PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez dumps 03 mar 2015, 12:26
Ale moze to jest dobra opcja skoro nie moge wgl na studia chodzic ani nigdzie tak naprawde jesli chodzi o jakies wazniejsze rzeczy :/
Bo każdy walczy tu o przetrwanie
w świecie gdzie nic nie jest pewne
bądź pewien swojej woli walki
zbieraj siły, dąż do tego by coś zmienić!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
388
Dołączył(a)
05 mar 2013, 10:25

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 03 mar 2015, 12:33
dumps, no jest to dobra opcja, byle nie brać tego za często, bo te leki tracą na mocy, no i przy dłuższym stosowaniu uzależniają małe diabły :twisted:
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez dumps 03 mar 2015, 12:50
Zaden lekarz mi nic nie mowil na ten temat. Moze uwazaja ze za mloda jestem i ciezko z tymi lekami eh
Bo każdy walczy tu o przetrwanie
w świecie gdzie nic nie jest pewne
bądź pewien swojej woli walki
zbieraj siły, dąż do tego by coś zmienić!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
388
Dołączył(a)
05 mar 2013, 10:25

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez AlexCCC2 03 mar 2015, 13:49
Myślę poprosić lekarza o SSRI powiedzcie mi czy one działają również wyciszająco i są dobre na spanie aktualnie biorę pernazyne ale mam jakieś lęki a ona mam wrażenie tylko je maskuje
Offline
Posty
182
Dołączył(a)
05 sty 2015, 23:31

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez brum 03 mar 2015, 17:09
Pisałam to już w dziale "Jak się dziś czujecie...", ale to temat bardziej pasujący. Otóż kilka dni temu wróciłam do brania parogenu (20 mg) - po ponad dwuletniej przerwie. Brałam przez 4 dni po pół tabletki, dziś 4 dzień całą. Poprzednio szybko przyswoiłam, ale teraz to jest jakiś koszmar - szczękościsk w nocy, brak apetytu i cały czas jestem napięta. Boję się, że tym razem nie będę go tak dobrze znosić, jak poprzednim. Mój facet chyba jest na mnie zły, że znowu zaczynam brać leki, więc nie chcę mu się przyznać, jak beznadziejnie się czuję. Proszę, powiedzcie, że to minie :(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
146
Dołączył(a)
06 wrz 2013, 21:27

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 03 mar 2015, 17:33
Proszę, powiedzcie, że to minie

u mnie by nie minęło, dobrze by było jakby sie chociaz troche zmniejszyło . Wyższe dawki tego leku to silne uboki i wtedy trzeba kombinować dokładając inne .
Za szybko wskoczyłas na 20 mg .
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9027
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez brum 03 mar 2015, 17:38
Kalebx3, takie było zalecenie pani doktor, a z zaleceniami lekarza się nie dyskutuje.. Może wzięła pod uwagę to, że poprzednim razem dobrze je znosiłam i najbardziej mi pomagały, no ale jednak to były ponad dwa lata przerwy bez jakichkolwiek leków...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
146
Dołączył(a)
06 wrz 2013, 21:27

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 03 mar 2015, 17:43
Kalebx3, takie było zalecenie pani doktor, a z zaleceniami lekarza się nie dyskutuje..

aaa jak pani doktor , to sie rozumie.
No nic w takim nie masz wyjścia -musisz brać 20mg .
A to ,że 2 lata temu( za pierwszą "przygodą " z tym lekiem) było fajnie oznacza ,że drugi raz fajnie być nie musi i najczęsciej nie jest .
No , ale jak Ci sie pogarsza to czymś musisz się ratować .
To i tak sukces ,że 2 lata dałas rade bez protezy.
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9027
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez brum 03 mar 2015, 17:47
Kalebx3,
A to ,że 2 lata temu( za pierwszą "przygodą " z tym lekiem) było fajnie oznacza ,że drugi raz fajnie być nie musi i najczęsciej nie jest .
toś mnie pocieszył.. Za dwa tygodnie mam kolejna wizytę, jak będzie źle, to poproszę o zmianę leków na jakieś słabsze :|
Avatar użytkownika
Offline
Posty
146
Dołączył(a)
06 wrz 2013, 21:27

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 03 mar 2015, 17:53
to poproszę o zmianę leków na jakieś słabsze :|

ale nie na tyle słabe co by Ci nie miały pomóc .
Ja obecnie jadę na 7,5 mg paro . Gdybym chiał sobie jeszcze nadto "poprawić" zwiększająć dawkę to popsuł bym całe to leczenie , a Paroksetyna zamiast mnie leczyć po prostu by mnie ukatrupiła .
A wiesz ile moja lekarz każe mi brać na ten czas Paro ?
- 40mg .
Dlaczego się więc nie słucham lekarza ?
Bo jestem niepokorny , w dodatku farmaceutyczny łobuz ;)
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9027
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez brum 03 mar 2015, 18:01
Moja też od razu powiedziała, że raczej dawkę będziemy zwiększać do 40 mg.. No ale zobaczymy.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
146
Dołączył(a)
06 wrz 2013, 21:27

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 03 mar 2015, 18:07
dawkę będziemy zwiększać do 40 mg..

Brum , jak Ty po 20 mg masz takie fazki to pomyśl co będzie na 40 mg .
Chłopakowi wtedy lepiej powiedż ,że sie leczysz , bo jal zacznie Ci wyginać .
A o sprawach łóżkowo- sercowych damsko-męskich ( jeżeli takowe odbywasz ) to od razu zapomnij .
Jeżeli w dodatku masz niefajnie rzadką krew ( a dołożysz taka dawkę Paro ) to uważaj na wylewy wewnętrzne krwi ( niekoniecznie do mózgu ) .
Ja to nawet odczuwam w samopoczuciu jak zwiększę dawkę o 5 mg , jak zmniejsze też ( tyle że w drugą strone ) .
Ale nie bierz sobie do serca tego wszystkiego co Ci mówię . Ważne ,żeby lek Cie wyleczył , wydobył na powierznię .
Miko brał wieksze dawki Paro i dał radę .
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9027
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez magnolia84 03 mar 2015, 18:14
Kalebx3, z tymi sprawami łóżkowymi, to u kobiet wygląda to trochę inaczej. Nie mamy aż tak poważnych z tym problemów. Ja np. na 30 mg nie mam w tej kwestii żadnych :105: Zresztą nigdy na żadnym leku nie miałam, może trochę gorzej było na fluoksetynie.
magnolia84
Offline

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 03 mar 2015, 18:19
O to super Magnolia .
W razie czego pamietaj ,że wyszła juz Viagra dla kobiet ,,, i można ja kupić w Necie bez recki . ;)
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9027
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości

Przeskocz do