PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez benzowiec84 27 mar 2015, 03:42
poszukująca2, napisałem co myślę przed chwilą w dziale o alprazolamie i dlaczego się leczysz 11 lat tam masz odpowiedz.
Bupropion 300
Klon/alpra 2mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1724
Dołączył(a)
14 sty 2014, 04:24

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 27 mar 2015, 09:44
Ja nie mam epizodu depresyjnego. Ja mam permanentne stany, które wynikają z takiej, a nie innej osobowości, sposobu odczuwania, przeżywania i postrzegania, które wynikają w wielu rzeczy. Mogłabym długo pisać.

Z tego co napisałaś wynika, że masz zaburzenia osobowości, po ci w takim razie antydepresanty, jeżeli twoje problemy wynikają z zaburzeń osobowości to antydepresanty można sobie w dupę wsadzić, że się tak nie ładnie wyrażę. :pirate:
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez Morfeusz33 27 mar 2015, 11:36
Biorę xetanor 4 dzień pół tabletki jest masakrycznie lęki wahania nastroju zdenerwowanie pobudzenie i ciągłe dziwne uczucie że coś się stanie.
Nie mogę zasnąć a jak już to zaraz się budzę.
Mam takie dziwne drgawki tzn. od czasu do czasu mną zatelepie dziś rano nogami raz a porządnie. Szum w uszach od czasu do czasu.
Ręce mi się trzęsą.
Zimne stopy uczucie zimna raz gorąca. Czy to wszystko normalne i kiedy przejdzie?
Po tygodniu mam przejść na całą tabletkę.
Pozdrawiam wszystkich
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
27 mar 2015, 11:25
Lokalizacja
Wałbrzych

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 27 mar 2015, 11:38
Morfeusz33 napisał(a):Biorę xetanor 4 dzień pół tabletki jest masakrycznie lęki wahania nastroju zdenerwowanie pobudzenie i ciągłe dziwne uczucie że coś się stanie.
Nie mogę zasnąć a jak już to zaraz się budzę.
Mam takie dziwne drgawki tzn. od czasu do czasu mną zatelepie dziś rano nogami raz a porządnie. Szum w uszach od czasu do czasu.
Ręce mi się trzęsą.
Zimne stopy uczucie zimna raz gorąca. Czy to wszystko normalne i kiedy przejdzie?
Po tygodniu mam przejść na całą tabletkę.
Pozdrawiam wszystkich


Minie do 2 tygodni
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez Morfeusz33 27 mar 2015, 11:48
Mam nadzieję bo wczoraj miałem ochotę odstawić ten lek ze względu na efekty uboczne. W razie czego mam jeszcze alprox 0.5 ale boje się go brać.
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
27 mar 2015, 11:25
Lokalizacja
Wałbrzych

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 27 mar 2015, 11:50
Mam nadzieję bo wczoraj miałem ochotę odstawić ten lek ze względu na efekty uboczne. W razie czego mam jeszcze alprox 0.5 ale boje się go brać.

Wez alprox, ale nie wchodz na razie w dział o alprozolamie :pirate: :mrgreen:
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez magnolia84 27 mar 2015, 11:55
:105:
magnolia84
Offline

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez Morfeusz33 27 mar 2015, 15:23
A czy przy takich efektach ubocznych powinienem zacząć brać całą tabletkę po tygodniu czy jeszcze trochę poczekać?
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
27 mar 2015, 11:25
Lokalizacja
Wałbrzych

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez hania33 27 mar 2015, 17:01
Bylam 2 dni temu u lekarza, kazał brać mi do paroksetyny wit, D3 , pobrał krew , miał racje wynik niedobór i to spory ... :roll:
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez monapayne 27 mar 2015, 17:15
Nie da się tego odstawić, po prostu skutki odstawienne są nie do przejścia.
"Słowo trauma z greki oznacza ranę, a wie pan jak jest sen po niemiecku? Traum. Rany rodzą potwory"
was: robot
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1351
Dołączył(a)
24 lip 2013, 15:12

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez hania33 27 mar 2015, 19:36
robotnica, niektórzy odstawiają bez problemów , inni sie męczą.. :roll:
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez Kot_ 27 mar 2015, 23:09
Ja fizycznie jestem twardy jak skała, odstawiałem paroksetyne z dnia na dzień bez zmniejszania dawek. Objawy koszmarne - brain zapsy, mdłości, zawroty głowy, bóle stawów i mięśni. Fizycznie mogę wstrzymać bardzo dużo. Gorzej z depresją, to najgorsza choroba jaka mnie spotkała i ten ból psychiczny. Odstawka paro to dla mnie mały pikuś przy tym.
Kot_
Offline

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez lunatic 27 mar 2015, 23:13
wypisali mnie przedwcześnie z oddziału bo sie nie zgadzałem na kombinacje farmakologiczne które chcieli mi fundować
klinika psychiatrii a sie czułem jakby mnie leczyli jacyś kosmici, wmawiają ze nie ma czegoś takiego jak początkowe skutki uboczne po ssri typu nasilony lęk czy zamulenie
paroksetyna jest lekiem pobudzającym i nie ma prawa powodować senności
byłem spory czas na relanium i hydroksyzynie bo miałem tak nasilone stany lękowe a w wypisie stwierdzenie ze tego w ogóle nie zaobserwowali
jak 20 mg paro zaczęło lekko stabilizowac swoje działanie to nagle stwierdzili ze odstawiają i zamieniają na rispolept
przynajmniej troche z psychoterapii skorzystałem mimo dośc kiepskiego stanu i mi otworzyła oczy na pare spraw, paroksetyny nie dałem sobie odstawić bo nie po to męczyłem się tyle ze skutkami ubocznymi zeby potem to przerywać jak sie zaczynają pojawiać oznaki poprawy
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez Kot_ 27 mar 2015, 23:13
Niestety, tak to już jest z ssri, czy lekami mocno serotoniniwymi.

-- 27 mar 2015, 22:20 --

lunatic, ja nie wiem czy ci lekarze to takie debile, czy tylko udają. "Nie ma takiego czegoś jak nasilone skutki ubiczne na poczatku leczenia, nie ma nasilenia lęku" hahha.
Jak mozna takie kity wciskac czlowiekowi. Trzeba bylo mu powiedziec, żeby cofnął się do szkoły podstawowej, a później na studiach niech wbija od nowa wiedzę do tego pustego łba.

-- 27 mar 2015, 22:30 --

Ta cała psychiatria i to leczenie prymitywne i archaiczne, to mnie przeraża. Dobrego lekarza ze swieczka szukać. Gdzie ja mam sie isc leczyc.
Kot_
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości

Przeskocz do