PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

Re: Paroksetyna - skutki uboczne odstawienia leku.

przez zdesperowany1 26 lut 2010, 18:20
ja osobiscie jadlem mniej..:) ale niektorzy jedza na potęge..wszystko zalezy od organizmu
zdesperowany1
Offline

Re: Paroksetyna - skutki uboczne odstawienia leku.

przez 33latka 26 lut 2010, 18:34
to schudlas jak jadlas mniej a przytylas bo w ulotce wyczytalam ze jest przyrost masy ciala

[Dodane po edycji:]

zdesperowany 1 ja jestem zalamana jakbym miala schudnac
Offline
Posty
30
Dołączył(a)
23 lut 2010, 12:05

Re: Paroksetyna - skutki uboczne odstawienia leku.

przez zdesperowany1 26 lut 2010, 18:39
to ze ktos je mniej nie znaczy ze schudnie! wręcz przeciwnie bo metabolizm drastycznie maleje i ciezko zrzucic kilogramy
zdesperowany1
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: ParoMerck

przez 33latka 26 lut 2010, 18:49
powiedzcie po jakim czasie od brania leku zwiekszyl sie wam apetyt ja boiore 4 dzien i nic a chcialabym troche na wadze podskoczyc
Offline
Posty
30
Dołączył(a)
23 lut 2010, 12:05

Re: Paroksetyna - skutki uboczne odstawienia leku.

przez paradoksy 26 lut 2010, 19:08
33latka, nie KAŻDY ma takie same skutki uboczne brania jakiegoś leku, także niczym się nie sugeruj. każdy jest inny i każdego organizm może reagować inaczej w jakiekolwiek ingerencje (leki, tycie/chudnięcie)
paradoksy
Offline

Re: ParoMerck

Avatar użytkownika
przez bliksa 26 lut 2010, 20:01
33latka, po miesiącu lek zacznie działac dopiero, nie jest powiedziane, ze przytyjesz. na kazdego lek dziala inaczej, zalezy od organizmu.
Są takie chwile, w których człowiek przytuliłby się nawet do jeża.
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1827
Dołączył(a)
26 kwi 2009, 16:19
Lokalizacja
F 41.2

Re: ParoMerck

przez 33latka 26 lut 2010, 20:39
bliksa ale po miesiacu nabiera sie apetytu moja lekarka powiedziala ze napewno potym bede miec apetyt do jedzenia bo wczesniej mialam seronil i mialam wstret do jedzenia.
Offline
Posty
30
Dołączył(a)
23 lut 2010, 12:05

Re: ParoMerck

Avatar użytkownika
przez bliksa 26 lut 2010, 20:41
33latka, moze i tak byc, ale dlaczego az tak bardzo ci na tym zalezy?
Są takie chwile, w których człowiek przytuliłby się nawet do jeża.
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1827
Dołączył(a)
26 kwi 2009, 16:19
Lokalizacja
F 41.2

Re: Paroksetyna - skutki uboczne odstawienia leku.

przez 33latka 26 lut 2010, 20:44
zdesperowany1 jadles mniej ale nie chudles? moja lekarka wytlumaczyla mi ze jestem spokojniejsze i to co zjem nie spalam tylko odklada sie bo wczesniej jaadlam seronil i mialam wstret do jedzenia musialm wmuszac aby cos zjesc

[Dodane po edycji:]

paradoksy wiem ze to roznie jest z dzialaniem leku u kazdego inaczej dzialawzasadzie biore dopiero 4 dzien.a dotego trzy noce przespane po pare godzin cierpie na bezsennosc mam nadzieje ze lek sie troche rozlozyl w organizmie i bede mogla normalnie spac
Offline
Posty
30
Dołączył(a)
23 lut 2010, 12:05

Re: ParoMerck

przez 33latka 26 lut 2010, 21:19
bliksa bo jak bralam ten seronil w ciagu tygodnia schudlam 2 kg i waze teraz 50 kg i chcialabym miec spowrotm swoja wage zawsze mialam problem z przytyciem jak chudne za duzo to lapie dola.
Offline
Posty
30
Dołączył(a)
23 lut 2010, 12:05

Re: Paroksetyna - skutki uboczne odstawienia leku.

przez zdesperowany1 26 lut 2010, 21:20
no wiesz...fakt ze jadlem mniej i nie tylem ale to wlasnie przez paroksetyne.Teraz po odlozeniu wazylem sie i w 10 dni po odlozeniu schudlem 2 kilo ,to powinno dawac do myslenia;)
zdesperowany1
Offline

PAROXETYNA-6-ty DZIEN

przez ewusia1974 26 lut 2010, 21:50
Witam Wszystkich!
Jestem tu nowa i bardzo prosze o jakiekolwiek wskazowki i rady na temat Paroxetyny!
Niestety po traumatycznych przezyciach nabawilam sie nerwicy
lekowej!!Lekarz przepisal mi paroxetyne.Biore juz 6-ty dzien po 10 mg. Za 4
dni lekarz powiedzial ze mam zwiekszyc dawke do 20 mg i nie wyobrazam sobie
tego bo juz teraz CZUJE SIE FATALNIE!!!!Straszne bole glowy,bole
zoladka,zawroty glowy,dziwne smutne mysli,trzesie mnie cala,uderzenia
goraca.Naprawde strasznie sie czuje dobrze ze nie musze pracowac i siedze w
domu bo przez te wiry w glowie nie dalabym rady.Czy ktos moze z Was bral ten lek?
Jak dlugo beda trzymaly mnie te skutki uboczne?
Z gory bardzo dziekuje za odpowiedzi na ktore bardzo czekam!
Ostatnio edytowano 26 lut 2010, 21:55 przez linka, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniesione w odpowiednie miejsce
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
26 lut 2010, 21:35

Re: Rexetin (paroxetyna)

Avatar użytkownika
przez bliksa 26 lut 2010, 21:56
ewusia1974, to normalne przy tym leku !


zacznie dzialac po ok 3 tyg, od razu zauwazysz roznicę.
miałąm identyczne dawkowanie co ty, nie przejmuj sie złym samopoczuciem, zobaczysz ze to minie.
Są takie chwile, w których człowiek przytuliłby się nawet do jeża.
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1827
Dołączył(a)
26 kwi 2009, 16:19
Lokalizacja
F 41.2

Re: ParoMerck

Avatar użytkownika
przez Molly Peek-a-boo 28 lut 2010, 13:00
Ja (odpukać) jak na razie nie tyje a efekty działania Paro już widzę, razem z wiosną poczułam przypływ energii i chęci do życia. Podczas sesji schudłam ok 10 kg, ale to było podczas przestawiania się z Asertinu na Paro, więc nie zwalę na leki, a stres. Paro biorę dopiero od ok. miesiąca, ale jak na razie uważam, że to na prawdę dobry lek :)
Wyobraź sobie formę życia,która uwielbia fantazje o swej zagładzie.
Zrobisz głupią uwagę, chcesz się zabić.
Podoba ci się film, żyjesz. Spóźnisz się na pociąg, zabijasz się.

(Przerwana lekcja muzyki)
Posty
41
Dołączył(a)
09 lut 2010, 13:59

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: aleleble, NoMoreDepression i 18 gości

Przeskocz do