PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

Re: ParoMerck

przez maginezja 16 mar 2010, 14:48
po ilu dniech nalezy zwiekszac dawke? bo ja biore cwiartke parogenu,jakos sie boje zwiekszyc a biore 6 dzien cwiartke
czy po polowie czyli 10 mg zwieksza sie objawy uboczne.
bardzo sie poce,wczoraj serce mi walilo,zle sie czulam,nie wiem czy od parogenu czy tak po prostu
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
11 mar 2010, 12:14

Re: ParoMerck

Avatar użytkownika
przez Paranoja 16 mar 2010, 16:22
maginezja, to lekarz Ci zwiększa bądź zmniejsza dawki, bo on Ci je przepisuje. Poza tym 10 mg to strasznie malutko, ja biore 40 i nie mam objawów ubocznych.
Włączam tryb ninja jak jestem sam w domu i sprawdzam wszystkie pokoje czy przypadkiem gdzieś nie czeka na mnie seryjny morderca.
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1933
Dołączył(a)
10 gru 2009, 08:07

Re: ParoMerck

przez maginezja 16 mar 2010, 17:20
ja wiem ze lekarz mi dawki ustala
lekarka kazala chyba po 5 dniech zwiekszyc do pol tabletki
ale ja sie bje ze sie zwieksza lęki
bo sie nasiliły od kad biore parogen
w sumie juz nie wiem czy od parogenu czy to z mojej psychiki
a po zwiekszeniu dawki moga sie zmiejszyc lęki?
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
11 mar 2010, 12:14

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: ParoMerck

Avatar użytkownika
przez Paranoja 16 mar 2010, 17:50
na początku brania leków objawy mogą sie nasilić i jest to absolutnie normalne. Jeśli natomiast przez 2-3 tygodnie obajwy się nie zmniejszają, bądź nasilają wręcz, to należy to zgłosić lekarzowi, wtedy on zadecyduje czy zmienic lek czy dawki. Być może jak zwiekszysz to lęki się zmniejszą, choć trudno powiedzieć, bo to też zależy od organizmuJ Jak już powiedziałam, dostałaś na początek bardzo małe dawki, więc sądzę, że bardziej sama świadomość ich Cię nakręca niż one same ;) Pozwól lekom zacząć działać.
Włączam tryb ninja jak jestem sam w domu i sprawdzam wszystkie pokoje czy przypadkiem gdzieś nie czeka na mnie seryjny morderca.
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1933
Dołączył(a)
10 gru 2009, 08:07

Re: ParoMerck

Avatar użytkownika
przez Molly Peek-a-boo 20 mar 2010, 17:38
Czy po miesiącu brania Paro może 'wznowić się' depresja?
Wyobraź sobie formę życia,która uwielbia fantazje o swej zagładzie.
Zrobisz głupią uwagę, chcesz się zabić.
Podoba ci się film, żyjesz. Spóźnisz się na pociąg, zabijasz się.

(Przerwana lekcja muzyki)
Posty
41
Dołączył(a)
09 lut 2010, 13:59

Re: ParoMerck

przez wentyl77 20 mar 2010, 18:08
czy przy parogenie (paxtin, paromerc itd) można przyjmować andepin i chloprotrothen z lerivonem?
Offline
Posty
61
Dołączył(a)
19 sty 2010, 19:36

Re: ParoMerck

Avatar użytkownika
przez Paranoja 20 mar 2010, 18:15
wentyl77, biore lerivon i nic mi nie jest :D
Włączam tryb ninja jak jestem sam w domu i sprawdzam wszystkie pokoje czy przypadkiem gdzieś nie czeka na mnie seryjny morderca.
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1933
Dołączył(a)
10 gru 2009, 08:07

Re: ParoMerck

przez chriss 20 mar 2010, 23:21
Ja biorę pół rano i pół po południu i widzę że jak dla mnie to jest optymalnie.skutki uboczne ustąpiły po ok 3 tyg.Mój lekarz powiedział że ćwiartka dziennie u dorosłego to placebo, nie pomoże nawet kurczakowi.jeśli ktoś odczuwa poprawę to pewnie zasługa autosugestii.Podejrzewam że zaczynanie od ćwiartki ma na celu przyzwyczajanie organizmu do leku, stopniowo później zwiększając dawkę.
Offline
Posty
23
Dołączył(a)
20 mar 2010, 22:49
Lokalizacja
Poznań

Re: ParoMerck

przez zdesperowany1 20 mar 2010, 23:33
Widocznie masz mało douczonego lekarza, który potrafi tylko wypisywac recepty.To jak zadziala lek zalezy tylko i wylacznie od reakcji danego organizmu.Ćwiartka paroksetyny to jak 12.5 mg citalopramu , a nie sądze żeby to było jakos szczególnie mało.

tak apropo reakcjii organizmu na leki.Trittico rzekomo to taki lajtowy lek , porównywany z placebo a juz w szczegolnosci taka dawka jak 25 mg.Mnie po 3 dniach wyciągnela z takich lękow jakich nie zyczylbym nawet wrogowi.Wyjscie do sklepu stwarzało mi już nie lada problem.


:))

W pewnym badz razie zycze wszystkim powodzenia
zdesperowany1
Offline

Re: ParoMerck

przez Lili-ana 21 mar 2010, 01:23
Od ponad 3 tygodni biorę paroksetynę i od kilku dni mam niemiły objaw, mianowicie coś mi się z mięśniami dzieje, taka sztywność, ból, napięcie... okropne to jest. Mam to wieczorami, lek biorę rano.
Na innych ssri, które miałam "przyjemność" zażywać, takowego objawu nie było.
Teraz też to odczuwam i nawet nie mogę spokojnie sobie posiedzieć i poczytać, bo to niemiłe uczucie w mięśniach nie daje mi spokoju. :? :? :?

Miał ktoś z was coś takiego??
Lili-ana
Offline

Re: ParoMerck

Avatar użytkownika
przez Victorek 21 mar 2010, 01:58
Lili-ana, ja miałem po paromercku ale po 2 dniach od połknięcia, i było to bardzo silne odczucie.
Polegqło ono na tym, że nie mogłem usiaść ani się położyć, miałem wrażenie, ze jakby coś prowokowało mnie do ruchu :)
W mieśniach takie miałem dziwne odczucia.
Ja akurat ten lek przerwałem.
Ale ty już go trochę łykasz, więc zobacz czy może to za parę dni ustapi.
Jak by ktoś chciał pogadać, szczególnie o depersonalizacji jestem na GG
Możesz wcisnąć świnię we frak ale nie powstrzymasz chrumkania :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1137
Dołączył(a)
10 wrz 2008, 13:31
Lokalizacja
Łódź

Re: Rexetin (paroxetyna)

Avatar użytkownika
przez niespokojna 22 mar 2010, 13:11
czesc wszystkim,

ja biore rexetin już 5 tydzien, pierwsze dni minely na calkowitej glodówce, wogole nie czułam głodu. spałam normalnie.
Teraz tak po 4 tygodniu zaczynam miec ataki snu, siedze siedze i nagle bum zaczynam byc spiace i w srodku dnia klade sie na 2-3 h, co nigdy wczesniej nie miało miejsca, oprócz tego przesypiam tez cale noce, spie po 10 - 12 h.
Po 2 tygodniach zazywania leku zwiekszyl mi sie apetyt a poniewaz mam sklonnosci do tycia, wydalo mi sie to zajebiscie niepokojące.

Ogolnie to przestałam plakać i nie zgrzytam szczęka w nocy i nie mam szczękoscisków, takie jakby rozluznienie. z tym płaczem tylko to niewiem czy to dziala rexetin czy moze depakine chrono 300 który zazywam zawsze przed snem.

Pozdrawiam.
start 10 luty/ 1x rexetin - rano / 1x depakine chrono 300 - wieczorem. Nie jest zle.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
22
Dołączył(a)
11 cze 2009, 20:14

Re: ParoMerck

Avatar użytkownika
przez Flora 22 mar 2010, 13:44
Ja żegnam się z Parogenem, senność i rozszerzone źrenice nie do przebrnięcia. A minęły ponad dwa miesiące. O napięciu mięśni już od kogoś słyszałam, sama nie doświadczyłam.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
23 lut 2010, 18:32

Re: Seroxat

przez dogomaniaczka 23 mar 2010, 10:41
Hej,
biorę seroxat od dwóch tygodni ponad. czy mieliście kłopoty ze snem? mój sen jest bardzo płytki, mam wrażenie jakbym w ogóle nie spała, często też w ogóle się budzę, muszę się napić, a tak nigdy wcześniej nie miałam. czy to już tak zostanie?
dogomaniaczka
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 24 gości

Przeskocz do