprzył żebyś czekała pół roku, nie zważając na to, że skutki uboczne wynikiają z leku to w tedy zmień lekarza
( no ale nie uprzedzajmy faktów)
Ja po dwóch miesiącach cierpienia na skutkach ubocznych, wywołujących przez lek już dawno wypieprzył bym WPIZDU..
Ostatnio edytowano 04 kwi 2010, 13:20 przez depresyjny098, łącznie edytowano 1 raz
depresyjny098
Offline

Re: Seroxat

Avatar użytkownika
przez Paranoja 04 kwi 2010, 13:14
wiem, że jesteś nową osobą na forum, ale opcja "szukaj" nie gryzie, mało tego, okazałoby się, że temat o seroxacie i podobnych lekach zawierających paroxetynę jest wiele. Dziękuję i tyle ode mnie w tym temacie.
Włączam tryb ninja jak jestem sam w domu i sprawdzam wszystkie pokoje czy przypadkiem gdzieś nie czeka na mnie seryjny morderca.
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1933
Dołączył(a)
10 gru 2009, 08:07

Re: Seroxat

przez jajajaja 04 kwi 2010, 13:22
Kardiolog zapisał mi pramolan - ale jak brałam całą tabletke - to serducho mi walilo,klucia nie przechodzily.
Seroxat - to moj pierwszy lek:( Ale ataki paniki - takich nie miałam nigdy - teraz w pracy, serducho mi wali, ciśnienie spada.
Offline
Posty
21
Dołączył(a)
21 mar 2010, 12:09

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Seroxat

przez gregory21 04 kwi 2010, 13:24
Śmiertelniczka napisał(a):
gregory21 napisał(a):do tego dziwny bol w klatce i jakby mi serducho zaczynalo stukac mocniej..
To ja znowu zaszpanuję ulotką...

"MOŻLIWE DZIAŁANIA NIEPOŻĄDANE
Niezbyt często:
- szybkie bicie serca (tachykardia zatokowa)"

Ogólnie tych działań niepożądanych jest w cholerę i jeszcze trochę.
http://www.vipharm.pl/Arketis_dla_pacjenta.html

ja juz sam nie wiem czy tak jest czy w sumie boje sie ze tak bedzie... czy moge pic melise do tego??
gregory21
Offline

Re: ParoMerck---->ParoGen

Avatar użytkownika
przez Fable 04 kwi 2010, 13:34
Apetyt jest zmniejszony? No ale u mnie wlasnie jest zwiekszony :/// Ale tak jak pisalem to chyba nie jest wina ParoGenu tylko tej przeklętej Olzapiny !!! Pozdrawiam !!! :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
146
Dołączył(a)
23 mar 2010, 12:31
Lokalizacja
Warszawa

Re: Seroxat

przez depresyjny098 04 kwi 2010, 13:41
Nie dubluj postów...nie ma sensu zaśmiecać tego cennego dla wielu ludzi forum.....Przejdź na Seroxat wiersz wyżej....
A ten, Administratorzy zapewne usunął....( o ile się nie opieprzają..p)
Odpowiem ci na tym drugim seroxacie wbijaj tam...
depresyjny098
Offline

Re: Seroxat

przez cytrynka84 04 kwi 2010, 13:42
Możesz pić melisę .
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

Re: Seroxat

przez depresyjny098 04 kwi 2010, 13:45
JAJAJAJA(i inni)
posłuchaj mnie uważnie...Lecze się już trochę i myślę że oszczędzisz sobie wiele cierpienia czytając to co ci napiszę..
1. Jeżeli po 3 tygodniach(maks) po branym leku jest tylko gorzej. Miażdżące skutki uboczne się utrzymują( prawidłowo do 2 tygodni powinnaś byc już na maska wolna od wszystkich skutków ubocznych), wtedy nie ma najmniejszego sensu się męczyc...
Wyrzucaj lek do śmieci i nie słuchaj żadnych lekarzy, którzy Ci mówią że będzie lepiej..Niech sobie sami debile biorą niedopasowane leki. Ten lek, może nie byc dla Ciebie
2. Musisz zrozumiec, że nie każdy lekarz załuguje na miano lekarza. Jeżeli Ci będzie wmawiał, że po 3 tygodniach, trzeba nadal czekac, pomimo miażdżących skutków ubocznych wynikających z leku, ZMIEŃ GO(lekarza)
3. Leków jest od groma i jeszcze więcej i na 100 procent znajdziesz lek dla siebie. Ale potrzebne są szybkie decyzje i rezolutni lekarze WYCIĄGAJĄCY WNIOSKI.

OCZYWIŚCIE jeżeli objawy się utrzymują, a leku nie czujesz...Wtedy warto poczekac, bo w każdym momencie może zatrybic...
Ale gdy, ewidentnie lek miażdży i potforne skutki uboczne wynikające z tego leku utrzymują się 2-3 tygodnie...Wypieprzaj i nawet się nie zastanawiaj...
\No to tyle odemnie w tym temacie...


No i jeszcze takie buty że zaczyna się od minimalnych dawek to pewnie wiesz...Szok wynikający zapodaniem dużej dawki nieraz jest nie do przeżycia i powoduje odstawienie w gruncie rzeczy dobrego leku.....miałem tak kiedyś z Alventą

[Dodane po edycji:]

1Czyli....bierzemy minimalną dawkę na której czekamy 1-2 tygodnie max do zaprzestania skutków ubocznych
2Następnym etapem jest doszlifowanie dawki wg instrukcjii lekarza w celu wyłuskania najlepszego dla siebie efiktu terapeutycznego.....(Stoprniowa progresyjka wg instrukcjii lekarza..p)..;a jak ma się więcej doświadczenia to swojej intuicjii...p
depresyjny098
Offline

Re: Seroxat

przez paradoksy 04 kwi 2010, 14:18
przyklejam do tematu o Seroxacie.
paradoksy
Offline

Re: Seroxat

przez jajajaja 04 kwi 2010, 19:08
Lampka wina i to wszystko - po jkims czasie poczulam kłucia w klatce piersiowej. Juz sama nie wiem co mam myslec o tym leku - na początku nie powiem pomógł mi, odzywkalam wiare w siebie,ale nasilily sie leki i ataki paniki. Nie moge normalnie w pracy funkcjonowac - boje sie ze nie dam rady,ze nie zdąże. jestem rozdrazniona.
Zastanawiam sie nad jedna rzeczą - zanim wzielam ten lek powinnam zrobic sobie gastroskopie,bo moze te klucia w klatce piersiowej to moze jakies problemy z żolądkiem - bo osttnimi czasy mnie badzo bolał, odbijanie,gazy = ale odkad wzielm lek - ból minał. Ale z to pojawily sie nowe problemy - na dzien dzisiejszy strasznie kluje mnie nad lewą piersia???? Co to oznacza???
Offline
Posty
21
Dołączył(a)
21 mar 2010, 12:09

Re: Seroxat

Avatar użytkownika
przez Paranoja 04 kwi 2010, 19:41
paradoksy, miło, że to zrobiłaś, zamiast zamykać.

co do leku, ja zaczynałam od dawki 20 mg i czułam sie super, teraz biorę 40 i też źle nie jest.ogólnie paroxetyna dobrze na mnie działa
Włączam tryb ninja jak jestem sam w domu i sprawdzam wszystkie pokoje czy przypadkiem gdzieś nie czeka na mnie seryjny morderca.
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1933
Dołączył(a)
10 gru 2009, 08:07

Re: Seroxat

przez jajajaja 04 kwi 2010, 19:49
bo ja biore dwa miesiące - i ataki leku i paniki nasilily się.

[Dodane po edycji:]

Biore ten lek dwa miesiące i schudłam 4 kilogramy
Offline
Posty
21
Dołączył(a)
21 mar 2010, 12:09

Re: ParoMerck---->ParoGen

Avatar użytkownika
przez Fable 04 kwi 2010, 20:45
Amon_Rah napisał(a):
Fable napisał(a):Ale tak jak pisalem to chyba nie jest wina ParoGenu tylko tej przeklętej Olzapiny !!! Pozdrawiam !!! :D


Nie "chyba" tylko na 100 % a nawet na 1000. Każdy po tym żre jak opętany i tyje jak wieprzek. Zmień to na Ketrel choćby i będziesz miał problem z głowy...



Tak, ja musze ten lek odstawic, juz przytylem 5 kg :/ Koniec z tym :( Dalej tak być nie może !!!!

Mój lekarz chyba coś lubi ten lek :/// :( bo juz drugi raz mi go przepisał :( :( :( :( :(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
146
Dołączył(a)
23 mar 2010, 12:31
Lokalizacja
Warszawa

Re: ParoMerck---->ParoGen

przez 33latka 04 kwi 2010, 21:14
ja po parogenie mam apetyt wieksy ale jestem wiecznie senna

[Dodane po edycji:]

a ten olzapiny co to jest na co jest ten lek
Offline
Posty
30
Dołączył(a)
23 lut 2010, 12:05

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 29 gości

Przeskocz do